עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש

קפה מוייז – עגלת קפה בארץ הגולן

חוות הדעת שלנו לאחר ביקור בעגלת קפה מוייז ברמות:

הגענו היום לעגלת קפה מוויז ברמות ונהננו בטירוף! לדעתנו, מדובר באחת מעגלות הקפה המשובחות ביותר בצפון בפרט ובישראל בכלל מבחינה קולינרית! כל מנה מיוחדת, תפריט עשיר ומגגון, והנוף!? ואו!
אז החוויה התחילה בכך שהגענו ב9 בבוקר לארוחת בוקר, חנינו בחניון עפר והלכנו דקה לעמדת העגלה..היה תור של בערך 10 אנשים לפנינו שנגמר דיי מהר!
ואז ראינו מלא מבחר של מאפים מלוחים ומתוקים שפשוט רצינו לטעום הכללל..אז בחרנו כדור פררו רושה, מאפה פיסטוק ובייגל גבינה..כולם היו מאוד שווים! במקביל הזמנו מיץ תפוזים סחוט במקום, שוקו קר וקפה קר! למנות העיקריות לקחנו שקשוקה שהגיעה עם מלא לחמים (שזה נדיר) ומנה הנקראת השמנמנה שזה מקושקשת עם גבינה בתוך קוראסון..הכל באמת מאוד מיוחד וטעים! יש במתחם מלא מקומות לשבת (היינו עם כלב גם והרשו לנו להכנס איתו בתנאי שהוא עם רצועה ויושב לידנו בכסאות בחצץ שזה מדהים) במקביל יש המון מקומות ישיבה מוצלות מול הנוף..במקביל, יש שם גם פינת יצירה לילדים וגלרייה מגניבה שאפשר להסתכל ולרכוש מוצרים אם אהבתם..בקיצור חוויה מדהימה בעגלת קפה ונקודה מצוינת לעצירה בטיול באיזור 😎 שאפו!

עגלת קפה כשרה - נחשבת לטובה ביותר באיזור הכנרת!

חשוב לדעת על קפה מוייז – עגלת קפה בארץ הגולן

אפשרויות שירות: לאכול במקום · איסוף מחוץ לחנות · אין משלוחים
כתובת: יהודיה 44, רמות, 1294800
שעות פעילות:
א׳ – ו׳ בין השעות 9:00-14:00.
שבת (סגור)

טלפון: 052-622-1993

ואוווו האוכל היה טעים בטירוף !!!
שלא נדבר על המקום הקסום הזה שנראה כמו עיירה ציורית באירופה.
פשוט מגיעים ולא רוצים ללכת.
ממליצה לכל אחד לעשות לעצמו טובה ולעצור לקפה סנדוויץ ואולי גם מאפה מה שבטוח שתרצו לבוא שוב😍😍
נוף מהמם מעל הכנרת, בריזה, שירות ממש מוקפד ועם חיוך ואדיבים ביותר, מחירים יקרים מידי אז שתינו רק קפה שהיה מצויין.
כריך 38₪ עוגה 36₪ .

חניה: חניה בשפע וחינם צמודה למקום.

הגבלות תזונתיות: לא מתאים לנמנעי גלוטן וסוכר.

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

מקום מהמם עם אווירה טובה, נוף מושלם וצוות מקסים וחייכני! קפה מצויין, אוכל טעים בצורה מפתיעה, מאפים טריים, קריספיים ואיכותיים
קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן

איזה מקום קסום!!! ישיבה במקום, הרבה מקום ישיבה. חומרי הגלם באיכות גבוהה. סלטים רעננים ומדוייקים.
עגלת הקפה נמצאת במתחם שבו חנות בוטיק קטנה וסדנת עשה/ י זאת בעצמך.
וכל השבר הנפלא הזה, אל מול הנוף של הכינרת

