עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה בצפון – המובחרות ביותר ששווה להכיר

עגלות קפה בצפון – המובחרות ביותר ששווה להכיר

ברוכים הבאים אל אחד האזורים היותר יפים בארץ. אזור ירוק, שופע מים ונקודות עצירה נפלאות, כזה שמתאים לכל הגילאים, ליחידים, לזוגות וגם לקבוצות של כמה אנשים ומשפחות עם ילדים. אזור הצפון הוא יעד שמושך אליו המונים לאורך כל השנה וישראלים רבים נוהרים אליו בסופי השבוע וגם באמצע השבוע כדי לנצל את כל השפע שהוא מציע. בין אם אתם תושבי הצפון ויוצאים אל מקום צפוני יותר מכם או אולי קרוב אליכם, ממש ליד הבית, ובין אם אתם מגיעים אל הצפון מהמרכז או מהדרום, סביר שתשמחו מאד לפגוש בדרך עגלת קפה עם קפה משובח ומאפה טוב בצד.

עגלות הקפה בצפון, ובדומה לאלו שבאזורים אחרים בארץ, החלו לצוץ לאחרונה ממש כמו פטריות אחרי הגשם והן בהחלט תוספות תאוצה. חלק מהן נמצאות לא רחוק מאתרים מוכרים ואטרקציות בולטות בצפון, וחלק מבודדות יותר. כולן ככולן מבטיחות לכם אווירה נינוחה ואתנחתא קלילה והזדמנות להכיר אולי את האזור היפה הזה באופן קצת שונה. תוכלו לעצור בהן כשאתם בדרך ליעד צפוני מסוים או לאחר שכבר טיילתם ואתם בדרך הבית.

העגלות שאסור לכם לפספס באזור הצפון

טרנד עגלות הקפה לא דילג על אף אזור בארץ והגיע גם אל הצפון. לטיול בצפון חשוב מאד להיערך והוא חייב לכלול גם עצירות לאורך הדרך. ואכן, עגלות הקפה שתגלו לאורך המסלול שלכם יבטיחו לכם עצירה מושלמת, בין אם לכמה דקות ובין אם למשך זמן ארוך יותר ופתרון נהדר לצורך בקפה או לנשנוש קל. כדאי מאד לבדוק את המיקום המדויק של עגלת הקפה (כדי שלא תפספסו אותה) ולקחת בחשבון את שעות הפעילות שלה. חלק מעגלות הקפה פתוחות גם במהלך סוף השבוע וחלקן נחשבות למבוקשות מאד וייתכנו תורים ארוכים. בכל מקרה, זכרו שמדובר בעגלת קפה שמציעה לכם עצירה קלילה מאד בשטח, לרוב, כשאתם מוקפים בטבע, בירוק ובאנשים חייכניים.

הנה סקירה של כמה מעגלות הקפה בצפון שלא תרצו לפספס:

עגלות הקפה המומלצות ביותר באיזור הצפון

סמסם – קדמת צבי

בקדמת צבי שברמת הגולן עומדת לרשותכם עגלת קפה שנמצאת ממש בתוך קרן רכבת משופץ. עגלת הקפה, שפתוחה בימים חמישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים, שישי מהשעה 08:30 בבוקר ועד 14 בצהריים ובראשון מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים מציעה לכם מאפים נהדרים, קינוחים מצוינים ומשקאות טובים. האווירה נינוחה ונעימה מאד, השירות ידידותי ומלווה בחיוכים והמחירים בהחלט נוחים. כייף לגלות במהלך הטיול בצפון, ובייחוד ברמת הגולן, את עגלת הקפה הזו שמאפשרת לכל אחד ואחת הפסקה נעימה באמצע הדרך, בתחילת, באמצע או בסוף המסלול.

סמסם עגלת קפה קדמת צבי
סמסם עגלת קפה קדמת צבי

קפה קירשנר – בית לחם הגלילית

בבית לחם הגלילית, מקום מיוחד ונקודת עצירה מומלצת בפני עצמה, עומדת לרשותכם עגלת קפה ירקרקה (טורקיז) שמציעה עצירה נפלאה לכמה רגעים או יותר. קפה קירשנר מציעה לכם מאפים מעולים, משקאות טובים, קפה משובח ובאופן כללי אוכל קליל וטעים שנהדר לאמצע הטיול. תוכלו לבלות ביחד או לבד וליהנות גם מהאווירה העוטפת של המקום. יש חניה בשפע, בורקס שכדאי מאד לנסות וגם כמה דברים טעימים לילדים כמו כריך נוטלה ושוקו חם ומפנק.

קפה בארקה – גילון

במשגב שבצפון, ביישוב גילון לא רחוק מכרמיאל, נמצאת עגלת הקפה בארקה שמבטיחה לכם את האווירה הכל כך מיוחדת שיש לגליל להציע. קפה בארקה היא עגלת קפה ידידותית ונעימה שפועלת בסופי השבוע בלבד: בימי שישי מהשעה 08:30 בבוקר ועד 14:30 בצהריים ובשבתות מהשעה 07:30 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. התפריט כולל קפה טעים ומשקאות קרים, מאפים נהדרים ועוד כמה דברים טובים נוספים. השירות נהדר ומוצע לכם עם חיוך והנוף משגע.

