עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה בדרך לאילת ששוות עצירה

עגלות קפה בדרך לאילת ששוות עצירה

לא משנה מהיכן אתם בארץ, יש תחושה שנסיעה לאילת מתחילה בשעה מסוימת ונגמרת… בשעה שאף אחד לא יכול לדעת. הנסיעה לאילת היא נסיעה ארוכה כמעט מכל מקום ומצריכה (ובייחוד אם יש ילדים באוטו) כמה עצירות בדרך. אילת היא עיר נופש פופולארית שמציעה שלל של אטרקציות ופעילויות לכל הגילאים. יש בה שפע של פתרונות לינה לכל תקציב וגם הסביבה הקרובה לה ייחודית ומבטיחה חוויה מהסרטים. המדבר המשגע שעוטף אותה, הים ותצורות הנוף, כל אלה מוסיפים רבות לכל חופשה בעיר והופכים אותה לשזורה בזיכרונות נפלאים.
לא משנה לכמה זמן אתם מגיעים לאילת ובכמה אנשים מדובר, אם אתם מתכננים נסיעה אליה, כדאי שתכירו את עגלות הקפה שאתם יכולים לפגוש בדרך, כאלו שבהחלט מצדיקות עצירה. אתם לא מוכרחים לעצור בהן לארוחה כבדה. להיפך. הן מציעות לכם את אותה עצירה מדויקת שצריך בנסיעה כל כך ארוכה. עצירה לקפה או משקה קל מרענן עם סלט טוב, כריך או מאפה מתוק בצד. אפשר לעצור בעגלות האלו ולפגוש אותן בדרך, אך לעיתים נדרשת סטייה קלה מאד מהמסלול ולו כדי ליהנות מעגלת קפה מיוחדת, ששונה מאחיותיה שבסביבה הקרובה.

נקודות עצירה תיירותיות בדרך

רגע לפני שאתם עוצרים לקפה ומאפה או לארוחה קלילה בדרך, כדאי שתכירו גם את המקומות התיירותיים היפים שאתם יכולים לפגוש בדרך. כאלה שתוכלו גם בהם לעצור כשאתם נוסעים לאילת או חוזרים ממנה, כאלה שלא מצריכים מכם עצירה ממושכת מדי וארוכה. למשל, אגם ירוחם. האגם, שנוצר כתוצאה מבניית סכר בשנות החמישים, מהווה אטרקציה תיירותית בולטת באזור. יש מקומות לפיקניק בו, מתקני משחקים לילדים וגם שבילי אופניים.

אי אפשר לפספס בדרך לאילת את שדה בוקר. ואם אתם כבר בסביבה, כדאי לכם לעצור לעצירה קלה בקיבוץ, היכן שנמצא קברו של דוד בן גוריון. מצפה רמון הוא מקום נוסף לעצור בו ולו בזכות גן הפסלים שלו. העיירה הזו, שנחשבת לאחרונה כיעד תיירותי בולט של האזור, מציעה לכם תצפית מרהיבה בגן פסלים, הצופה על המכתש המדהים. על כביש 90, ממש במרכז הערבה, נמצא נווה מדבר מקסים, בתצורת פארק ספיר. יש בו פינות לשבת בהן, אגם שחלק ממנו טבעי לחלוטין, פינות נסתרות ויפות לגלות אותן ואווירה נעימה ונינוחה. בדיוק מה שצריך להפסקה מהנסיעה הארוכה.

ואי אפשר שלא להזכיר את פארק תמנע הענק שהוא אטרקציה שאסור לפספס, כזו שקרובה לאילת. את האטרקציה הזו תוכלו לנצל רק אם אתם מגיעים אליה בשעה מוקדמת, ולו כדי ליהנות מכל מה שהיא מציעה. אם לא הצלחתם, תוכלו להגיע אליה במיוחד בזמן החופשה. וכמובן, יש שלל של אתרים ונקודות עצירה יפות לאורך כל הדרך, כולל החי פארק ביטבתה, למשל. הוא נמצא ממש קרוב אל העיר ואם אתם זקוקים להפסקה דחופה, זהו מקום מושלם לעצירה. הביקור בפארק נעשה כולו ברכב, בנסיעה, כאשר תוך כדי פוגשים את בעלי החיים שמתגוררים בפארק עצמו. לפני כן כדאי לצפות בסרטון שמסביר על הפארק, על בעלי החיים שבו וגם על הסביבה ומיד, כשמסתיים, אפשר לצאת לדרך. הנסיעה היא איטית, המסלול הוא מעגלי ויש לכבד את הטבע ואת בעלי החיים.