סלט קפרזה, כריך ברי וסלק ו-קוראסון פיסטוק

מומלץ בחום!
מקום עם סיפור על חלוציות, אוכל מעולה- טרי ומיוחד עם תפריט שף המציע מנות קלילות ומפתיעות, שירות מצוין ונוף עוצר נשימה המשקיף על הכינרת😍

אני טבעונית ובן זוגי לא, שנינו מצאנו מענה בתפריט ונהנינו מאוד. הכריך הטבעוני היה ממש מיוחד וכלל טחינה, כרובית, מיקס עלים ורטבים מתקתקים, הוגש בג'בטה טרייה שנאפתה במקום באותו היום. בעלי אכל כריך סלמון שהיה מצוין וקינח בטארט פיסטוק מעולה. העגלה ממוקמת במתחם "לול ארט", לשם הגענו לכבוד יום נישואינו ועברנו סדנת DIY זוגית.
מעבר לשירות הנעים, סדנת היצירה הזוגית המהנה והמחדשת ממנה יצאנו עם תוצר מהמם לדירתנו, המקום מגולל את סיפור המשפחה באמצעות פרטי אומנות ושלטי מידע והשראה את זכרו של מוייז, משה רוטר ז"ל, אבי המשפחה, שנפטר בטרם עת עקב מחלת הקורונה. נאווה, אשתו של מוייז (משה) שתחיה, ומוייז מחלוצי ההתיישבות ברמה וכעת, בנותיו וחתנו ממשיכים את דרכם המדהימה.

תודה על חוויה מדהימה ומרגשת, בוודאות עוד נחזור!😍💜😍❤😍

אפשרויות צמחוניות: מענה מעולה לטבעונים- חלב סויה, שיבולת שועל ומנות טבעוניות מגוונות

הגבלות תזונתיות: מענה מעולה לטבעונים

חניה: חניה צמודה למתחם ללא עלות

מתאים לילדים: פעילויות יצירה נהדרות המתאימות לילדים

נגישות לכיסא גלגלים: המקום נגיש ורחב ללא מדרגות או עליות

אוכל טעים, מוזיקה מעולה, אנשים טובים וקפה איכותי. האוכל טרי ובסופשים יש מאפים ברמה בינלאומית. המקום מתאים למשפחות, זוגות, ילדים, פשוט לכולם. ממליץ מאוד!

מקום מגניב ממש. נוף מטמטם. אוכל טעים מאוד (גם המאפים המתוקים אבל במיוחד המלוחים: קרואסון סלמון, בייגל עם דג מעושן… סוף הדרך! היה עמוס מאוד ולמרות זאת השירות היה מאיר פנים, חברותי ומאוד שמח. עוד לפני ששתינו את הקפה של הבוקר כבר מצאנו עצמנו לוגמים צ'ייסרים של עראק (מסורת שהמשיכה עד שעזבנו כמה שעות אחרי… וכבר איבדנו את הספירה 😁). קיצר, מומלץ בחום… עם ילדים… בלי… כיף גדול

מתאים לילדים: מקום פתוח ורחב ידיים. מוצל… יש הרבה מקום לילדים להתרוצץ. אוכל טעים (בדגש על קינוחים).

טעים מאוד איכותי בספוט בנוף יפייפה במקום מיוחד עם סיפור משלו. הרבה חנייה ממוקם אומנם רחוק מאוד מהמרכז אבל בסביבת הרבה מקומות נוף פארקים ומעיינות. ממליץ לכל המרחיקי לכת פה לא תתאכזבו. תתאמצו להגיע מוקדם כי המלאי הטעים מאוד נגמר מהר
מקום יפה עם אווירה טובה מאוד. הגענו שעתיים לפני הסגירה ולא היה להם כל כך מה להציע ולכן זה היה מאכזב כי הגענו מרחוק. לקחנו 2 קפה קר שעלו 42₪ ונהננו מהנוף. לדעתי אם מקום מסוים אמור להיות פתוח עד 14:00, חשוב שיגיש את כלל המוצרים שהוא מציע או לפחות את רובם.

