עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה עם נוף – המומלצות ביותר

עגלות קפה עם נוף – המומלצות ביותר

טרנד עגלות הקפה מביא איתו בעיקר קפה איכותי ואוכל מעניין ומיוחד, אך יש עגלות מעטות שמצליחות לתת את הערך המוסף עם דברים שונים כמו אווירה נעימה, מוסיקה, או אפילו מגרש משחקים צמוד לילדים. עם זאת, דמיינו שאתם שותים את הקפה המועדף עליכם תוך כדי תצפית על נוף עוצר נשימה – זה משהו שבהחלט עושה את ההבדל. עגלות הקפה עם נוף נהדר מציעות דרך ייחודית ומהנה להתפנק עם חווית עגלת הקפה בצורה האידיאלית והטובה ביותר.

למקסם את החוויה

עגלות הקפה בישראל ממוקמות בכל מיני מקומות, תוך כדי הרצון שלהן למקסם את החוויה ללקוח. הן נמצאות במקומות נעימים כמו פארקים, חופים, מסלולי הרים או אפילו בתוך העיר. הן מציעות חווית שתייה בידידותית ומוקפת טבע שמעניקה רוחניות ומחדשת כוחות. אחד הגורמים המושכים ביותר של עגלות הקפה עם נוף נהדר הוא ההזדמנות לברוח מתחושת הסגר של בתי הקפה המסורתיים ולחקור את הטבע הסביבתי. בין אם אתם תושבים עירונים שמחפשים אוויר אחר או מטיילים שרוצים להעריך את הנוף, עגלות אלה, שנמצאות בעיקר בצפון הארץ, מספקות נקודת מנוחה של שלווה והתרגשות.

עגלות הקפה עם הנופים היפים ביותר

לול ארט - רמות

לול ארט הוא בכלל מתחם אומנות יוצא דופן שמציע סדנאות לילדים ומבוגרים כאחד. המקום ממוקם במושב רמות עם נוף פנורמי פשוט מדהים אל עבר הכנרת. המקום מציע מתחם חוויתי שלם עם עגלת קפה המגישה טוסטים, כריכים מאפים וכמובן קפה ברמה גבוהה. יש במקום גם ארוחות שלמות, וכן מקומות ישיבה מסודרים כחלק מהקומפלקס הגדול. עצירה במקום יכולה לשדרג כל טיול לאזור וגם להוות אטרקציה ייעודית אם הולכים עד הסוף ומבצעים גם סדנת יצירה עם כל המשפחה. בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי המקום פתוח מ-10:00 עד 16:00. בשישי ושבת המקום פתוח מ-10:00 עד 15:00.

קפה חמה - מבוא חמה

כל אזור הכנרת הוא יפה ומושקע מאוד, אך אחד הדברים היפים ביותר בו הוא הנוף לים עצמו. בקפה חמה אפשר לשבת ממש מול הכנרת, והוא מהווה מקום מושלם לחובבי הנופים. תוכלו להביא אתכם כסאות ומחצלות וליהנות בעצמכם מישיבה זוגית או עם חברים, וליהנות ממשהו יוצא דופן. במקום יש כריכים, עוגיות טובות, משקאות מיוחדים וגם גלידות, כאשר התפריט והאווירה מחמיאים מאוד למקום המיוחד. טיפ – נסו גם את המוצ'י. העגלה פתוחה רק בסופי שבוע, מ-9:00 עד 17:30, כך שאם הגעתם בחורף, תוכלו ליהנות מהשקיעה המרהיבה על רקע הכנרת. המקום נמצא בדיוק 500 מטרים מהחוף, והוא אפילו הקים קבוצת ווטסאפ של הלקוחות הקבועים, כדי להתעדכן בכל מה שחדש.

ארתור קפה - מושבה כנרת

כ-500 מטרים בלבד מקו החוף, יושבת עגלת הקפה של ארתור. המקום מציג נוף מרהיב, יוצא דופן וכזה שעושה חשק לחזור עוד ועוד. במקום יש מגוון של מקומות ישיבה מגניבים הצופים על נקודות שונות של הכנרת, והוא מתהדר בשירות יוצא דופן ונעים מאוד. האווירה במקום מדהימה, ובתפריט אפשר למצוא כריכים מעניינים מאוד, קרואסונים עם מילוים מפנקים, בורקסים טורקיים, ג'חנון, מלאווחים וקפה קר שהופך את כל החוויה למרעננת מאוד עבור העוברים ושבים בדרך לחוף. יש גם אפשרויות לצמחוניים מבניכם, אל תחששו. בימי ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושבת המקום פתוח מ-8:00 עד 20:00, ובימי שני ושישי הוא פתוח מ-8:00 עד 15:00.