תוהים איפה כדאי לעצור ואילו עגלות קפה בדרך לאילת שוות עצירה? הנה רשימה קצרה וממצה של עגלות הקפה שתפגשו בדרך שכדאי לכם לעשות בהן אתנחתא קלה. אבל רגע לפני, חשוב לזכור: אל תצפו לארוחה מלאה בעגלות הקפה האלו, כי אם לארוחה קלה. אם אתם רוצים להגיע במיוחד אל עגלת קפה מסוימת שבדרך והדבר מצריך סטייה קלה מהמסלול, מומלץ לבדוק מראש את שעות הפתיחה העדכניות. בכל מקרה, זוהי דרך מצוינת ליהנות מכל מה שמציע אותו אזור ולשבת על קפה ומאפה (או כריך וסלט) בטבע עצמו, או לכל הפחות – קרוב אליו מאד.

עגלות הקפה שאסור לכם לפספס בדרך לאילת

פק"ל קפה – משמר דוד

עגלת הקפה הזו היא בהחלט דרך נפלאה להתחיל את היום, אם יצאתם לדרך באמצע הלילה או בשעות המוקדמות של הבוקר. פק"ל קפה שבמשמר דוד מבטיחה לכם קפה טעים, כריכים טובים, טוסטים משביעים ומאפים שונים. בעלת עגלת הקפה, יפעת, חייכנית ומאירת פנים ומקבלת בברכה כל אורחת ואורח מזדמנים. עגלת הקפה פתוח בימים שני, שלישי ורביעי מהשעה 7 בבוקר ועד 12 בצהריים, בימי חמישי עד 13 ובשישי עד 12 בצהריים. זוהי נקודת עצירה מומלצת במיוחד תודות לקפה המשובח וכל מה שבצד.
פק
פק"ל קפה

נוריתא – בית קמה

ממש בכניסה לקיבוץ בית קפה נמצאת לה עגלת קפה חביבה. צמודים לה לא מעט כסאות ושולחנות לשבת סביבם, כך שבהחלט מדובר בנקודת עצירה נוחה. כשאתם מוקפים בנופים הירוקים של הקיבוץ, אין זה פלא שזו הופכת כל עצירה למושלמת, ואם מוסיפים לכך את האוכל הטעים, הרי שמקבלים עגלת קפה מומלצת במיוחד. בתפריט תמצאו מבחר של סלטים, קישים טובים, גרנולה, כריכים, מאפים וגם קינוחים טובים, ואי אפשר בלי קפה טוב שהולך נהדר לצד כל זה. עגלת הקפה פתוחה במהלך סוף השבוע בלבד, בשישי מהשעה 9 בבוקר ועד 15 בצהריים ובשבת עד השעה 18 בערב. אם אתם נוספים דרומה, כדאי לכם לעצור בה לעצירה קצרה או ארוכה, עצירת התרעננות טובה.

קפה צ'לה – קיבוץ נרעם

יש את אלה שמגיעים במיוחד עד לעגלת הקפה הזו ויש אחרים שעוצרים בה כי הם בדרך דרומה. לא משנה מהי הסיבה, עגלת הקפה צ'לה היא בהחלט הכתובת הנכונה לעצירה. היא פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי ראשון ומציעה קפה נהדר ומאפים וכריכים טובים בצד. המאפים שמוגשים בה בהחלט ברמה גבוהה ומשדרגים את העצירה והמחירים נוחים. פתוח בימים שני עד חמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 13 בצהריים ובשישי ובשבת מהשעה 9 בבוקר ועד 15 בצהריים. האווירה מקסימה והשירות תמיד מלווה בחיוך. מומלץ לעצור.

סופר פוד טראק – קיבוץ לוטן בית התה

את המשאית האדומה הזו אי אפשר לפספס והיא ללא ספק מקום מושלם לעצור בו בדרך לאילת. סופר פוד טראק היא עגלת קפה חביבה מאד בקיבוץ לוטן, שמציעה אוכל טרי, בריא וטעים. עגלת הקפה פתוחה בכל יום בין השעות 8 בבוקר ועד 12 בצהריים, כאשר בימי חמישי היא עובדת ברציפות מהשעה 8 בבוקר ועד 20 בערב. מדובר באחד המקומות היותר קסומים ומומלצים לעצירה ובכל הגילאים. המתחם עצמו שבו נמצאת עגלת הקפה הזו מרתק בפני עצמו והתפריט מגוון. אפשר ליהנות מארוחת בוקר קלילה ואחריה להמשיך לסדנה מקומית שנערכת במקום או לעצור לקפה ומאפה ומשם להמשיך בנסיעה עד העיר הרחוקה.