לול ארט – רמות

קפה מעולה, נוף משגע וגם סדנאות מעניינות, מה צריך יותר מזה כשמחפשים עגלת קפה? ואכן, לול ארט, עגלת הקפה ברמות, מבטיחה לכם את כל זה ואף יותר מכך ובעיקר הזדמנות לעצירה נפלאה כשאתם מטיילים ברמת הגולן או ליד הכנרת. עגלת הקפה לול ארט פתוחה לאורך כל השנה, למעט בימי שני, בין השעות 10 בבוקר ל-16 אחר הצהריים. בתפריט מאפים, כריכים, טוסטים וגם משקאות חמים וקרים וכמובן שירות ידידותי ונעים לצד זה. יש כסאות, שולחנות ומקומות נהדרים לרביצה כך שבהחלט אפשר לבלות שם כמה שעות נעימות. מתאים לכל הגילאים וכנקודת עצירה בדרך לטיול שלכם או בחזרה ממנו, כשאתם בדרככם הביתה.

Lol-art לול ארט
Lol-art לול ארט

אתנחתא – טבעון

בשטח דיי גדול עם כסאות ושולחנות נמצאת לה עגל הקפה אתנחתא שבטבעון. בחודשי הקיץ המקום פתוח שעות ארוכות יותר ובקיץ פחות, אך באופן כללי הוא פועל בימים ראשון עד חמישי מהשעה 06:30 בבוקר ועד 18 לפנות ערב, בימי שישי מהשעה 7 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים ובשבתות עד השעה 20 בערב. תוכלו ליהנות מתפריט עשיר מאד, הכולל משקאות חמים וקרים, כריכים, מאפים מתוקים ומלוחים, סלטים טריים ותוספות נהדרות. כפי שמתבקש מהשם, עגלת הקפה הזו מאפשרת לכם עצירה נעימה באמצע הדרך, בדרך אל הטיול שלכם בצפון או בחזרה ממנו, כשאתם זקוקים למנת קפאין טובה או מאפה מתוק.

קפה יענקל'ה – קיבוץ הזורע

בקיבוץ הזורע עומדת לרשותכם עגלת קפה חביבה במיוחד ששמה החביב בהחלט מרמז על כך. קפה יענקל'ה מציעה לכם אווירה קסומה, נינוחה ונעימה מאד יחד עם משקאות חמים וקרים, מאפים, קינוחים וכריכים טובים. למרות שהמחירים לא בין הזולים, הביקור והעצירה בה בהחלט משתלמים. האוכל טרי וטעים מאד והשירות חייכני ומסביר פנים. עגלת הקפה הזו פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בשבתות. החל מהשעה 7 בבוקר ועד השעה 13 בצהריים. יש חנייה צמודה בשפע, מקומות ישיבה נוחים ויש גם אפשרויות צמחוניות ומעט טבעוניות.

Mamas קפה בחווה – קיבוץ דליה

על כביש 672, בקיבוץ דליה, מוצעת לכם עגלת הקפה Mamas קפה בחווה. עגלת הקפה הזו שפועלת בימים שלישי עד שבת מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים (בימי ראשון ושני סגור) מעמידה לרשותכם מקומות ישיבה מוצלים ואווירה נינוחה ונעימה מאד. יש כריכים נהדרים עם גבינות משובחות ולחמים טובים, יש מאפים מתוקים מצוינים וגם משקאות חמים וקלים. המחיר בהחלט הוגן והשירות אדיב וחייכני. יש אפשרויות טבעוניות וצמחוניות, לא מעט שולחנות וכסאות וגם אזור המותאם לישיבה בימים קרים וגשומים. כדאי לקחת בחשבון שסופי השבוע עשויים להיות עמוסים שם בשל מספרם הרב של המטיילים.

שישו – שדות הגליל

עגלת הקפה שישו, שבשדות הגליל, היא פתרון נהדר לכל מי שמחפש מקום מקסים לעצור בו בדרך. קרואסונים מעולים של שקדים, שוקולד או חמאה, כריכים מצוינים, מאפים מתוקים ומלוחים מכל מיני סוגים, משקאות חמים וקרים וגם ארוחת בוקר נפלאה להתחיל איתה את הטיול שלכם, את כל זה ועוד תמצאו בעגלת הקפה הזו. המקום פסטורלי ומזמין והאווירה נינוחה ושלווה מאד. שישו פתוחה בימים שני, רביעי וחמישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים ובימי שישי מהשעה 08:30 בבוקר ועד 13 בצהריים, בימי ראשון, שלישי ושבת היא סגורה.