נינו - מעלה גמלא

כל עגלת קפה שממוקמת על הר מביאה איתה משהו מיוחד, וכזו היא גם נינו. ניר ונעם מנהלים את קפה נינו (ולכן גם שם המקום מורכב מההתחלות של השמות של כל אחד מהם). בתפריט יש מגוון עצום של כריכים טעימים, מאפים וגם מתוקים. האוכל במקום הוא מהטעימים ביותר באזור, והוא בהחלט שווה עצירה, אך לצד האוכל תמצאו נוף מרהיב המשקיף מטה על הכנרת, במה שבאמת מייחד את המקום. השירות במקום מצוין ומחויך ואפילו המחירים די נוחים. המקום מתאים גם לישיבה ארוכה מול הנוף וגם לעצירה קלה לפני או אחרי הטיול. הקפה במקום טוב ונעים, ויש גם סופגנייה מיוחדת שבהחלט שווה לנסות. המקום הוא גדול ואפשר לעשות בו בראנץ' כמיטב המסורת, ובכל מקרה, מדובר במקום שנמצא ליד הרבה מאוד אזורים בהם אפשר לטייל, אז עשו לעצמכם טובה וטפסו על מעלה גמלא כדי ליהנות ממשהו יוצא דופן. המקום פתוח רק בסופי שבוע מהשעה 8:00 ועד השעה 14:00.

קפה מוויז - ארץ הגולן

קפה מוויז הוא אחד המקומות האלו שמגיעים אליו ולא מאמינים שהוא נמצא בישראל. המקום נראה כמו עיירה ציורית, המשקיפה על הכנרת עם נוף פנורמי מהמם. השירות במקום הוא מוקפד וטוב, ולא שכונתי כמו בחלק מעגלות קפה אחרות. החברים במקום מחייכים כל הזמן ומגישים כריכים, עוגות וכמובן גם קפה טוב כדי להחמיא לנוף. האוכל פה הוא גולת הכותרת ולמרות שהתפריט הוא אינו גדול, הוא מאוד מדויק ומוקפד. במקום מגישים רק חומרי גלם מקומיים וברמה גבוהה, ולכן גם הסלטים איכותיים מאוד, כמו גם המאפים הטריים המוגשים בסופי השבוע. האווירה במקום היא מאוד נעימה ומעודדת ישיבה ארוכה, אך בהחלט אפשר לעצור רק לכמה דקות, לשאוף את הנוף, וליהנות מכוס קפה קר לפני שממשיכים לטיול. יש במקום תפריט טוב לילדים וגם מקום גדול לשחק בו בזמן שאתם אוכלים. בימי ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושישי המקום פתוח מ-9:00 עד 14:00 ובימי שבת מ-9:00 עד 15:00. בימי שני המקום סגור.

קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן
קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן

מונק - מצפור הארבל

התצפית לכיוון צוק ארבל היא אחת התצפיות היפות ביותר באזור הכנרת. זה רק טבעי שעגלת הקפה שהתמקמה שם, מונק, תציע אוכל טוב שיחמיא לכל החוויה. במונק תמצאו תפריט רחב של אוכל יווני, בלקני וטורקי אותנטי, וטעמים מאוד ייחודיים לים התיכון. למונק יש מאפים מרהיבים, לצד קפה איכותי שמשלים את החוויה. במקום יש גם בורקסים טובים, ג'חנון ומלאווחים, והשירות במקום רק מגדיל את החוויה ומאפשר ליהנות עוד יותר. אפשר להביא למקום מחצלות ולשבת אל מול הנוף זמן ארוך, שכן במקום יש גם אזור בו הילדים יכולים לשחק. בז'אנר הקינוחים תמצאו את הסוטלאץ' האלמותי, והמקום, המנוהל על ידי זוג מקסים, הוא תמיד נקי ומוקפד לטובת הקהל. בסופו של דבר, באים בשביל האוכל, ונשארים בשביל הנוף, שהוא ללא ספק אחד המרהיבים שאפשר למצוא באזור הכנרת. שווה להגיע גם אם מדובר בסיבוב קטן עבור חלק מהמטיילים באזור.

קפסיטו - ים המלח

לא רק בכנרת תמצאו נופים מהממים לצד אוכל טוב, אלא גם בדרום המדינה. קפסיטו נמצאת על הכביש הראשי בדרך לים המלח, לצד מצפה מרהיב שמציג נוף פנורמי אל עבר הים. זוג חמוד מאוד בשם אודי ומור מתפעל את העגלה המיוחדת הזו, ומגיש לא סתם אוכל רגיל, אלא בשר איכותי ויוצא דופן. כך למשל, תוכלו ליהנות מצלחת אסאדו מהממת וטעימה במיוחד. מעבר לכך, אודי הוא שף קונדיטור, כך שהמאפים במקום הם יוצאי דופן. בתפריט אפשר למצוא עוגת גבינה מדהימה, עוגיות מגניבות, עוגת פירות יער וקוראסונים מדהימים. האווירה במקום היא כיפית מאוד, יש מקום לשבת והמאפים תוצרת הבית, כולל הסנדביצ'ים והמאפים המלוחים, הם בונוס אדיר. כל מי שנוסע לים המלח ורוצה חוויה קולינרית אחרת, אך כזו שמשתלבת היטב באזור, ונותנת בונוס עם נוף אדיר למקום הנמוך בעולם, צריך לעצור בקפסיטו. המקום פתוח בימי רביעי, חמישי ושישי בין השעות 9:00 ל-12:00.