המקום היה מושלם……מתחם מקסים…יפה ומזמין….השירות נפלא. התפריט עשיר וטעים….העוגות פשוט חוויית טעמים….
הצוות נעים ושירותי והנוף פשוט מושלם ואינסטגרמי למי שבקטע….אחלה המלצה …אחלה מקום….פשוט תענוג ! אען ספק שנחזור לשם בפעמים הבאות כשנהיה באזור …תודה !!!!
מזון: ‎5/5‎ | שירות: ‎5/5‎ | אווירה: ‎5/5‎

קוראסון פיסטוק, מאפה ממולא קרם פטיסייר

מקום מקסים, ממוקם באזור מהמם, הסיפור שעומד מאחורי המקום בכלל מרגש, האוכל טעים ברמות והשירות מעולה
עגלת קפה קסומה עם סיפור מרגש על הקמתה. השירות לבבי, נוף משקיף על כל הכנרת, מאפים טעימים והקרואסלמון במיוחד היה מעולה!
תודה לכם נחזור שוב 🙂

איזה מקום קסום!
בהחלט נכנס לרשימת המועדפים שלי!

תארו לעצמכם נוף משכר, מאפים מעולים, קפה משובח ואוכל טוב.

לקפה מוייז יש סיפור משפחתי ומקום מטופח – וטעים.

* אם אתם משפחות עם ילדים – בהחלט יש מה לעשות שם.

מתאים לילדים: יש במקום אפשרות לסדנאות עם ילדים

הגענו בשעות הבוקר.
מקום קסום ויפה, אווירה כיפית.
יש כמה סנדוויצ'ים וטוסטים בוויטרינה, סלטים וגם כמה קרואסונים. המבחר הוא רק מה שיש בוויטרינה.
בגזרת השתייה– מיצים סחוטים לא במקום, קפה איכותי, ברד תות. אולי היה גם מוגזים, לא שמתי לב.
אנחנו לקחנו כריך טונה, קרואסון עם גבינה מיוחדת, טוסט ילדים, קרואסון אגסים שקדים, ברד תות, קפה קר ומיץ תפוחים סחוט. הכל טעים.
לא מאוד מגוון, היה חסר קינוחים טובים. וגם לא היתה פלטת גבינות, מבאס קצת..
מצד שני השירות מהיר וזורם.
לא הורדתי כוכב כי הנוף המדהים בהחלט פיצה על העניין.
אגב, לא מספיק מאוורר, רצוי להוסיף עוד כמה מאווררים.
מניחה שעוד חודש יהיה יותר נעים וכיפי.

מתאים לילדים: טוסט לילדים, מאפים, ברד תות.
מושבים נמוכים ואווירה מאוד מתאימה לילדים

חניה: חניית עפר צמוד למקום. חלק מוצל.

עגלת קפה במושב רמות עם נוף מהמם של הכנרת. אווירה של חו"ל, צוות מקסים ושירותי ברמה גבוהה. אפילו שיש הרבה לקוחות, השירות מהיר ויעיל – אין ספק שיודעים לעבוד!! יש תפריט מגוון עם ארוחות בוקר, כריכים, מאפים ועוד… קפה טעיםםםם ממש!!! ליד יש חנות לאביזרי בית , חוות קקטוסים ומקום שנקרא "לול ארט" שהילדים יכולים לעשות יצירות בתשלום. מי שבאזור כדאי להגיע💯🥐☕
קפה מויז מקום מקסים שחובה לבקר בו !! קפה מקסים עם נוף מטורף. אווירה מדהימה של המקום אני ממליצה בחום !!! יש כריכים סלטים מתוקים שתייה וכו שירות אדיב נעים מקצועי תענוג גדול לבקר במקום כל כך קסום והכל טעים תגיעו
מקום מהמם! אין ספק שהמיקום והנוף עושים את שלהם ונותנים למקום אווירה פסטורלית ונעימה. אבל אני רוצה לציין דווקא את השירות יוצא הדופן בצורה חיובית כמובן! למרות הלחץ של שבת בבוקר ותור של מלא אנשים הם מקבלים את כולם בחיוך, מציעים אפילו צ'ייסר של ערק/קמפרי ונותנים הרגשה כיפית ומרימה. כל הכבוד לכם תמשיכו כך עם האנרגיות הנפלאות. לגמרי מקום ששווה עצירה!

