עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה בדרך לתל אביב ששווה להכיר

עגלות קפה בדרך לתל אביב ששווה להכיר

אחת הסממנים הכי גדולים של תל אביב זוהי הקולינריה האיכותית שלה. תל אביב מלאה באוכל טוב מכל מיני סוגים ובהחלט מהווה משהו מיוחד שלא קיים באף מקום בישראל. ככל שמתקדמים לכיוון תל אביב, מצפון, דרום או מזרח, אפשר למצוא יותר ויותר פנינים קולינריים איכותיים, בעיקר בדמות עגלות קפה טובות. עגלות הקפה זהו טרנד שחדר עמוק לפנאי הישראלי, ולכן החיבור בינו לבין תל אביב הוא חיבור טבעי.

כל הסוגים והמינים

בתל אביב עצמה וגם בדרך לתל אביב, יש המון עגלות קפה ברמה הכי גבוהה שיש. העגלות הללו מוכרות מאכלים מכל הסוגים, ונמצאות בנקודות מפתח בתוך ובפריפריה של העיר. יש עגלות מכל הסוגים והמינים, כולל כאלו עם אוכל מעולה, לצד כאלו שמתמחות בז'אנר ספציפי, וגם כאלו ששמות דגש יותר על אירוח ואווירה. הנה כמה עגלות קפה בדרך לתל אביב ששווה להכיר, כדי לעצור וליהנות ממשהו טוב רגע לפני שמגיעים לעיר הגדולה.

עגלות הקפה המומלצות ביותר בדרך לתל אביב

נירוונה - עגלת קפה בפארק הירקון בתל אביב

זה רק טבעי שבמקום הכי תל אביבי בתל אביב – פארק הירקון, תהיה עגלת קפה, ושהיא תהיה טובה מאוד. עגלת הקפה נירוונה היא עגלה בניחוח תל אביבי מסורתי, עם פסטורליה עירונית, ואוכל נהדר, באמצע הספורטק. במקום תמצאו שייקים מורכבים ונעימים, כריכים ומאפים מעולים, ואפילו עמדה להכנת פיתות דרוזיות עם שוקולד ולאבנה, במה שיכול להיות גם פעילות מהנה עם הילדים. גם השתייה החמה במקום היא באיכות גבוהה במיוחד, כמו שמקום כל כך מרכזי צריך להציע. במקום יש ספות שניתן להיזרק עליהן כדי ליהנות מהעוברים ושבים בפארק, וגם לקבל שירות טוב ויוצא דופן. ניתן גם לקחת את ההזמנה שלכם, לפרוס שמיכה ולעשות פיקניק באמצע הספורטק. מקום שפשוט נותן את הטוב מכל העולמות, לכל מי שמגיע לתל אביב ורוצה ליהנות מחוויה מקומית אמיתית. המקום פתוח בכל יום מהשעה 10:00 בבוקר ועד חצות בלילה.

נירוונה עגלת קפה פארק הירקון תל אביב
נירוונה עגלת קפה פארק הירקון תל אביב

קפה וים - עגלת קפה בשפיים

ליד החוף היפהפה של שפיים, נמצאת עגלת הקפה של "קפה וים". המקום מציע חוויה ייחודית המשלבת קפה משובח, מוזיקה טובה, אוכל טרי ובריזה נעימה, לצד שירות איכותי מאוד, והכל במרחק של כ-20 דקות נסיעה בלבד מתל אביב. העגלה ממוקמת במקום מרהיב ביופיו, עם נוף פנורמי לים התיכון. היא מעוצבת בסגנון פשוט אך נעים, עם פינות ישיבה מוצלות בהן אפשר "להיזרק" למשך זמן רב. התפריט של "קפה וים" מגוון ומושך, עם מבחר פיצות ומאפים בז'אנר המלוחים, לצד מגוון קינוחים מעניינים לרבות מלבי. במקום גם מגישים אלכוהול איכותי למי שרוצה. בימי שבת מגישים במקום גם קובנה, שנותנת ארוחת בוקר תימנית אותנטית למי שמעוניין. הקפה של "קפה וים" הוא ביתי וטעים, והצוות המקסים יודע לשרת את האורחים בחיוך. המקום הוא מושלם לזמן איכותי משפחתי, אך גם לדייטים ולמפגשים חברתיים ליד הים. העגלה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:30 ועד לשקיעה ובימי שישי ושבת בין השעות 9:00 ו… ניחשתם… עד השקיעה המרהיבה של חוף שפיים.

