עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה באזור הכנרת ששווה להכיר

עגלות קפה באזור הכנרת ששווה להכיר

אזור הכנרת הוא אחד האזורים היותר מתויירים בארץ, ולא בכדי. מעבר לכנרת עצמה, שהיא אטרקציה בלתי רגילה, מציע האזור הזה מגוון עצום של אטרקציות, פעילויות ומסלולי טיול משגעים שמתאימים לכל הגילאים. אפשר להגיע אל האזור הזה באחת השבתות ולבלות בו משעות הבוקר ועד החשיכה ואפשר גם להקדיש לו כמה ימים ולא רק סוף שבוע.

מבחר רחב של אפשרויות באזור אחד

לא משנה לכמה זמן הגעתם לאזור וגם לא משנה איך בדיוק אתם מתכננים להעביר בו את הזמן, אין כמו קפה משובח ואתנחתא קלה בעגלת קפה שיכולה להתאים לכל אחד ואחת. בשנים האחרונות ממלאות את ארצנו הקטנטונת המוני עגלות קפה, הממוקמות באזורים שונים. חלקן פועלות במקומות תיירותיים, עמוסים מבקרים ואחרות במקומות מבודדים יותר. מכיוון שאזור הכנרת הוא אטרקטיבי כל כך, הרי שמתבקש מאד שגם שם תעמודנה עגלות קפה טובות לרשותם של העוברים ושבים. ואכן, באזור המקסים הזה אפשר למצוא כיום לא מעט עגלות קפה, המציעות קפה ומשקאות נוספים, מאפים, ארוחות קלות והפתעות נוספות. עצרו בהן לרגע ואל תפספסו את הקסם. כי הוא קורה ממש לידכם, בעודכם לוגמים קפה טוב ורואים את הכנרת מולכם.

מגיעים לאזור הכנרת לעצירה קצרה או ארוכה ולא יכולים לפספס את הקפה של הבוקר או של אחר הצהריים? מחפשים מקום לעצור בו לכמה רגעים כדי להיטען באנרגיות טובות וגם בקלוריות? הנה סקירה על עגלות הקפה באזור הכנרת ששווה לכם להכיר:

עגלות הקפה המומלצות ביותר באיזור הכנרת

לול ארט – מושב רמות

צופה אל הכנרת ומציעה עצירה נפלאה, עומדת לרשותכם עגלת הקפה לול ארט שממוקמת במושב רמות. לצד הנוף הפנורמי הנהדר של הכנרת, תוכלו ליהנות גם מאווירה נפלאה ונינוחה מאד שמשתלבת נהדר לצד כל חופשה ועצירה. עגלת הקפה מעמידה לרשותכם שולחנות וכסאות כחלק מאזור מתוחם לישיבה וכמובן גם מאפים, טוסטים, כריכים, קפה טוב ומשקאות נוספים. ארוחות קלות גם הן מוגשות ומוצעות לכם בתפריט ויש גם אזור יצירה מקסים. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל ימות השבוע, למעט בימי שני. בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי מהשעה 10 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים, ובשישי ושבת עד השעה 15:00 בצהריים. אל תפספסו.

Lol-art לול ארט
Lol-art לול ארט

ארתור קפה – בכניסה למושבה כנרת

אם החלטתם להקדיש את הזמן שלכם לרחצה בכנרת ולפינוק של ממש מול הכנרת עצמה, כדאי לכם לעצור בעגלת הקפה ארתור קפה שמרשתת את מבקריה לאורך כל ימות השבוע. עגלת הקפה, שפועלת ממש בסמוך לחוף, פתוחה בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 20 בערב, בימי שישי עד השעה 15 ובשבתות עד השעה 20. בימי שני עד השעה 15 בצהריים. יש מקומות ישיבה מוצלים ונעימים ליד עגלת הקפה, שפונים ישירות אל הכנרת ומוגשים מגוון רחב של דברים טובים, כמו מאפים למיניהם, כריכים, קפה ומשקאות אחרים. יש מקום חנייה מסודר בסמוך לשם, כך שאל דאגה. תמצאו היכן לחנות בכל רגע נתון.

