עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה בדרך לחרמון

עגלות קפה בדרך לחרמון

הוא הופך לאחת האטרקציות היותר בולטות בארץ בחודשי החורף וגם הוא ההר הגבוה ביותר בישראל. ברוכים הבאים להר החרמון, הר שמתמלא בשלג רב בחודשים הקרים ומושך אליו המונים. עם תחילת החורף ותחילתם של הגשמים העזים, מתכסה הר החרמון בלא מעט שלג. זמן קצר לאחר מכן, ובתנאי כמובן שיש את כמות השלג הנדרשת, נפתח ההר למבקרים, הנהנים לגלוש בו, להשתעשע בשלג שבו, לעלות על הרכבל ולרדת ובאופן כללי לבלות בנעימים מוקפים בשלג צחור ונופים מקסימים. אי אפשר להזכיר את הר החרמון מבלי לדבר גם על עגלות הקפה שבדרך אליו, המשמשות כמקום מושלם לאתנחתא קלה.

עגלות קפה מומלצות בדרך לחרמון שלא תרצו לפספס

נוסעים לחרמון ורוצים לעצור לרגע בדרך לקפה טעים ומאפה בצד? חוזרים אולי מהחרמון הביתה ומחפשים דרך לסיים את היום הגדוש והמיוחד הזה עם קפה טוב? אם כן, תשמחו וודאי לגלות שבדרך לחרמון יש לא מעט עגלות קפה, שהן חלק מטרנד שחשוב להזכיר. טרנד עגלות הקפה הולך ומתפתח משמעותית בשנים האחרונות ובשנה האחרונה גם קיבל תאוצה של ממש. תוכלו למצוא עגלות קפה שנמצאות במרחק לא רב מהר החרמון וכאלו שרחוקות יותר ממנו אבל בהחלט בדרך אליו. בחלקן תמצאו בעיקר קפה ומאפים שונים ובאחרות גם אפשרויות נהדרות לארוחה קלילה באמצע הדרך.

עגלות הקפה השוות ביותר בדרך לחרמון

מונק – מצפור הארבל

נסיעה על כביש 65 תביא אתכם אל עגלת הקפה הזו, מונק. מונק ממוקמת במצפור הארבל, אטרקציה נפלאה בפני עצמה. התפריט שלה מתבסס על מאפים יווניים נהדרים, הכוללים תפוחי אדמה, גבינות או תרד. יש גם ג'חנון, קפה טוב ושתייה חמה נוספת וגם שתייה קרה. גולת הכותרת שלה היא התצפית על הארבל היפהפה, המהווה מקום עצירה נהדר לטיולים. עגלת הקפה הזו פתוחה בימים חמישי, שישי ושבת מהשעה 07:30 בבוקר ועד השעה 14:30 בצהריים. זהו מקום נהדר להפסקת מאפה טובה ועצירה בדרך לפני שממשיכים הלאה אל החרמון, או בדרך חזרה ממנו.

מונק - אוכל וחוויה על הדרך
מונק - אוכל וחוויה על הדרך

פתפותים – קיבוץ עמיעד

במושב עמיעד, על כביש 90, נמצאת לה עגלת הקפה החביבה הזו, מושלמת לעצירה קצרה. פתפותים מתבססת על תפריט חלבי כשר (אך ללא תעודת כשרות), עם אפשרויות טבעוניות נהדרות יחד עם רגילות. תוכלו ליהנות ממאפים על טהרת הכוסמין, סלטים טובים, כריכים, טוסטים, קפה ומיצים אורגניים טובים שנהדרים בצד. למעט יום ראשון, עגלת הקפה פתוחה לאורך כל ימות השבוע מהשעה 07:30 בבוקר ועד השעה 16 אחר הצהריים. בימי שבת היא פתוחה החל מהשעה 9 בבוקר. אם אתם עוברים בסביבה בדרככם אל ההר היפה או בחזרה ממנו, העצירה בפתפותים בהחלט מצדיקה את עצמה ומומלצת לכם.

ריטריט קפה – ראש פינה

שמה של עגלת הקפה בהחלט מצדיק את העצירה בה וכבר עם ההגעה אליה מבינים בדיוק במה מדובר. עגלת הקפה קיטקיט קפה שבראש פינה היא נקודת עצירה מושלמת בדרך לחרמון. המקום עצמו פתוח לאורך כל השבוע, בימים ראשון עד רביעי מהשעה 8 בבוקר ועד 20 בערב, בימי חמישי עד השעה חצות וחצי, בשישי עד השעה 18 לפנות ערב ובשבת עד השעה 22. התפריט מציע לכם טוסטים, מאפים, קפה ומשקאות נוספים והאווירה הנעימה והנינוחה היא חלק מכל החוויה.

קפה 79 – קיבוץ הסוללים

בקיבוץ הסוללים, בכביש 79, נמצאת עגלת הקפה שנקראת על שמו של הכביש. עגלת הקפה 79 מציעה לכם שתייה חמה או קרה, כריכים, מאפים מלוחים ומתוקים וגם עוגיות ותוספות טעימות בצד, וכל זאת לצד שירות נעים וידידותי מאד. ישנם שולחנות פיקניק וגם ספסלים כך שמתקבל מתכון מושלם לעצירה מתוכננת או ספונטנית בדרך. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע מהשעה 7 בבוקר ועד 13 בצהריים ועבור רבים היא נקודת עצירה קבועה בדרכם אל הטיולים בצפון. האווירה קלילה ונינוחה והתפאורה שמסביב מוסיפה לא מעט.