ברנר קפה במשתלה - עגלת קפה בגבעת ברנר

עגלת הקפה "ברנר במשתלה" היא לא רק קוריוז, היא באמת נמצאת בתוך משתלה בגבעת ברנר, על כביש 411 בדרך לצומת בילו. העגלה היא בבעלותו של אסף, שף קונדיטור מוכשר, שמכין מאפים טעימים ויפים ברמה גבוהה. הקוראסון פיסטוק של אסף הוא להיט, והוא מושך אנשים מכל הסביבה, מראשון לציון ועד יבנה, ואפילו מעבר לכך. מאפה הגאודה טפנד יוצא דופן, והוא מהווה טאץ' נהדר לארוחת בוקר קלילה. בתפריט אפשר למצוא גם מריטוצו, פחזניה אווירירית, ועוד מנות שקשה מאוד למצוא במחוזותינו. במקום יש מספר מקומות ישיבה מוצלים, והוא מושלם לבילוי בוקר נעים. לאחר הביקור בעגלת הקפה בברנר, אפשר בהחלט ואף מומלץ לבקר במשתלה הגדולה והמושקעת הסמוכה. הקפה בעגלה הוא משובח, והצוות שירותי ומקצועי, כך שנעים מאוד להגיע. המקום פתוח בימי שני עד חמישי מ-8:30 בבוקר עד 15:00 בצהריים, וביום שישי מ-8:30 בבוקר עד 14:00 בצהריים. בימי שבת וראשון המקום סגור.

קפה ללי - עגלת קפה בהוד השרון

פארק הוד השרון הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהטבע, במקום שהוא דווקא די עירוני. המקום הוא יוצא דופן ומביא פינה ירוקה אל תוך המטרופולין. בקצה הפארק, מול אגם רחב ושקט, שוכן קפה ללי, מקום קטן ומיוחד שמציע חוויה קולינרית נעימה ומגוונת. בקפה ללי יש מספר פינות ישיבה מוצלות המשקיפות אל האגם, במה שהופך את כל החוויה למאוד מיוחדת ונעימה. המקום מעוצב בסגנון נעים ומזמין, עם דגש על נוחות ושלווה, ובעיקר חוויה משפחתית. בזמן שהמבוגרים נהנים מהשקט והנוף, הילדים פשוט יכולים להשתולל בפארק. התפריט של קפה ללי מגוון ומושך, עם מבחר של פיצות, מאפים, גלידות, שייקים וגם פרעצלים מיוחדים. הקפה של המקום הוא משובח, ויש מבחר רחב של משקאות מיוחדים המתאימים לכל עונה. המחירים בקפה ללי סבירים, והצוות שירותי ומקצועי, ומביא איתו ערך מוסף. המקום פתוח בימי ראשון עד שישי מ-7:30 בבוקר עד 21:30 בערב, ובשבת מ-8:00 בבוקר עד 21:30 בערב.

ללי, עגלת קפה בהוד השרון
ללי, עגלת קפה בהוד השרון

בוגיס - עגלת קפה ביקום

תחנת הדלק ביקום, מול מכון וינגייט, היא לא מקום שרואים אותו וחושבים על פוד טראק טוב, אך ההפך הוא הנכון. בתוך התחנה נמצאת עגלת הקפה בוגיס, מקום קטן ומיוחד המציע אוכל טוב, עממי ובמחירים נוחים. בוגיס לא מתיימרת להיות עגלת בוטיק, אלא פשוט ממקסמת את מה שהיא – מקום נחמד וביתי שבו אפשר למצוא אוכל טעים ועסיסי במחירים הוגנים. התפריט של בוגיס מגוון ומציע מגוון מאכלים טורקיים אותנטיים, כמו בורקס טורקי, סנדביצ'ים מגוונים, מוזלי, מלבי וכמובן קינוחים מיוחדים כמו צ'ורוס ארגנטינאי. בסופי שבוע תוכלו למצוא במקום ג'חנונים כמובן, ובין לבין, שווה להתעכב על בורקס התרד ועל הסביח, שהם מנות הדגל במקום. רוצים בריאות? יש גם סלטים טובים ומושקעים. האווירה במקום היא כיפית ונעימה, הצוות אדיב ומקצועי והמחירים? ממש הוגנים ומתאימים לכל כיס. בוגיס פתוח בימים שני עד רביעי מ-7:30 בבוקר עד 16:00 אחה"צ, ביום חמישי מ-7:30 בבוקר עד חצות, בימי שישי יש שתי משמרות – מחצות עד 18:00 ומ-22:00 עד חצות, וביום שבת המקום פתוח מחצות עד 22:00 בערב. בימי ראשון המקום סגור.

הדי'ס - עגלת קפה ברעננה

הדי'ס הוא פוד טראק יוצא דופן הממוקם בגינה קסומה ברעננה בשם גינת הפעמונים. המקום מקבל מחמאות רבות על האיכות, האווירה והשירות שלו, וזוכה להערכה רבה בקרב הקהל בורגני שמגיע אליו. הדי'ס מציע מגוון רחב של כריכים, טורטיות, סלטים ומשקאות, כולם מוכנים מחומרי גלם איכותיים ובאופן מוקפד. המקום מעוצב בסגנון אנגלי אלגנטי, עם דגש על ניקיון ואיכות, כך שתצפו לאווירה מאוד יוקרתית ובורגנית. האווירה בגינה קסומה ונעימה, והיא מספקת מקום מושלם להפסקה מהנסיעה לכיוון תל אביב, או סתם אם אתם רוצים לקבל חוויה קולינרית נעימה בתוך עיר מרכזית. הדי'ס הוא מקום נהדר ליהנות מאוכל איכותי ומפנק באווירה נעימה, וקצת שונה מכל הפוד טראקים שאתם מכירים. שעות הפתיחה של הדי'ס הן: ימי ראשון: 7:00 עד 13:30. ימי שני: 7:00 עד 14:30 ומ-16:00 עד 19:30. ימי שלישי: 7:00 עד 13:30. ימי רביעי וחמישי: 7:00 עד 13:30 ומ-16:00 עד 19:30. ימי שישי: 7:00 עד 13:00. בימי שבת המקום סגור.