שישו קפה | משק אבנעים | הזורעים
שישו קפה | משק אבנעים | הזורעים

צ'צ'ו – משגב (פארק אוסטרליה)

באחת הנקודות היותר פסטורליות ונעימות בגליל, עומדת צ'צ'ו, עגלת קפה מקסימה שמבטיחה לכם שקט וגם שלווה. צ'צ'ו פתוחה לאורך כל ימות השבוע, בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 13:30 בצהריים ובסופי השבוע עד השעה 14 בצהריים והיא מבטיחה לכם חוויה נעימה ממש באמצע הטבע. קפה מעולה, מאפים טריים, כריכים מעולים ושירות אדיב – לא צריך יותר מזה.

פתפותים – קיבוץ עמיעד

אם אתם מתחברים אל הצד הבריא יותר, פתפתוחים שבקיבוץ עמיעד היא המקום המתאים לעצור בו. יש בה מאפים מ-100 אחוז כוסמין ועוד הרבה יותר. מאפים מתוקים ומלוחים מכל מיני סוגים, עוגיות ועוגות טובות, טוסטים, כריכים, קפה ומשקאות חמים נוספים וגם קרים. יש סלטים וכמה אפשרויות טבעוניות והחנייה הסמוכה היא בחינם ובשפע. אפשר גם לקחת הביתה עוגות או עוגיות ארוזות אם רוצים. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי ראשון. בימים שני עד שישי מהשעה 07:30 ועד 16 אחר הצהריים ובשבתות החל מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 17 אחר הצהריים.

ריטריט קפה – ראש פינה

ראש פינה היא יעד נהדר לעצור בו לעצירה קצרה או ארוכה ואם אתם כבר שם, אין כמו עצירה גם בעגלת קפה להתרעננות טובה. ריטריט קפה, עגלת הקפה בראשו פינה, מעמידה לרשותכם אנרגיות מעולות וגם פינות ישיבה מזמינות ונוחות. תוכלו לבלות יחד עם בן או בת הזוג, עם בני המשפחה או החברים, איתם יצאתם לטייל בצפון וליהנות ממשקה חם, קר וטעים. יש גם מאפים, טוסטים מעולים ובעיקר אווירה מושלמת. עגלת הקפה פתוחה בימים ראשון עד רביעי החל מהשעה 8 בבוקר ועד השעה 20 בערב, בימי חמישי עד השעה 00:30, בשישי עד השעה 18 ובשבת עד השעה 22 בלילה. אם אתם בסביבה, כדאי לעצור.

קפה חמה – מבוא חמה

אם יצאתם אל הצפון בסוף השבוע, בשישי או בשבת, ואתם נמצאים באזור מבוא חמה, קפה חמה היא עגלת קפה נהדרת שכדאי לעצור בה. היא פתוחה בסופי השבוע בלבד, בשישי ובשבת מהשעה 9 בבוקר ועד 17:30 אחר הצהריים והיא מבטיחה לכם אתנחתא נפלאה. יש קפה טעים, מאפים, כריכים ומשקאות נוספים והאווירה נעימה ונינוחה מאד. השירות אדיב והמחיר נוח וזוהי דרך לא רעה להעביר את הזמן ולבלות בנעימים עם אנשים שאוהבים. העגלה נמצאת באחת מנקודות התצפית היותר יפות, שצופות על הכנרת היפהפייה שלנו. יש קצת שולחנות וכיסאות ולכן מומלץ להצטייד במחצלת או בכיסאות מתקפלים מהבית.

קפה חמה עגלת קפה
קפה חמה עגלת קפה

דורא – נטור

עגלת הקפה דורא שבנטור היא הפסקה נעימה בטבע כשצריך קפה ומאפה. המחירים נוחים, השירות נעים והאווירה לא פחות מנפלאה. התפריט מגוון וכולל כריכים, דברי מתיקה ומשקאות מכל מיני סוגים והנוף והתפאורה משגעים. יש מקומות לשבת (אם כי לא הרבה) וחנייה בשפע. עגלת הקפה פעילה בימים ראשון מהשעה 09:30 בבוקר ועד 13 ובימים שני עד שישי מהשעה 9 ועד השעה 13. בימי שבת סגור. המקום כשר.

קפה מוייז – ארץ הגולן

ברמות תמצאו עגלת קפה חביבה שנפלאה לעצירה קצרה או ארוכה. אם אתם בדרככם אל רמת הגולן או סיימתם אל הטיול שלכם, קפה מוייז מבטיחה לכם אתנחתא מושלמת לתחילתו או לסופו של הטיול. המקום פועל בכל יום בשבוע, למעט בימי שני, מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 14 בצהריים. יש בתפריט כריכים מושקעים, משקאות קרים וחמים ומאפים מכל מיני סוגים. יש לא מעט מקומות ישיבה והמקום מוצל ונעים. הסלטים טריים ורעננים, התפאורה תואמת לאווירה והשירות חייכני ושירותי מאד.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בצפון – המובחרות ביותר ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!