חברה כל מי שעדיין לא היה אצל קפה מוייז , לכו מהר. זה מקום מדהים !!! איזה נוף !! איזה שירות !! כל אורח שם מרגיש כמו משפחה.
ואני אומר לכם בתור צרפתי , הקרואסון סלמון השחור וואוו!!!
הקרואסון שלו הכי טעים בארץ. אני משווה אותו לקרואסונים הכי טובים שאכלתי בצרפת

חצר מדהימה מוצלת וגדולה עם עגלת קפה מתוקים ואוכל שמוכן מראש.
יש מזגניים חיצוניים שעושים את העבודה גם בשעות הצהריים הקשות.
מה שחשוב זה שהקפה טעים! אחרי שחיפשתי בכל הכנרת מצאנו את המקום הזה ווואו 5 כוכבים !
שירות עצמי עם אנשים ממש נחמדים ושירותיים..
אפשר לבוא עם ילדים אבל חיות מחמד 🙈
אמרו שעוד שבוע פותחים מטבח שיכין אוכל במקום!
יש שירותים נקיים במקום!
אווירה ממש כיפית רגועה עם נוף ישירות לכנרת,
חניה גדולה חינמית (:
יש חנויות חמודות לצד העגלה של בגדים קייצים ומזכרות..

חניה: חניה במגרש עפר

מתאים לילדים: לגמרי אפשר להביא ילדים ולבלות איתם פה.

נגישות לכיסא גלגלים: חניה במגרש עםר אבל יש אפשרות להגיע עם כסא גלגלים.

עגלת קפה קרובה לכנרת אז יש נוף מהמם ומלא במקומות ישיבה. יש אזור של יצירה לילדים וחנות של כל מיני דברים לבית ובכללי הרבה מקומות יפים להצטלם. האוכל היה טעים וכך גם הקפה, השירות היה בסדר גמור והיה מאוד נחמד!

וואו, הגענו בטעות ונשארנו 3 שעות, נוף קסום של הכנרת, מתחם מתוק ממש – כולל חוות קקטוסים, חנות וינטאג', סדנאות עץ, והאוכל…מדהיםםם!

עגלת קפה נעימה בישיבות רמות על גבעה המשקיפה לכנרת. נוף פסטורלי ויפה. יש תפריט מגוון ומספיק לעצירת קפה או בירה ביום חם. המקום מעוצב בטוב טעם ויש חניה בשפע והרבה מקומות ישיבה. מומלץ לעצור אחרי שסיימתם מסלול טיול ברמת הגולן או בכלל.

הגענו בשעות הבוקר.
מקום קסום ויפה, אווירה כיפית.
בגזרת השתייה- מיצים סחוטים לא במקום, קפה איכותי, ברד תות. אולי היה גם מוגזים, לא שמתי לב.
לא מאוד מגוון, היה חסר קינוחים טובים. וגם לא היתה פלטת גבינות, מבאס קצת..
מצד שני השירות מהיר וזורם.
לא הורדתי כוכב כי הנוף המדהים בהחלט פיצה על העניין.
אגב, לא מספיק מאוורר, רצוי להוסיף עוד כמה מאווררים.
מניחה שעוד חודש יהיה יותר נעים וכיפי.

חניה: חניית עפר צמוד למקום. חלק מוצל.

