עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

לול ארט – עגלת קפה רמות

לול ארט – עגלת קפה רמות

מקום מהמם גם בנוף וגם מעוצב יפיפיה. מומלץ להגיע לצפות בשקיעה. הפעילות לילדים ממש מעולות התוצרים יוצאים מרשימים ויפים והכלים וההדרכה עושים חווית הצלחה מובטחת. המקום יפה ומזמין ובעיקר תודה לאור שהקימה מנהלת ומדריכה בסבלנות אין קץ שיצרה את המקום היפה הזה. אני הייתי עם תאומים בני 7 והעברנו מעל 3 שעות של יצירה ומשחק ותוצר אישי.

עגלת קפה עם נוף בשילוב סדנאות!

מקום מהמם, נוף פנורמי לכינרת עגלת קפה עם מאפים, סנדביצ'ים, טוסטים ועוד. למרות התור יש צוות חייכן ויעיל אוכל טעים וטרי מומלץ למי שנמצא באזור
מקום עם לב ונשמה. ישנן סדנאות יצירה לילדים ומבוגרים, חנות לקניית מוצרי נוי שנעשים באהבה ע״י אור וכמובן קפה מוייז הנהדר שמרגיש קפה, שתיה קלה וארוחות קלות כמו סלטים וטוטסים.

חשוב לדעת על לול ארט – עגלת קפה רמות

כתובת: יהודיה 44, רמות, 12948
שעות פעילות:
יום שישי 10:00–15:00
יום שבת 10:00–15:00
יום ראשון 10:00–16:00
יום שני סגור
יום שלישי 10:00–16:00
יום רביעי 10:00–16:00
יום חמישי 10:00–16:00

טלפון: 052-330-1222
אימייל: lolart.or@gmail.com

בית קפה מקסים וטעים, מאפי קרואסון מיוחדים תוצרת בית ונוף מדהים שמשקיף על אגם כינרת ממזרח. גם כיבדו את המבקרים בשוט עארק על חשבון הבית
Lol-art לול ארט
Lol-art לול ארט

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

מקום מדהים! מול הנוף הקסום של הכנרת, צוות נעים, עוזר וסבלני, כיף להגיע ולבלות. מתאים למגוון גילאים, אנחנו נהננו מאוד 🙂
מקום מדהים! נוף, פודטראק, פינות ישיבה, סדנאות מותאמות לכל הגילאים והרבה השראה לאוהבי יצירה. זמן איכות עם המשפחה.
אחלה מקום גם להורים וגם לילדים! היה מעט רועש וקצת מבורדק שהיינו אבל מאמין בגלל לחץ סוכות, שמים לב שהצוות מקצועי.
מקום שצופה על נוף מדהים של הכנרת. יש פינות ישיבה נעימות על רחבת הדשא שבמקום. מגוון המנות לא גדול אבל המנות שהמקום הציע היו באופן כללי די טובות. הורדתי כוכב אחד בגלל מגוון המנות הדל.
מקום כייפי, נוף לכנרת מוזיקה טובה והרבה מרחבים לישיבה! מקום מושלם, נמצא באחד המקומות הייפים בארץ שלנו , עם נוף מדהים , הסדנאות יצירה היו כל כך כיפיות , הילדים ואנחנו נהנו ביחד ויצאנו מרוצים עם תוצאות של עבודות יצירה ממש שוות ,שאין ספק שאנחנו הולכים לתלות אותם בגאוה בבית שלנו., הצוות היה אדיב ונעים אור ודניאל בעלות המקום נתנו לנו יחס אישי וכל הזמן בדקו שהכל בסדר . בנוסף התפנקנו לנו בקפה וארוחה בעגלת קפה הטעימה שנמצאת במקום . בקיצור היתה שבת יצירתית ומהנה .
מקום קסום הצופה לכנרת, עם צוות נהדר ומסביר פנים. הסדנאות מתאימות לכל גיל! היה מושלם ❤️
בילינו ארבע שעות בלולארט, הילדים בחרו את הסטרינגארט ונהנו מאוד מכל התהליך. ניכרת האהבה שמושקעת במקום, בנות הצוות מאוד נחמדות ועוזרות, מקום מזמין ונוף מהמם. מומלץ בחום

מקום מהמם למשפחה עם ילדים לפעילות יצירה וגם לזוגות לשבת על קפה עם סנדוויצ'ים או מאפים איכותיים וטריים מול נוף מרהיב!

בסדנה זה כמו שרואים ביו טיוב DIY שעושים כל מיני יצירות לבית, מעץ או קלקר או כל מיני כאלה… יש את כל האמצעים. יש להם קיטים של יצירות שאפשר לבחור מהם ולהכין ביחד עם הילדים או להמציא בעצמכם. אין צורך בידע קודם, הם מסבירים הכל ונותנים את כל הכלים והחומרים שצריך. הצוות ממש חמודות ושירותיות ובשמחה עוזרות.

