עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה בצפון שאסור לפספס

עגלות קפה בצפון שאסור לפספס

הצפון. אחד האזורים היותר יפים בארץ, ולא בכדי. עם הרבה ירוק, מים, גבעות, הרים גבוהים וגם שלל של אטרקציות ונקודות עצירה שבהחלט מצדיקות את זה, אין זה פלא שרבים יוצאים לכיוונו, בין אם בסוף השבוע ובין אם במהלכו. יש לאזור הצפון הרבה מאד מה להציע וזה כולל עגלות קפה שהפכו לטרנד של ממש לאחרונה. את עגלות הקפה אפשר למצוא בצפון בסמוך לאזורים מתוירים ואהובים מאד וגם במקומות מרוחקים יותר. חלק קטנטנות ממש ואינטימיות וחלק מושכות אליהן רבים. לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם בסביבה, עגלות הקפה הללו הן חלופה מושלמת לבית קפה ולעיתים גם למסעדה. תוכלו ליהנות מכריכים טובים, סלטים מכל מיני סוגים ויש גם עגלות קפה שמציעות מנות לטבעוניים. תוכלו לשבת על כיסא, סמוך לעגת הקפה, בשעות הבוקר רגע לפני שאתם מתחילים את היום או ממש בסופו, כשהשמש מוסרת דרישת שלום והולכת לישון. האפשרויות הן רבות ומגוונות מאד וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להחליט על הכיוון ולבחור את עגלת הקפה שמתאימה לכם לעצירה קצרה או ארוכה יותר. אם אתם באזור הצפון ותוהים באילו עגלות קפה מדובר, הנה סקירה על עגלות הקפה המומלצות שיש לאזור הצפון, הירוק והשופע להציע:

עגלות הקפה שאסור לכם לפספס באיזור הצפון

סמסם – קדמת צבי

בקדמת צבי שברמת הגולן תמצאו עגלת קפה מקסימה שמתאימה לעצירה אם אתם בסביבה. מאפיים טריים מכל מיני סוגים, קפה מצוין ואווירה קלילה ונעימה – בדיוק מה שצריך כדי להתחיל את היום. אם אתם מטיילים ברמת הגולן ונמצאים בסביבה, אסור לכם לפספס את החוויה המוצעת לכם בעגלה. מכיוון שצמוד לעגלה יש מרחב פתוח, אפשר גם לבוא עם ילדים ולתת להם להסתובב תוך כדי לגימת קפה ולבלות בנעימים כולם, יחדיו. סמסם פתוחה בימי ראשון וחמישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 ובימי שישי מהשעה 08:30 ועד 14. בשאר ימות השבוע, סגור. אתם בהחלט מוזמנים אם אתם ממש על הדרך או אפילו מגיעים במיוחד.
סמסם עגלת קפה קדמת צבי
סמסם עגלת קפה קדמת צבי

לול ארט - רמות

מול נופים משגעים, ממוקמת לה עגלת הקפה לול ארט. עם ילדים, יחד עם בן או בת הזוג, עם חברים או אפילו לבד, זהו מקום מושלם לבלות בו בנעימים יחד עם כוס קפה ביד. כמובן לצד כל זה תוכלו ליהנות גם מטוסטים מעולים, סנדוויצ'ים מגוונים ומאפים טובים. הכנרת באופק והאווירה נפלאה. בדיוק מה שצריך לעצירה קצרה או ארוכה. יש המון שולחנות וכסאות בסמוך לעגלה, כך שבהחלט אפשר לשבת ולנוח קצת אם רוצים ומדי פעם אפילו מתקיימות במקום סדנאות יצירה לילדים ולמבוגרים. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי שני. בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי פתוח מהשעה 10 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים ובשישי ובשת עד השעה 15. זו הזדמנות מושלמת עבורכם לאתנחתא באחת הנקודות היותר מרשימות בארץ, כשהכנרת ממול ואתם עם האנשים שאתם הכי אוהבים.

נינו – מעלה גמלא

אם אתם מטיילים ברמת הגולן ונמצאים בסביבה, נינו הוא בהחלט הכתובת הנכונה לעצירה. עגלת הקפה נינו מעמידה לרשותכם מגוון של מאפים מתוקים, כריכים טובים, מיצים מכל מיני סוגים ושתייה קלה וכמובן – קפה משובח שהולך טוב בכל סוג וסגנון של עצירה. המקום מוצל ובהחלט מצדיקה את העצירה והשולחנות הופכים את כל זה גם לנוח מאד. לא משנה מה אתם מזמינים ולכמה זמן הגעתם, תוכלו ליהנות מכמה רגעים של שקט ושלווה. עגלת הקפה פתוחה בימי שישי ושבת בלבד, מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים. מומלץ לעצור בה, לנוח ובעיקר לחוות את הכייף שהיא מציעה.