מתאים לילדים: טוסט לילדים, מאפים, ברד תות.
מושבים נמוכים ואווירה מאוד מתאימה לילדים

נוף מדהים (!), מקום רחב עם הרבה אופציות ישיבה וצל שמשקיף על הכינרת. המנות נדיבות מאוד, והטעם סה״כ ממש בסדר, לא משהו מיוחד, טיפה יקר בהשוואה למקומות האחרים. שווה להגיע בזמן ביקור בצד המזרחי של הכנרת, בעיקר בשביל האווירה.
גן עדן קטן, נוף עוצר נשימה למרגלות הכנרת היפה מומלץ להגיע לפני השקיעה . מנות קלילות וטריות, מאפים , שקשוקה , טוסטים שתיה חמה קרה ובירה. בצמוד יש את לול ארט מקום קסום עם זולות ישיבה, עבודות יצירה וחנות דברים יפים ומיוחדים מומלץ מאוד מאוד להגיע. ניתן לבדוק מראש על זמרים שמגיעים 👍
עגלת קפה עם הנוף המדהים לכנרת. בצמוד גם חנות עם כלי עיצוב. הקפה טעון שיפור (אנא שיבולת שועל יותר טעימה :)) , אווירה נעימה ברמות

מקום מקסים עם נוף לכינרת! התפריט די מצומצם אבל אכן טעים ומתאים לבראנצ' או אם חשקתם במאפה ושתייה טעימים. חשוב לציין שהמקום בחוץ ומוצל, אך פחות מומלץ כשחם מאוד.

אפשרויות צמחוניות: פוקצות, סלטים, כריכים
סלט יווני מאפה חלבה מאפה בושה כריך סלמון

מקומות חניה
הרבה מקומות חניה פנויים

אפשרויות החניה
מגרש חניה בחינם, חניה ברחוב בחינם

קפה מוייז ממוקם עם נוף מדהים לכינרת! תרגישו בבית תשבו עם החברים ותאכלו באמת ממה שיש למקום להציע!
אני ובת הזוג שלי אכלנו קורסון סלמון ופטריות שהיה ממש טעים ביחד עם מיץ תפוזים סחוט!
העובדים נחמדים ונעימים, יש שירותים, חנייה בשפע (בהתאם לשעות היום ככל שתקדימו יהיה לכם מקומות ישיבה).
לפני טיול לאכול/לשתות משהו נחמד זה ממש מומלץ ולשבת להנות מהנוף.
מחירים שפויים מאוד!
מוציאים עראק להרים להחיים שזה מוסיף – תשמרו זאת!
תצליחו!

מתחם מהמם עם נוף עוצר נשימה. אוכל טעים ומאפים ייחודיים וכמובן-קפה מושלם. חוויה משפחתית וזוגית מצויינת. ארוחת הבוקר הייתה מעולה.

מנות מומלצות קפה ומאפה קווין אמאם
מקום מקסים על הנוף ברמות. איכפתיים ומשקיעים במבקרים, טעינו במספר הטלפון שנתנו – אז החמודים עברו בין המבקרים עד שמצאו אותנו. האוכל היה אחלה, שקשוקה תרד מצויינת, אוירה נוף אוכל טעים ולשבת עם המשפחה מול הכנרת – לא צריך יותר מזה!

היינו במסגרת גיבוש בעבודה והיה כל כך משגע שאגיע לביקור נוסף כשאהיה בסביבה .
הקפה ממוקם על רכס בצד המזרחי של הכנרת ביישוב רמות .
נוף הכנרת וההרים מסביב פרוס .
בבית קפה מבחר עוגות סנדויצים מיוחדים סלטים וכד .
המקום מוצל עם דשא .
יש חנות עם דברים יפים ואפשרות לסדנאות בעץ .
הצוות מסביב משפחתי תרתי משמע , עם סיפור מרגש על אבא טברייני עם חברה מתל אביב שהחליטו לעבור לרמות אחרי מלחמת ששת הימים .
בקיצור שווה לקפוץ להפסקה במקום .
נראה שיש שם גם שקיעה מדהימה ובחלק מהערבים גם מופע .
אין גינה מיוחדת לילדים קטנים אבל השטח די גדול להסתובב

חניה: חניה לא סלולה , עם מקום לאוטובוסים ומכוניות

היית בעגלת הקפה קפה מוייז – עגלת קפה בארץ הגולן ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!