יש שולחן סנוקר. יש סירה (אמיתית) מלאה בספוג לילדים קטנים. ממש נהנינו!!

בחוץ יש ספות וכורסאות עם שולחנות נמוכים מול נוף משגע שצופה על ים כנרת!

צמוד אליהם יש עגלת קפה עם סנדוויצ'ים ומאפים וסלטים טריים. הכל היה טרי וטעים מאוד.

מומלץ מאוד!!!

מקום מקסים, הייתה לנו חוויה מדהימה וייחודית. המקום עצמו מיוחד מאוד עם נוף מהמם לכנרת, הצוות מדהים ובקיצור מומלץ בחום!
סדנאות יצירה בעץ,מקום מדהים ביופיו, פסטורלי, מתאים לקבוצות, למשפחות, לזוגות ולכל מי שרוצה להנות כמה שעות. שירות מדהים, אנשים מקסימים,תזמינ מקום מראש באתר ותהנו מכל רגע, פינת חמד מהממת, ממליץ בחום.
מהרגע שהגענו הייתה לנו חוויה נעימה ביותר ,החל מהאירוח וקבלת הפנים, וסידור השולחן ,חגגנו יומולדת לחמותי כולנו יחד והנכדים יצרנו ביחד בסדנא, והיה פשוט מדהים וכיף ,חווייה משפחתית מהממת:) מקום יפיפה מעל הכנרת… מומלץ בחום
מקום מקסים!! נוף משגע, אנשים מקסימים ואדיבים, אוכל מיוחד ומדהים בטעמו, סדנאות מקסימות וחנות קסומה!! בהחלט נחזור בטיולנו הבא לצפון. מומלץ בחום
אחד המקומות הקסומים בגולן!!! סדנאות יצירה עשה זאת בעצמך עם מוצר מוגמר איכותי ויפה. צוות הנהלה (דניאל וטל) נשים מקסימות שאוהבות את מה שהן עושות וזה ניכר בכל פינה במקום. היינו קבוצה של 50 ילדים ומבוגרים וקיבלו אותנו בצורה מאורגנת ולבבית. הערה בונה – 20 שח להורה שלא קנה ערכה במקרה שלנו היה מיותר לחייב, קצת צרם לנו הנושא .
מתחם גדול מאוד ומיוחד! את המקום הקימו שתי אחיות שאיבדו את אביהן בקורונה והחליטו לשפץ האנגר שהכיל בעיקר גרוטאות. בהאנגר הקימו מתחם סדנאות יצירה מגניב ממש ובחוץ סידרו מתחם ענק של דשא ומקומות ישיבה ורביצה. יש גם חנות קטנה עם דברים מיוחדים לעיצוב הבית וכמובן גם עגלת קפה! המתחם נגיש, יש גם שירותים נקיים ונגישים. הגענו כקבוצה לפעילות חברה ונהננו ממש! מומלץ מאוד! אפשר להגיע גם בשבתות…מומלץ להזמין מקום מראש באתר.
יואו! איזה מקום!!! יש בו הכל!! נוף. אוכל קליל וטעים. סדנאות יצירה ונגרות לכל המשפחה והוםסטייל מדליק! מאחורי המקום יש סיפור מרגש על בעל המקום ובנותיו האמניות!!! בקיצור, חובה להגיע לביקור!!!
התארחנו בגיבוש צוות בלול ארט, מקום מדהים, נוף אוצר נשימה, מרהיב ביותר, אוויר נעים, שקיעה מקסימה, הסדנא חוויתית , עבודה בעץ והצביעה מהנה ביותר, ביצענו עבודות יד מקסימות בשילוב שלל צבעים כל אחד לפי היצירה שבחר. הצוות אדיב, נחמד וסבלני, מסביר בסבר פנים . הזמנו מקייטרינג נאנוש בכפר גלעדי , הארוחה היתה טעימה ומושלמת.מומלץ!!!
מקום מהמם! נוף מדהים, מוסיקה בימי חמישי, בית קפה מפנק, אזור לסדנאות אמנות. מושלם ברמות
מקום מקסים לניקוי ראש עם תצפית יפהפיה לכינרת. לשבת עם קפה וכריך טעים .
מקום מקסים ומומלץ! עשינו סדנא משפחתית והיה פשוט כיף גדול. האווירה והנוף הקסומים וצוות המדהים שעזר לנו וקיבל אותנו בזרועות פתוחות. כחף גדוך!
מקום מקסים , מסודר יפה עם נוף מדהים. הסנדוויצים טובים וכשהיינו גם חילקו צייסר ארק. אחלה מקום
נהנינו מכל רגע. למרות העומס קיבלנו שירות אדיב ומקצועי. המקום מקסים ונפלא. בילוי איכותי לילדים ביחד עם ההורים.

היית בעגלת הקפה לול ארט – עגלת קפה רמות ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!