טרמינל קפה - עגלת קפה בבת ים

טרמינל קפה היא עגלת קפה ייחודית המציעה חוויה קולינרית נעימה וערכית. העגלה, הממוקמת בבת ים, חרתה על דגלה את ערכי הקיימות והאחריות החברתית. כל הכלים בעגלה הם מתכלים, והזבל האורגני במקום מועבר להכנת קומפוסט לטובת הצמחים שגדלים במקום. בנוסף, טרמינל קפה מעסיקה מתמודדי נפש, ומעניקה להם הזדמנות להשתלב בשוק העבודה, כך שיש למקום הרבה מאוד ערך מוסף. התפריט של טרמינל קפה מגוון ומזמין, וכולל פיצות ופוקאצ'ות בטאבון, בייגל טוסטים, בורקס טורקי ומאפים מכל מיני סוגים, כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך המקום. השתייה בטרמינל היא מגוונת והקפה איכותי במיוחד. יש מגוון קינוחים מעניינים ויוצאי דופן, אך הערך המוסף הוא שבמקום אפשר למצוא גם גבינה טבעונית כדי לשים על הפיצות והפוקאצ'ות, כך שהמקום מצליח לתת מענה גם ללקוחות עם מגבלות תזונתיות. המקום פתוח בימים ראשון עד חמישי מ-9:00 עד 16:00, אם כי החברים מארגנים לעיתים ערבי קונספט בהם המקום פתוח, כך שכדאי להתעדכן ברשתות החברתיות.

טרמינל קפה
טרמינל קפה

מינה טראק - עגלת קפה ביער חולדה

יער חולדה הוא אחד היערות היפים בישראל, אך הוא גם אחד הפחות מוכרים. המיקום שלו, בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים, הופך אותו למקום מושלם להפסקה מהנסיעה לכיוון המרכז. באמצע היער תמצאו את עגלת הקפה מינה טראק, שהיא עגלת קפה ייחודית שמגישה מנות יוצאות דופן. עגלת הקפה הקטנה מציעה חוויה קולינרית ייחודית, עם מגוון רחב של מאכלים איכותיים. התפריט של מינה טראק מבוסס על גבינות מחלב בופאלו, הגדלות בחוות מקומית, כך שהבסיס הוא מאוד מיוחד וממנו יוצאים למנות בקולינריה עילית. ניתן למצוא במקום כריכים מיוחדים, סלטים יוצאי דופן ומאפים ברמה גבוהה, לצד קוראסונים טעימים, דנישים מיוחדים ועוד. בנוסף, מינה טראק מציעה גם שתייה מגוונת, כולל סיידר ביתי וקפה מעולה. כל המנות בתפריט יכולות להיות מותאמות לצמחונים וטבעונים, כך שיש בו הרבה ערך מוסף. המקום נעים ומזמין, עם מקומות ישיבה מוצלים ושירות חייכני במיוחד. מינה טראק פתוח רק ביום שבת, מהשעה 8:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים.

דרייב קפה - עגלת קפה בשואבה

דרייב קפה היא עגלת קפה משפחתית עם אווירה מצוינת, שמזמינה את כל מי שנוסע מירושלים לתל אביב לחוויה קולינרית ייחודית. בעל המקום הוא דני, איש נחמד וחייכן, שהופך את כל החוויה להרבה יותר נעימה מבחינה שירותית. במקום יש קודם כל אווירה טובה, ועם מוזיקה מחמיאה שמלווה את הנוכחים בצורה נעימה. הקפה במקום הוא לא פחות ממצוין, והכריכים בתפריט הם מגוונים וטעימים.  במקום תמצאו גם מאפים, שקשוקה, ובורקסים טעימים. יש גם מרקים בחורף, עוגיות קטנות ובאופן כללי, התפריט הוא מאוד מגוון ופונה לכל הקהלים. המקום מקדש ישיבה ארוכה ואפשר להיזרק בו למשך שעות ארוכות על מחצלות עם כל המשפחה. הביקורות פשוט מהללות את המקום ומלאות באנשים שנשבעים שיחזרו לשם בקרוב. המקום מהווה נקודת ריענון מושלמת לכל מי שנמצא בדרכו מאזור ירושלים לתל אביב. בימי ראשון עד חמישי המקום נפתח ב-5:00 בבוקר ועובד עד 19:00 בערב. בימי שישי הוא עובד מ-6:00 עד 15:00 ובימי שבת המקום סגור.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בדרך לתל אביב ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!