קפה מויז – רמות (ארץ הגולן)

טיול ברמת הגולם הוא חוויה נפלאה, אבל איך אפשר ליהנות מכל זה ללא עצירת קפה טובה? קפה מוייז, שברמות, מאפשר לכם ליהנות ממיקום קסום ויופיו של המושב, כמו גם מכריכים נפלאים וקפה מוצלח. הנוף המהמם, שנוסף לכל זה, נופי הכנרת, הבריזה והשירות האדיב, מוסיפים רבות ובהחלט מצדיקים את העצירה הזו. יש חניה צמודה למקום ושולחנות וכסאות לשבת עליהם. המקום שבו ממוקמת עגלת הקפה הוא מתחם נעים, שמתקיימות בו מדי פעם סדנאות. ברקע יש מוסיקה טובה ובסופי השבוע מגיעים אנשים מכל הגילאים, כולל משפחות עם ילדים. עגלת הקפה פתוחה בימי ראשון, שלישי עד שישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים, בשבת פתוחה עד 15. מומלץ בחום לעצור וליהנות מכל זה.
קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן
קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן

ארתור קפה – כנרת

צמוד לכנרת ממוקמת עגלת קפה חביבה שנפלאה לכל המשפחה. אם עצרתם להתרעננות קלה בכנרת, בטבריה או בסביבה ואתם מחפשים מקום עם אווירה נעימה וקפה טוב, זה בהחלט המקום להגיע אליו. ארתור קפה מציעה לכם קפה מכל מיני סוגים, מאפים טובים וכריכים מגוונים. השירות נהדר ומגיע עם חיוך והאווירה מושלמת לעצירה מכל סוג. אפשר להתחיל את הבוקר של החופשה שלכם בכנרת ממש שם או לסיים את היום, בשקיעה כשאתם לוגמים קפה או נהנים וארוחה קלילה ומהירה. יש חנייה מסודרת סמוכה וגם מקומות ישיבה רבים. עגלת הקפה פתוחה בכל יום בשבוע מהשעה 8 בבוקר. בימי שישי ושני היא נסגרת ב-15 בצהריים ובשאר ימות השבוע פתוחה ופועלת במרץ עד 20 בערב. בהחלט מוזמנים לעצור שם וליהנות משלל מטעמים טובים יחד עם קפה חם וטעים.

ריטריט קפה – ראש פינה

המושבה הקסומה ראש פינה עומדת לה עגלת קפה חביבה, שמציעה לכם פינות ישיבה מוצלות ושקטות ואווירה נפלאה. קפה מעולה, קינוחים טובים בצד וגם שתייה קרה הם מה שמוצעים לכם שם. ריטריט קפה הוא בהחלט הזדמנות לקחת פסק זמן מהקצב המהיר ולעצור לרגע. עם אווירה כל כך רגועה מסביב, לא תתקשו לעשות את זה. תוכלו להגיע לבד או ביחד עם אנשים שאתם אוהבים, לעצור רגע לפני שאתם ממשיכים בטיול שלכם בצפון או רוכבים על האופניים, וכל זאת כדי ליהנות מהחיים הטובים. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, בימים ראשון עד רביעי מהשעה 8 בבוקר ועד 20 בערב, בימי חמישי עד חצות וחצי, בימי שישי עד 18 ובשבתות עד 22 בלילה. מומלץ בחום להגיע כדי לחוות את המקום.

החלוצים – ראש פינה

עגלת קפה נוספת בראש פינה, החלוצים, ממוקמת בגן הברון, ממש בפתחו. סמוכים לה מדשאות ויש גם לא מעט פינות ישיבה מוצלות, אך בעיקר קפה מוצלח ומאפים משובחים. אפשר לעצור שם לרגע כדי ללגום קפה חזק או אפילו לעצור לארוחת בוקר טובה. כל מה שנמכר טרי וטעים והשירות אדיב ומגיע עם חיוב רחב. פינת חמד נפלאה שבהחלט מצדיקה עצירה אם אתם בדרככם אל הצפון היותר רחוק או אולי אתם ממשיכים דווקא דרומה. לא משנה מהי הסיבה, כדאי לעצור. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי ראשון. היא פועלת מהשעה 9 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים. לא לפספס.