סופר פוד טראק - בית התה - לוטן - Super Food Truck Kibbutz Lotan
סופר פוד טראק - בית התה - לוטן - Super Food Truck Kibbutz Lotan

קפה בסיבוב – שער הנגב

אם אתם בדרך דרומה ומתחשק לכם קפה ועצירה קלה, קפה בסיבוב בהחלט מקום נכון ומתאים לעצור בו. בשער הנגב, בכניסה לאתר הנצחה, עומדת עגלת הקפה קפה בסיבוב. מדובר בפינה קסומה ממש בלב המדבר, כזו שמציעה את כל מה שצריך לאתנחתא קלה. עגלת הקפה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים, בשישי עד השעה 15 בצהריים ובשבת עד 17. לצד שירות עם הרבה מאד אהבה, מוצעים גם קפה טעים, כריכים נהדרים ומאפים מושלמים. המחירים בהחלט הוגנים, האפשרויות הן רבות ואם אתם נמצאים על הדרך וזקוקים להתרעננות, מומלץ לכם לעשות את זה שם.

השמורה 215 – שמורת פורה

בכביש 6, במיקום אסטרטגי, תמצאו את עגלת הקפה השמורה 215, שמאפשרת לכם לעצור בדרך לאילת בקלות רבה וליהנות מהפסקה טובה שנותנת אנרגיות רבות להמשך. אם אתם יוצאים לחופשה באילת בתחילת החורף, בשיא עונת פריחת הכלניות, כדאי לכם לעצור שם ולו כדי להתרשם ממרבדי הכלניות האדומות והיפות וכמובן גם מהקפה הטעים. התפריט מגוון וכולל מבחר של מנות טובות והשירות נעים. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע עד השעה 15:30 בצהריים, בסוף השבוע, בימים שישי ושבת מהשעה 09:30 ובימי חול מהשעה 08:30. תוכלו ליהנות מכריכים נהדרים, קפה משובח ומקומות ישיבה רבים ונוחים שנמצאים צמודים לה. חנייה בשפע, אל דאגה.

פולה קפה לב מדבר - דימונה

רבים עוצרים בדימונה, העיר המדברית המרוחקת, בדרכם לאילת או בחזרה ממנה. עגלת הקפה פולה קפה לב מדבר מציעה לכם עצירה מושלמת באמצע הדרך והזדמנות גם להכיר את העיר, שהיא כבר מזמן לא מנומנמת. המקום פועל בימי רביעי, חמישי ושישי מהשעה 9 בבוקר ועד 12 בצהריים והוא ממוקם במעלה שחק. הנוף נהדר, האווירה נפלאה, השירות מלווה בחיוך והאוכל מצוין. יש קינוחים מעולים, מאפים וגם קפה טוב שהולך נהדר בצד.

קפסיטו – ים המלח

אם בדרך לאילת אתם עוברים גם דרך ים המלח, קפסיטו היא עגלת קפה מומלצת במיוחד. על כביש 90 נמצאת לה כמעט בשום מקום עגלת קפה נפלאה, בקיבוץ מצפה שלם, ששמחה לארח אתכם לאתנחתא קלה. מעבר לנופים המדהימים של המדבר ושל ים המלח עצמו, תמצאו קפה איכותי וטעים, כריכים טובים, מאפים מגוונים ושירות מצוין. העגלה פתוחה בימי חמישי מהשעה 12 בצהריים ועד 16 אחר הצהריים, בשישי ושבת מהשעה 9 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים ובימי ראשון מהשעה 10 בבוקר ועד 15 בצהריים. בשאר ימות השבוע סגור.
קפסיטו ים המלח - Cafécito Dead Sea
קפסיטו ים המלח - Cafécito Dead Sea

Meeting Point 102

במושב קלחים שבדרום, בסמוך לשדות ירוקים ויפים, מוצעת לכם עגלת קפה חביבה ואדומה עם מגוון נהדר של כריכים טובים ומשקאות שונים. אם מתחשק לכם בדרך דרומה המבורגר מושחת וטעים, היא המקום הנכון לעצור בו. תוכלו ליהנות מכריכים עם בשרים מכל מיני סוגים, תוספות נהדרות להמבורגר שלוקחות את המנה כמה צעדים קדימה, צ'יפס, בירות טובות וגם מנות לילדים. חומרי הגלם מקומיים, השירות אדיב וידידותי מאד והמחירים נוחים. עגלת הקפה הזו פתוחה בימים שלישי ורביעי מהשעה 12 בצהריים ועד 18 לפנות ערב, בימי חמישי עד השעה 20 בערב, בשישי מהשעה 10 בבוקר ועד 16 ובשבת עד השעה 17 אחר הצהריים.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בדרך לאילת ששוות עצירה ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!