קפה חמה – מבוא חמה

אם אתם מטיילים באזור הכנרת ורמת הגולן, כדאי לכם לעצור בעגלת הקפה החביבה הזו שמציעה לכם נופים כנרת משגעים. הביאו אתכם כסאות נוח או מחצלת ותוכלו ליהנות מאתנחתא בלתי רגילה לבד או עם אחרים. עגלת הקפה חמה פתוחה בסופי השבוע בלבד, מהשעה 9 בבוקר ועד 17:30, כך שבחורפים תוכלו אפילו ליהנות מהשקיעה המדהימה. המיקום המדויק שלה הוא כ-500 מטרים מעל הכנרת, במרומי מצוק האון והמראות שאותם רואים משתלבים נהדר לצד קפה טעים ומאפה טוב בצד. יש גלידות, כריכים, עוגיות טובות ומשקאות מכל מיני סוגים.

סמסם – קדמת צבי

אז, נכון שהיא לא ממש צופה אל הכנרת או צמודה אליה, אבל אם אתם מטיילים בכנרת וממשיכים לרמת הגולן, במרחק נסיעה של קצת יותר מחצי שעה תמצאו את עגלת הקפה המקסימה הזו. סמסם שבקדמת צבי מציעה לכם מבחר רחב של מאפים טובים ומשקאות נהדרים. יש שולחנות וכסאות לשבת עליהם והשירות מצוין. עגלת הקפה פתוחה בימי חמישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים, בימי שישי מהשעה 08:30 ועד 14 בצהריים ובראשון מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים. בשאר ימות השבוע סגור. עגלת הקפה הזו היא מסוג המקומות שתרצו לפגוש ולראות באמצע הטיול שלכם באזור רמת הגולן והכנרת והיא מושלמת לאתנחתא קצרה בתחילת הטיול, באמצע או ממש בסופו.

סמסם עגלת קפה קדמת צבי
סמסם עגלת קפה קדמת צבי

טראקפה – מושב אליעד

במרחק נסיעה ממש קצר מהכנרת עצמה תמצאו יופי של מקום בתצורת עגלת קפה נעימה. יש כסאות ומקומות ישיבה והאווירה – נפלאה! טראקפה שבמושב אליעד שבחלק הדרומי של הכנרת ממוקמת בכרם ענבים והיא נפלאה לעצירה קצרצרה או ארוכה. עגלת הקפה פתוחה למבקרים בסופי שבוע בלבד, בימי שישי מהשעה 10 בבוקר ועד 14 ובשבת עד השעה 15 והיא מציעה מגוון נהדר ואיכותי מאד של מאפים טובים ומשקאות טעימים. תוכלו ליהנות גם מיינות מצוינים, לשבת בין הגפנים ולספוג אוויר נהדר, המאפיין את שאטו גולן.

דורא – נטור

במושב נטור, הממוקם מזרחית לכנרת ובמרחק נסיעה של פחות מחצי שעה אליה, מוצעת לכם עגלת הקפה דורא עם אווירה קלילה, נינוחה ונעימה מאד. תוכלו לשבת בנחת לבד או עם חברים או בני משפחה וליהנות ממשקה טעים ומאפים נפלאים בצד. יש חנייה קרובה, בריזה מצוינת והשירות נהדר. הילדים יוכלו לבחור דברי מתיקה או כריכים ואתם, המבוגרים, תוכלו לשלב גם קפה משובח בצד. עגלת הקפה היא כשרה ופתוחה לאורך כל ימות השבוע, למעט שבתות. בימי ראשון עד שישי היא פועלת מהשעה 9 בבוקר ועד 13 בצהריים ומבטיחה לכם חוויה נפלאה ואתנחתא נעימה במיוחד. היא ממוקמת בסמוך לסטודיו מנדרינה ומבחר האפשרויות הוא רחב.

נינו – מעלה גמלא

ממוקמת ממש על ההרים ובסמוך לאחת האטרקציות היותר מיוחדות באזור, מעלה גמלא, מציעה עגלת הקפה נינו, אותה מנהלים ניר ונעם, הזדמנות לעצירה קצרה או ארוכה במקום נחמד ונעים. יש בתפריט מבחר רחב של כריכים, מאפים, מתוקים וגם מיצים ומשקאות נוספים ולא רק קפה, והשירות מצוין והמחירים נוחים. עגלת הקפה פתוחה בסוף השבוע בלבד, בימים שישי ושבת, מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים. אם אתם רוצים להתחיל את הטיול שלכם באזור עם מאפה מתוק טעים וקפה משובח, היא המקום להגיע אליו. אם אתם זקוקים לקפה חזק אחרי טיול רגלי בסביבה, כדאי לכם להגיע לשם לעצירה קצרצרה.

