עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

ארתור קפה – עגלת קפה בכנרת

ארתור קפה – עגלת קפה בכנרת

אחת העגלות היפות…צופה אל נוף משגע של הכנרת. הקפה הקר טעים מאוד ומומלץ לעצור להתרעננות בחום של טבריה. מגוון מקומות ישיבה מגניבים. אשוב לשם בשקיעה…

ארתור עגלת קפה עם נוף לכנרת..לא צריך יותר מזה!

פוד טראק קפה מהמם בכניסה למושבת כנרת . קפה נהדר כריכים מעניינים קרואסון מפנק והנוף??… מליון דולר. אה… גם השירות והחיוך שווים הגעה . תעצרו בדרך לכנרת.. לא תתחרטו💓

חשוב לדעת על ארתור קפה – עגלת קפה בכנרת

אפשרויות שירות: לאכול במקום · איסוף עצמי · אין משלוחים
כתובת: חצר, כינרת, 1510500
שעות פעילות:
יום שישי 8:00–15:00
יום שבת 8:00–20:00
יום ראשון 8:00–20:00
יום שני 8:00–15:00
יום שלישי 8:00–20:00
יום רביעי 8:00–20:00
יום חמישי 8:00–20:00
טלפון:
050-233-3316
אימייל:
arthurcafe1908@gmail.com

מקום יפה מעל לכינרת.
כניסה נוחה, עם חניה, בכניסה לכינרת המושבה, ליד המוזאון המקומי.
מומלץ למי שנמצא באזור דרום הכינרת.

עגלת קפה עם נוף קסום הצופה על הכנרת, ממש צמוד לחצר כנרת. המון פינות ישיבה, חלקן בצל וחלקן בשמש, באפשרותכם להזיז את הרהיטים כרצונכם. מוזיקה מעולה ואנשים טובים. השירות עצמי והיה תור ארוך שהתקדם במהירות בעזרת הבריסטה הנחמד ועוזריו. אכלנו בורקס שהיה טעים ושתינו קפה קר ובירה. אחלה וויב, מומלץ ! צילמתי את התפריטים מוזמנים לעיין.

איזה כיף להתחיל את הבוקר עם נוף המשקיף לכנרת קפה מאפה. אחלה נקודה לעצור בה . מחיר לא זול אבל טעים. המקום אומנם שטוח ואין מדרגות בין החניה למקום אך מדובר בשביל עפר עם אבנים היכולות להקשות על בעלי מוגבלות בהליכה .

אפשרויות צמחוניות: קיים גם חלב סויה ואפשריות נוספות

חניה: גם אוטובוסים יכולים להחנות בחנייה המוסדרת לכך בסמוך למקום
הרבה מקומות חניה פנויים

ארתור קפה - Arthur Cafe - עגלת קפה בכנרת
ארתור קפה - Arthur Cafe - עגלת קפה בכנרת

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

עגלת קפה על נוף מרהיב עם מאפים ביתיים סגנון טורקי, ג׳חנון , מלאווח וכו. מנות משביעות ומאוד טעימות. השירות מאוד נעים ואדיב אך זמן ההמתנה ארוך…. יש מקומות ישיבה מוגבלים. מומלץ לעצירה בדרך.
נוף מהמם שיש לו בית קפה. תצפית מיוחדת על הכינרת ומי שרוצה גם לנשנש משהו יש גם פודטראק המגיש מאפים וקפה טרי. האווירה מצוינת וחובה לעצור לצפות על הרי הגולן והכינרת הנשקפים מחצר בית הקפה. ליד תוכלו גם לטייל בכינרת הוותיקה והמבנים לשימור.
בר קפה מקום פסטורלי, נעים, צופה על הכינרת. אוירה נעימה ובריזה נעימה. ממליצה
עגלת קפה עם נוף מרהיב ביופיו לכנרת. יש מקומות ישיבה מאוד נוחים ומוזיקה ואווירה מאוד נעימה במקום. הקפה היה מצויין וגם האוכל היה טרי וטעים. ממליצה בחום אם אתם נמצאים באיזור.
מקום מקסים עם נוף מדהים מחיר מעט יקר והתור ארוך אבל שווה את זה בשביל לשבת עם נוף כזה ולאכול אוכל טעים וקפה טוב ממליץ להגיע בבוקר בסביבות 9 כדי להימנע מהעומס
שלמות. האוכל טעים, האווירה כייפית והנוף מהפנט! הגענו מוקדם בשבת בבוקר, ניסינו את הבורקס גבינה ותרד, ג׳חנון וסינבון יחד עם חליטת תה. הכל היה טעים טעים טעים והיה לנו פשוט כיף. מדהים ששעה וחצי נסיעה מהמרכז ויש תחושה של חו״ל בלי לעבור בכלל בנתב״ג. אין ספק בכלל שזה מקום שנחזור אליו עוד הרבה פעמים.
מקום יפה עם נוף מהמם לכנרת. אוכל טעים. אווירה טובה. היתה יומולדת במקום אז חיכינו המון זמן לפיצה. במרחק הליכה מהחוף אז קפצנו לטבילה
אחלה מקום. מתאים למשפחות. לילדים. למבוגרים. לזוגות. הכנרת במרחק נגיעה. השירות מצויין. הפיצות טעימות. הבירה קרה. חניה בשפע.
מיקום מדהים,תצפית יפה מאוד לכנרת,ונמצא ליד מבנים היסטוריים, קפה נחמד,כריכים ומאפים משובחים, חבר'ה נחמדים,מומלץ בחום