קפסיטו ים המלח - Cafécito Dead Sea

קפה על הקצה - קריית טבעון

כאשר שומעים את הביטוי "קפה על הקצה" מצפים לקבל תצפית יפה, וזה בדיוק מה שתקבלו במקום שנמצא בקריית טבעון. המקום מציע נוף מרהיב לעמק יזרעאל, שכולל גם גן שעשועים, כך שתוכלו לבלות במקום במשך זמן ארוך. תערובת הקפה במקום היא של JULIUS MEINL האיכותית ובתפריט יש גם משקאות קרים נהדרים כמו לאסי בננה או מנגו, ומשקאות חמים ומחממים לחורף. המקום מציע מאפים מלוחים, אמפנדס, לחמים מיוחדים וגם ג'חנון בשבת. יש גם מנות מיוחדות לנמנעים מגלוטן ולטבעוניים, וכן שורה ארוכה של מתוקים כולל מאפינס, עוגיות תפוחים, אלפחורס וגם השילוב הקלאסי של אבטיח עם גבינה בולגרית. שווה ללכת על הלחם מחמצת עם המטבלים כדי ליהנות ממנה מיוחדת מאוד, או על מיץ הסלרי הסחוט למען הבריאות. יש תפריט כיפי לילדים וגם אפשרויות רבות של טיולים באזור, לרבות מעיין אלרואי ועין אורן. בעגלה לפעמים יש הצגות בשעות הצהריים, כך ששווה לברר מה קורה לפני שמגיעים. המקום פתוח בימי חמישי עד שבת בין השעה 9:00 לשעה 18:00.

על הואדי - הושעיה

בני הזוג טל ויעקב הרץ פתחו את עגלת הקפה "על הואדי" כדי לתת ללקוחות שלהם משהו קצת שונה. העגלה צופה לנוף הגלילי ולכרם הזיתים המשפחתי, במה שיוצר אווירה מיוחדת שקשה עד בלתי אפשרי לשחזר במקומות אחרים בארץ. כל האוכל במקום הוא מתוצרת מקומית, והקפה הוא מיוחד ואיכותי. ליד העגלה יש מרכז מבקרים של שמן זית ותערוכה של רשות העתיקות, ששווה בהחלט לבקר בהם. הקפה הוא של תערובת פרסקו והמשקאות החמים והקרים בהחלט עושים את ההבדל. בתפריט יש כריכים, פוקצ'ות ופיצות לצד סלט מיוחד שנקרא "סלט על הואדי", שמוכן כולו מירקות מקומיים. יש מנות לנמנעים מגלוטן ולטבעוניים, ובמקביל, שורה ארוכה של מתוקים מעניינים כולל קלצונה נוטלה בטאבון, ארטיקים טבעוניים ועוגות שאפשר לקחת הביתה. נסו גם את פוקצ'ת האגסים בטאבון… עבור הילדים יש תפריט מגוון וגם מקום לשחק בו, ובאופן כללי, אפשר לשבת למרגלות הנוף הזה למשך זמן ארוך, לפני שממשיכים הלאה. המקום פתוח רק בימי שישי בין השעה 8:00 עד השעה 13:00.

ריטריט קפה - ראש פינה

יהונתן כסיף פתח את ריטריט קפה בחצר של וילת הנופש שלו בראש פינה, כי הוא ידע שנוף כזה קשה מאוד להשיג במקומות האחרים. העגלה היא מאוד מיוחדת, קטנה ואינטימית, ואפשר אפילו לשבת לעבוד בה, שכן במקום יש WI-FI, מקומות ישיבה נוחים ואפילו ספרים למכירה. התערובת במקום היא של 4COFFEE ויש מגוון עצום של משקאות חמים, קרים ואלכוהוליים. בתפריט יש מנות מיוחדות שלא רואים הרבה בעגלות קפה, לרבות אדממה, תפוח אדמה לוהט ב-4 טעמים, פיתה דרוזית ועוד. יש מגוון מאפים מתוקים, ואפילו כדורי בריאות מעניינים. המקום מלא בשולחנות פיקניק נעימים ואפשר ליהנות מהנוף המיוחד לאורך כל השבוע. בימי ראשון עד רביעי וביום שבת המקום פתוח מ-8:00 עד 22:00. בימי חמישי מ-8:00 עד 23:45, ובימי שישי מ-8:00 עד 18:30.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה עם נוף – המומלצות ביותר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!