קפה מוויז - רמות

מושב רמות שנמצא ממש מעל הכנרת וצופה אליה הוא יעד אטרקטיבי מאד, המזמן אליו המוני מבקרים. אם הגעתם אליו לאחד הצימרים או אתם מטיילים באזור הכנרת ומחפשים קפה טעים, קפה מוויז שממוקמת ביהודיה 44 שבמושב רמות, היא עגלת הקפה המתאימה לכם. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל ימות השבוע, למעט ימי שני, והיא פועלת בין השעות 9 בבוקר ועד 14 בצהריים. לצד אדיבות וחיוך נעים, תמצאו תפריט קליל וטוב, הכולל מאפים, כריכים, קפה ומשקאות נוספים. יש חניה בשפע צמוד ואווירה נינוחה ונעימה. יש לא מעט שולחנות וכסאות מוצלים ומקומות נוחים ומזמינים לשבת בהם. אל תפספסו אם אתם מגיעים לאזור.

קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן
קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן

מונק – מצפור הארבל – מצפה מסד

עגלת הקפה מונק היא בדיוק המקום לעצור בו כשמטיילים באזור הכנרת וממשיכים לכיוון הארבל. עגלה אדומה ובולטת מאד, שמציעה לכם מבחר נהדר של מאפים יווניים, ג'חנון טעים, שתייה קרה וחמה ופיתות עם תוספות טובות. השירות אדיב ונעים והמחירים נוחים. עגלת הקפה פתוחה למבקרים בימי חמישי ובסופי השבוע בלבד מהשעה 07:30 בבוקר ועד 14:30 בצהריים. תוכלו לעצור בה אחרי הטיול שלכם במצפור או לעצור רגע לפני שאתם יוצאים לדרך וקחו בחשבון שמקומות הישיבה ששם מוגבלים.

פיק אנד גו (Pick & Go) – מושב שרונה

מזרחית לכנרת ובמרחק נסיעה של פחות מחצי שעה ממנה, מוצעת לכם עגלת קפה חביבה מאד הממוקמת במושב שרונה. אם אתם מטיילים עם ילדים, תוכלו לשלב גם עצירה בחוות דאבל קיי, חוות סוסים מקסימה, מה שיוסיף לא מעט לחוויה כולה. לעגלת הקפה הזו מקומות ישיבה מוצלים והתפריט מציע, לצד הקפה, מאפים מצוינים בעבודת יד, כריכים, סלטים ומשקאות שונים שמהם תוכלו ליהנות בתחילת הטיול והביקור שלכם בסביבה, בעיצומו או בסופו. עגלת הקפה פתוחה בסופי השבוע בלבד, בימי שישי ושבת מהשעה 8 בבוקר ועד 18 לפנות ערב.

פתפותים – קיבוץ עמיעד

צפונית לכנרת ולא רחוק ממנה, בקיבוץ עמיעד, מוצעת לכם עגלת הקפה החביבה פתפותים. התפריט הוא חלבי והוא מציע מגוון רחב מאד של עוגות, עוגיות ומאפים נהדרים, יחד עם מיצים אורגניים, קפה מעולה, סלטים וכריכים טריים. העגלה פתוחה לאורך כל ימות השבוע, למעט בימי ראשון, מהשעה 07:30 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים. בשבת נסגרת בשעה 17. פתפותים הוא מותג ותיק מאד בסביבה, המתמחה בעיקר במאפים העשויים קמח כוסמין. עניין המחזור הוא חזק שם וגם השמירה על איכות הסביבה. יש אפשרויות טבעוניות, ללא גלוטן ועוד ועוד. אם אתם בסביבה, מומלץ להגיע לשם בחום.

שישו קפה – מושב הזורעים

במרחק נסיעה לא רב מהכנרת, במושב הזורעים, נמצאת לה עגלת קפה חביבה המהווה מקום נהדר לאתנחתא קלה. שישו קפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בראשון שלישי ושבת, מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים והיא מציעה, לצד אווירה נעימה ורגועה מאד, תפריט מוצלח. כריכים טובים, מאפים מצוינים, ארוחת בוקר קלילה וגם קפה משובח. אפשר לאסוף מטעמים לארוחת בוקר וליהנות מפיקניק בטבע או לשבת במקום וללגום קפה. הצוות ידידותי וחייכן, המקום מוצל והשדות הירוקים שמסביב מוסיפים לא מעט לאווירה. תוכלו לעצור שם בדרכם לטיול בצפון או בסוף היום, לאחר שטבלתם בכנרת ואתם מחפשים מקום מתאים לקפה קצר ומאפה טוב בצד.

שישו קפה | משק אבנעים | הזורעים
שישו קפה | משק אבנעים | הזורעים

היית בעגלת הקפה עגלות קפה באזור הכנרת ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!