מול נוף עוצר נשימה ,כשהכנרת פרושה ממול עומדת עגלת קפה עם השירות הכי אדיב. צוות ענק ביחס לעגלה,ואנחנו מרוויחים חיוך,הבנה,מהירות ואדיבות.
הזמנו בורקס תרד גבינות שהיה מעולה( מגיע עם רסק עגבניות,ביצה קשה וסחוג) , כריך אנטיפסי ובטרקס תפוח אדמה תענוג לחיך

אפשרויות צמחוניות: בוקרס תפוחי אדמה
כריך אנטיפסטי

שם: מנחם רגב
תאריך ביקור: 2023-09-13
חוות דעתי מחולקת לשניים:
המקום, הטבע יודע לעשות דברים יפים. הנוף מהמם, למרות שאת המזגן פתחן על חימום, והיה חם!
האוכל – אין הגדרה אחרת מלבד זוועה!!
כריכים מחוממים, עטופים בנייר שמנוני, התוכן חם שמנוני עושה רושם שהובא מהיכן שהוא ואולי אפילו מיום אתמול.
הלחמנייה במקום להיות קריספית מתפוצצת בשיניים מין דבר רכרוכי טובל בשמנוניות. המילוי בעל מגוון שמות התוצאה מין ממרח חם בלתי אכיל!
המחיר ביחס הפוך לרמת הכריך!
לא מעורר שום רצון לבוא לביקור שני.
היה ביקור אחד – כולו אכזבה.