Mamas קפה בחווה – קיבוץ דליה

כריכים משגעים, קפה טעים ואווירה נעימה הם בדיוק מה שמציעה עגלת הקפה הזו. Mamas, שממוקמת בקיבוץ דליה, מזמינה אתכם ליהנות משירות אדיב, מחירים הוגנים אבל בעיקר מאפים מכל מיני סוגים וקפה חם וטוב. המאפים המושקעים והחצ'פורי הם ללא ספק גולת הכותרת, וכשהם מגיעים יחד עם משקה טוב בצד – לא צריך יותר מזה. יש הצללה טובה במקום ואפילו פינת יצירה לילדים אם מגיעים במסגרת משפחתית. הקינוחים הם דרך מצוינת לסיים את הביקור והמקום – בהחלט שווה עצירה. כדאי לדעת – בסופי השבוע יש באזור הרבה מאד מטיילים ועשוי להיות צפוף במקום. עגלת הקפה פתוחה בימי שלישי עד שבת מהשעה 8 בבוקר. בשלישי, רביעי, חמישי ושבת עד 14 בצהריים ובימי שישי עד 13 בצהריים.
קפה בחווה mamas
קפה בחווה mamas

קפה בארקה – גילון

לא רחוק מכרמיאל, ביישוב גילון שצופה על נופים משגעים, נמצאת עגלת קפה חביבה, שמציעה את כל מה שצריך להפסקה קצרה. בין אם אתם מטיילים באזור ובין אם עצרתם במיוחד כדי לנסות את כל מה שהיא מציעה, מדובר בחוויה נעימה. עגלת הקפה פתוחה בימי שישי מהשעה 08:30 בבוקר ועד 14:30 ובשבת מהשעה 07:30 ועד 17:00. בשאר ימות השבוע סגור. רוכבי אופניים רבים, שיוצאים לרכב בשטח, נוהגים לעצור בה וגם מטיילים וכל המבקרים בצפון היפה ובייחוד באזור הגליל התחתון. צפוי לכם אוכל טרי וטעים, מאפים משובחים וכמובן קפה מצוין. זוהי הזדמנות ליהנות מכל מה שמציע הצפון הירוק והיפה, כולל שלווה מושלמת ואוויר נעים ונקי.

קפה קירשנר – בית לחם הגלילית

באחד המקומות היותר יפים בצפון, בית לחם הגלילית, ממוקמת לה עגלת קפה חביבה עם מאפים מצוינים, כולל בורקס טורקי. לא רחוק משם נמצאות שלל של אטרקציות ומסלולי טיול, כולל מעיינות קסומים, ואם אתם מגיעים עם ילדים תוכלו ליהנות מחוויה נפלאה. עגלת הקפה פתוחה בימי רביבי וחמישי מהשעה 08:00 בבוקר ועד 13:30 בצהריים, בימי שישי עד 14:30 ובשבת עד 15:30. מיץ טבעי, קרואסון עם תוספות מושלמות, סלט רענן ואפשרויות נוספות, הן רק חלק ממה שתקבלו שם. השירות נהדר והמקום מפנק במיוחד. מומלץ מאד לעצור שם ו"לחטוף" משהו קטן לפני שממשיכים בטיול.

קפה על הקצה – טבעון

ממש בטבע, בקריית טבעון, נמצאת עגלת הקפה קפה על הקצה. עם אווירה טובה, מיקום נהדר וגם אוכל טוב, בהחלט לא צריך יותר מזה. הקפה מעולה, המאפים טובים והאוכל חם וטרי. השירות חביב ונעים והמחירים בהחלט הוגנים. בסמוך לעגלה עצמה יש מקומות ישיבה ואפילו ממש צמוד יש גם גן שעשועים, פתרון נהדר למשפחות עם ילדים. לא לשכוח לנסות את הג'חנון ואת הכריכים. בין אם הגעתם לשם במסגרת טיול רכיבה, טיול צעידה או אולי נסעתם צפונה או דרומה ואתם רוצים לעצור לעצירה מהירה, המקום בהחלט מומלץ ושווה את ההשקעה. עגלת הקפה פתוחה בימי חמישי, שישי ושבת מהשעה 9 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים. אל תפספסו.

אתנחתא – טבעון

עגלת קפה נוספת בטבעון היא אתנחתא, ששמה מעיד בדיוק על מה שהיא מציעה. לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם באזור, העגלה הזו בהחלט מצדיקה עצירה קלה או ארוכה. היא פתוחה לאורך כל השבוע, בימי ראשון עד חמישי מהשעה 06:30 בבוקר ועד 18 לפנות ערב, בימי שישי מהשעה 7 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים ובשבת מהשעה 7 בבוקר ועד 20 בערב. תוכלו ליהנות מתפריט מגוון, עם קפה מסוגים שונים, תה, סלטים, קישים, מאפים נוספים ושתיה קלה וכמובן גם אווירה מושלמת לכל עצירה. יש מוסיקה ברקע, רוח מלטפת נעימה והאמת, אפשר להסתפק רק בזה. כדאי להגיע וליהנות מכל זה.
אתנחתא
אתנחתא

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בצפון שאסור לפספס ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!