Cafe79 | קפה 79
Cafe79 | קפה 79

טראק במושבה – בת שלמה

אם אתם בדרככם צפונה ונוסעים על כביש 6, ממש בסמוך אליו, בבת שלמה, נמצאת עגלת קפה חביבה במיוחד. כדאי לסטות מעט מהמסלול אם אתם מגיעים מהמרכז בדרככם אל החרמון ולעצור לקפה טעים ומשהו טוב בצד. עגלת הקפה טראק במושבה מעמידה לרשותכם מאפים מעולים, סנדוויצ'ים טובים, סלטים, מיצים טבעיים, שתייה קרה וכמובן גם קפה טעים. הכל מקומי וטרי. יש ביקוש רב מאד למקום וההמתנה עשויה להיות ארוכה אך משתלמת מאד. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי ראשון, מהשעה 8 בבוקר ועד השעה 14 בצהריים. בימי חמישי פתוח עד 17 אחר הצהריים.

קפה על הקצה – טבעון

קריית טבעון היא נקודת עצירה נפלאה למי שמחפש את השקט ואת השלווה. אם אתם בדרך צפונה מאזור המרכז ורוצים לעצור לרגע לפני שאתם ממשיכים הלאה, קפה על הקצה הוא בהחלט המקום המתאים לכך. מדובר בעגלת קפה במיקום נהדר שפתוחה בימי חמישי, שישי ושבת מהשעה 9 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים. יש מעט מקומות ישיבה אמנם בסמוך לעגלה אך העצירה בהחלט משתלמת שם. התצפית מושלמת ומציעה נופים ירוקים, הקפה טעים והמאפים כאופציה בצד מושלמים. יש ממש קרוב לשם גם כן משחקים שנהדר לילדים כך שכולם זוכים.

אתנחתא – טבעון

עגלת קפה נוספת בטבעון היא אתנחתא, שבהחלט מציעה לכם עצירה נעימה מאד בדרך. היא פועלת לאורך כל השבוע, בימים ראשון עד חמישי מהשעה 06:30 בבוקר ועד 18 לפנות ערב, בימי שישי מהשעה 7 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים ובשבתות עד השעה 20 בערב. מעבר לרוח הנעימה ולאווירה הכל כך נינוחה, יש גם תפריט טוב הכולל משקאות מכל מיני סוגים, כריכים, סלטים, קישים נהדרים ועוד. לנמנעים מגלוטן וגלוקוז, מוצעות גם כן כמה אפשרויות מצוינות.

אתנחתא
אתנחתא

קפה Noam's – כפר תבור

על כביש 65, בכפר תבור, תמצאו ממש בכניסה, את עגלת הקפה קפה Noam's עגלת הקפה הזו פתוחה לאורך כל השבוע מהשעה 8 בבוקר ועד 15 בצהריים, ובימי שישי עד 14 בצהריים ובימי שבת מ-9 בבוקר ועד 18 לפנות ערב. היא מציעה את הנופים המקסימים של הר התבור וגם אווירה נינוחה ונעימה מאד. תוכלו ליהנות בה מכריכים נהדרים, מאפים מתוקים ומלוחים, קפה משובח וחליטות תה מהסרטים. זוהי נקודת עצירה נפלאה לפני או אחרי הביקור בהר החרמון.

Pic & Go – מושב שרונה

עגלת הקפה פיק אנד גו מבטיחה לכם עצירה נעימה בדרך אל או בחזרה. בחוות דאבל קיי עומדת לרשותכם העגלה החביבה הזו, שבה קפה מפנק וטעים, כריכים טובים, סלטים טריים וגם פינה מוצלת ונוחה לישיבה. המקום פתוח בסופי השבוע בלבד, בימי שישי ושבת מהשעה 8 בבוקר ועד 18 לפנות ערב והוא הזדמנות לעצור בדיוק כשצריכים כל כך את הקפה. תוכלו ליהנות מפאי אגוזים מושלם, מכריך סלק נהדר, מסמבוסק פלאפל והפתעות נהדרות נוספות שטובות כשרעבים ורוצים לנשנש משהו טעים.

איריסקו קפה באהבה – תל עדשים

בתוך חורשת אקליפטוסים נמצאת עגלת הקפה המיוחדת בזו בתל עדשים. אם אתם בדרך צפונה ומחפשים מקום מיוחד לעצור בו אל תפספסו את איריסקו קפה באהבה. יש בה מבחר גדול מאד של סלטים, עוגות מאפה וגם קפה מצוין וכל אחד יכול למצוא בה בדיוק את מה שהוא אוהב. יש שולחנות וכסאות לשבת עליהם ואווירה קסומה. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, בימים שני עד חמישי מהשעה 7 בבוקר ועד 13:30 בצהריים, בימי שלישי וחמישי גם בין השעות 17 עד 20:30, ובימי שישי ושבת מהשעה 7 בבוקר ועד 15 בצהריים.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בדרך לחרמון ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!