בנוף מדהים אפשר לשבת באווירה חופשית מפנקת אל מול הנוף המדהים של הכנרת לשתות קפה או סתם שוקו לנשנש בורקס כזה או אחר או קיש או בכייף לשתות אספרסו או הפוך או מה שבא לכם ובלבד לשבת שמש וכינרת ממול מה עוד צריך בן אדם בחיים ….תהנו חברים יקרים שבת שלום תחייכו לעולם העולם ישיב בחיוך ענק שבת שלום
באתי לקפה של שישי, מקום מהמם! שירות מתוקתק שטיפל יפה בתור של שישי. הרבה מקומות ישיבה, צוות נעים באמת מקום מעולה. הזמנתי קפה קר, הגיע מהר, טעים רק… הרוב היה קרח. גמרתי אותו בשלושה-ארבעה שלוקים. אבוא שוב, אבקש שליש כמות קרח 🙂
מיקום מטריף לחוף כנרת של עגלת הקפה! תפריט יחסית מגוון להזמנה והגשה עצמית. יש מאפים טריים, בורקסים וכמובן שתייה קרה וחמה. מתאים גם למשפחות. יש מקומות לשבת עם נוף מטריף. לא כל המקומות מוצלים ולכן יש להיערך מראש. בעלי הקפה אדיבים ושירותיים במיוחד. מומלץ בחום להגיע לאורך השבוע. אנחנו היינו בשישי, ולא היה עמוס במיוחד.
ארתור קפה - Arthur Cafe - עגלת קפה בכנרת
ארתור קפה - Arthur Cafe - עגלת קפה בכנרת
נותן חמישה כוכבים כי העגלה ממוקמת באחד המיקומים השווים שיש וגם יש וייב צעיר ורענן. האוכל והקפה אכן טעימים. כשהיינו השירות לא היה בשיאו – היו המון בלבולים ולקח זמן עד שכל מה שהזמנו יצא. שימו לב להגיע בשעה נוחה – יש תורים ארוכים אם מגיעים בשעה עמוסה.
במקום יש חניה גדולה ומסודרת. ברוב הזמן התור ארוך לכן מומלץ להגיע מוקדם. יש תפריט מגוון אך לצערי הכריכים שהזמנו היו ממש יבשים למרות שהמילוי ממש טעים (יכול להיות בעקבות כך שהלחם היה כשר לפסח). בנוסף להמתנה בתור יש המתנה דיי ארוכה לקפה ביחס לאוכל שמגיע דיי מהר. הזמנו 2 כריכים, הפוך גדול וקטן ועוגת גבינה פירורים ויצא חשבון בסך 102 ש"ח. הצוות מקסים ונותן שירות מצויין! הנוף מדהים ומרגיע!
אווירה מטריפה ומיקום משגע, לא משנה כמה אנשים מצטרפים, לא מרגישים בצפיפות. ביחרו איפה בא לשבת ותתפנקו ממוזיקה מצויינת מאפים שונים וקפה מצויין. כל אחד ימצא מה לאכול התפריט מגוון והנוף כבר הזכרתי אותו? לעיתים יש עומס בקופה אבל בקטנה… שווה לבקר לפני שיהיה חם מידי… מחכה לבקר במקום גם בשעות הערב.
הגענו בשבת בצהריים. האווירה ממש טובה ויש הרבה מקומות ישיבה וכסאות. חלק בצל חלק בשמש. יש לוחות שש בש מפוזרים שאפשר לקחת, ויש מוזיקה ברקע שממש מוסיפה. הנוףףףף מושלם!!! לקחנו אייס קפה ואמריקנו קר, וכדורי שוקולד נחמדים. הכל בחד פעמי (לצערי), והתור היה ארוך מאוד בשעת העומס. אבל כיף מממש
רצינו לאכול ארוחת בוקר בשבת ליד הכינרת, מיד עם סיום צליחת הכינרת. נזכרנו שאהבנו בפעם הקודמת והגענו. הזמנו בורקס גבינה טורקי (מצויין), ג'חנון (בסדר) וכריכי גאודה וקפרזה (לא רע עד טעים). אז למה חמישה כוכבים? המוזיקה כיפית ואיכותית, הנוף של הכינרת מושלם והוויב הכללי הוא של פאן. חוץ מזה הם חוגגים שנה אז לא נפרגן? מפרגנים. נבוא שוב גם כשיהיו בני שנתיים.
עגלה שיושבת במקום מקסים עם נוף יפה, השירות עצמי והתורים ארוכים מאוד. הפיצה מעולה וכך גם המלאי, אך קיש בטטות היה לא טעים בכלל.
ערב בעגלת קפה ארתור,צמוד לחצר כנרת. אוירה מהממת, מוזיקה מצוינת, נוף מדהים. פיצה ספיישל מיוחדת וטעימה מאוד! שירות נעים עם חבר'ה צעירים. יש חנייה צמודה. מומלץ בחום!
הנוף הכי יפה בארץ, שירות יעיל ומהיר למרות העומס. בורקס קריספי וטעים, קרואסון רך ומפנק לצד הקפה. נחזור לשם גם בערב כי שמענו שיש פיצות שוות בטאבון…
לשבת על טרסה ולראות את כנרת בשמש סתוית הבורקס מצוין ומהסנוויץ מוצרלה ממש נהננו אווירה נפלאה במקום מזמין ונעים מומלץ מאוד
מקום מקסים בחצר כנרת שמשקיף על נוף מדהים הכנרת,כביש 90 סה"כ מתאים הפסקת קפה עם כריך קטן,שווה.
מקום מדהים גדול עם חניה בחיק הטבע מול הכנרת, עגלת קפה ים מוצרים טעימים, צמחוני,טבעוני
לקחנו פיצה ביאנקה + ארטישוק והם היו פיצות מטורפות בנוסף הנוף מהמם מכול שעות היום פשוט כיף💕
מקום עם אוירה מעולה. מוזיקה טובה ותצפית מהממת..ספסלים עם כריות רביצה.. שולחנות בר.. וספסלים שפונים לכנרת. אוכל טעים רק חבל שאין יותר גיוון.. מומלץ בחום !

מקום מושלם עם נוף יפיפה לכנרת. אוכל טעים ומוזיקה טובה. ממליץ בחום מקום מושלם.
קפה נהדר, אוכל טעים ונוף מרהיב.
בדיוק מסוג המקומות שהופכים חופשה למוצלחת.
תודה.
++ הרבה מקומות חניה פנויים

עגלת קפה מדהימה עם נוף לכנרת. נהננו מכל רגע! מגוון עשיר, שירות נעים, ונוף מדהים. האייס קפה הכי טעים שטעמתי! ממליצה בחום!
הגענו לארתור קפה בשעות הבוקר ביום שישי, יש חניה במקום והרבה מקום לשבת עם נוף יפיפה לכנרת לא כל המקומות מוצלים, התפריט מצומצם מאוד, אך מה שמוגש נהדר וטוב, הגענו בעיקר בשביל הקפה אל מול הנוף ונהנו מאוד
פינת ישיבה שהיא חובה לכל מי שרוצה לשבת בנחת, עם בריזה ולהנות מהנוף של הכנרת לצד שתייה/נשנוש קל. מבחר מגוון של אוכל ושתייה, הכל טרי, מחירים טובים, שפע של מקומות ישיבה לזוגות וקבוצות. שווה להגיע במיוחד למי שבאיזור ולא רק עצירה בדרך.
מקום מקסים באווירה מיוחדת עם נוף על הכנרת. יש מגוון מצומצם יחסית של אוכל, אבל עם זאת כנראה שכל אחד יכול למצוא את עצמו. יחסית מעט אופציות טבעוניות. יש הרבה חניה, שירות נעים, מוזיקה טובה, הרבה שולחנות ומרחבים לילדים להתרוצץ.
מקום יפה מאוד כיף לשבת ולהירגע אפשר להגיע עם כלבים והכי חשוב שרות עם חיוך
הגענו ביום שבת אחרה"צ, היה די עמוס אבל במקום יש אווירה ממש טובה! מוזיקה מעולה, צוות אדיב והמון מקום לשבת. הזמנו רק קפה כי לא היינו רעבים אבל התפריט והאוכל נראים מעולה !
נוף ממש יפה לכנרת ואווירה טובה של אנשים אבל שבאים בסופשים צריך לקחת בחשבון המתנה בעמידה בשמש בתור ארוך ואחריו גם המתנה לקבלה של ההזמנה.. בנוסף המקום די מצליח אז לפעמים אין חניה קרובה יחסית למבוגרים הבורקס גבינות תרד היה גדול וטעים מתאים לשניים שלא רוצים לחטוף צרבת מלאכול את זה לבד

מקום נפלא לשבת ביום שמש. עגלת קפה מציעה משהו נחמד ליד הקפה… ובעיקר נוף נהדר לכנרת. אנרגיה נעימה במקום. מומלץ

מנות מומלצות
בורקס תרד גבינות

מקומות חניה
הרבה מקומות חניה פנויים

אפשרויות החניה
מגרש חניה בחינם

כנראה המקום הכי נחמד בטבריה.. 😅 אוכל טוב, אוירה מהממת.. מצאנו איזה מקום עם צל ונוף מטורף. יש לציין שכל האוכל שהזמנו היה טעים מאוד. השירות היה סביר.. גם הכל הגשה עצמית. ממליץ בחום.
מקום: 10, מיקום: 10, אווירה: 10, מחירים של עגלת קפה עם מבחר סביר של מאפים פיצות ובירה, כייף של שעות בין הערביים.
מקום קסום עם נוף על הכנרת תחילת בוקר מושלמת עם קפה ומאפים מצויינים. מומלץ בחום
מקום עם נגיעה מדברית ונוף לכנרת היפה. שירות נעים ןאדיב . קפה .מאפה . בורקס וגחנון .מאפים פשטידות .מיצים ועוד אנשים טובים מרחב מזמין ומקרב לבבות
אתחיל מהחיובי- נוסף יפיפה לכינרת ואוכל טעים ומפנק (לקחנו כריך קפרזה משביע וטעים בלחמניית פרצעל ובורקס תרד וגבינות טעים מאוד וגדול שהגיע עם חמוצים ביצה וזיתים) לצערי השירות היה מעט חסר סבלנות, יתכן שהגענו בזמן של עומס ובגלל זה הורגש כך. בנוסף המוזיקה במקום חזקה, המחירים היו יחסית גבוהים והקפה היה לא מוצלח לטעמי, היה לו טעם חמוץ וקצת שרוף אולי בגלל חלב שיבולת שועל לא מתאים להקצפה. בכל מקרה אחלה מקום לעצור בו בטיול אבל לא התלהבתי יותר מדי.
עצירה מפתיעה ונעימה בדרך לכנרת, אופציה מעולה בשבתות לארוחת בוקר, התפריט לא מטורף אך טעים ויש אוכל גם לילדים. בעלי המקום מאוד שירותי, העובדים בני נוער או אחרי צבא כך שהשרות בהתאם, אך אין תלונות. מיקום מקסים.
עגלת קפה עם נוף מושלם לכנרת, יצא לי לאכול שם מספר פעמים, כריך גאודה, קפרזה ואנטיפסטי… בפעם הראשונה הכריכים היו טריים וטעימים מאוד!!!! אך לצערי בפעם השניה שהגענו כריך לא היה טרי וקריספי אלא לח, בנוסף לקחנו קינוח פיסטוק שהיה בינוני, מתוק מאוד ולא מזכיר טעם של פיסטוק
מקום מושלם שווה להגיע בבוקר לפני שכל עם ישראל נוחת שם ולהנות מהנוף המדהים של הכנרת וכמובן מהשירות הטוב ומאפה הפיסטוק המושלם!!! ממליצה מאוד הם לא זולים בכלל!!!
מקום קסום, נעים ומזמין. מתופעל ע"י חבר'ה צעירים. מנות טעימות, שירות אדיב והכי חשוב, נוף מהמם לכנרת. מומלץ בחום לכל מי שעוצר בדרך לטיול.
פינה חיה ותוססת במקום מרהיב אל מול כנרת, וליד חצר כנרת היפה והמיוחדת. מקום פעיל ביום ובערב עם פיצות מאפים סנדביצים קפה שתיה וכל מה שצריך לבילוי מהמם בנוף בריזה אווירה וחברה.
אווירה מעולה. שירות מהיר . האוכל פשוט עד כדי פחות לטעמי (הבורקס מאודדד שומני , הגחנון כנל , הסנדוויץ מוצרלה נוראי לטעמי) – הם לא מכינים שם את האוכל רק מגישים לדעתי.
מקום מהמם! צוות מעולה מיקום מצוין ואוכל קליל וטוב – כל מה שצריך בחבילה אחת ואיך לא להזכיר את הנוף המרהיב של הכנרת. בעיה אחת: זבובים לא לפספס
חוץ מהנוף המדהים אין הצדקה לתור ולמחיר.המקום לא נקי.המאפים לא טריים.ובבקשה אל תגידו בורקס טורקי..זה רחוק מלהיות בורקס .לא טעים חיפשנו את התרד .טעם של מאפה אינסטנט.וכם המאפה המתוק פיסטוק.. בצק לא טרי ומה שמתם שם בצבע ירוק😱.בקיצור לא טרי לא טעים.לא ממליצה להגיע.וגם מאוד יקר.
ארבעה כוכבים כי המיקום פשוט אליפות מול הכנרת. האוכל טעים, טרי ומפתיע במגוון. הכוכב החמישי חסר בגלל התור הארוך, מעט מידי נותני שרות מה שמעקב את יציאת המנות. 40 דק בתור זה טירוף.
מיקום מדהים והנוף בכללל שירות אדיב ואחלהההה קפה ומאפה 😉 יש בתפריט עוד דברים טעמים. מושלם לשבת בבוקר עם ובלי ילדים.
הכוכבים הם למיקום ! היינו לקראת ערב מקסים, נוף מהממםם, מרחב בין האנשים. זוהי עגלת קפה, תפריט בהתאם, לא ראיתי שם משהו יחודי מבחינה זו שימו לב בשעות הערב אין כריכים, אלא חשקה נפשכם בנקניקיה. שווה ביקור
המקום המועדף לקפה, כריך או מאפה טעים באווירה מושלמת מול נופה של הכנרת. תוסיפו שירות אדיב במיוחד ומוסיקה מדוייקת וקבלו בילוי מהנה במיוחד בכל שעה ביום.

היית בעגלת הקפה ארתור קפה – עגלת קפה בכנרת ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!