עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה ברמת הגולן ששווה להכיר

עגלות קפה ברמת הגולן ששווה להכיר

בין הנופים המדהימים של רמת הגולן, אזור הידוע ביופיו הטבעי ומשמעותו ההיסטורית, יש הרבה מאוד מה לראות. האטרקציות הן רבות ומגוונות, ונעות בין מסלולי הליכה, למלונות בטן גב, וגם מסעדות ואקסטרים. עם זאת, בשנים האחרונות התפתחה באזור מגמה ייחודית של כמות גדולה של עגלות קפה. העגלות הקולינריות המקסימות האלו הפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות המקומית, והן מציעות לתושבים ולמבקרים כאחד חוויה מענגת עם הניחוחות המפתים והמעדנים שלהם.

עבור אלה שחוקרים את פלאי רמת הגולן, ביקור בעגלות הקפה כיום הוא בגדר חובה. העגלות החמודות הללו מספקות לא רק כוס קפה פנטסטית ואוכל ייחודי ומקומי, אלא גם חוויה תרבותית סוחפת בסביבה טבעית מדהימה. בין אם אתם חובבי קפה המחפשים את הכוס המושלמת, או מטיילים העוברים באזור בדרך לאטרקציה או בחזרה הביתה, עגלות הקפה ברמת הגולן ישאירו בכם רושם מתמשך והערכה מחודשת ליופי ולהכנסת האורחים של האזור.

עגלות הקפה המומלצות ביותר ברמת הגולן

קטיפינה - נווה אטי"ב

עגלת הקפה קטיפינה נמצאת בתוך קומפלקס גדול של פעילויות משפחתיות. זה מתחיל עם קטיף דובדבנים ופירות יער וממשיך אל תוך עגלת הקפה המקסימה. ליד העגלה יש פינות ישיבה מוצלות, קפה משובח, כריכים, ארטיקים טבעיים ואפילו בולים מרעננים של אסאי. המקום מגיש קפה איטלקי של חברת HAUSBRANDT האיכותית והמוכרת, וגם אוכל ברמה גבוהה. ספלי הקפה במקום מיוחדים ויפים לעין, וגם אפשר "להיזרק" במקום על הדשא כשברקע מוזיקה יפה ולפניכם משחקי קופסה. השייקים במקום הם נהדרים, ויש גלידות לילדים ושתייה קרה שיעשו לכם את כל החוויה לנעימה יותר. המקום מתאים גם לצמחונים וטבעונים עם המון אופציות מעניינות וטעימות, ואפילו החנייה במקום קרובה ונגישה. המקום פתוח רק בימי שישי ושבת מהשעה 9:00 עד השעה 17:00.

קטיפינה-עגלת קפה בטבע
קטיפינה-עגלת קפה בטבע

טראקפה - אליעד

בתוך יקב קסום במושב אליעד יושבת עגלת הקפה של הקונדיטורית רעות ריבק ציפר. הפינה החמימה והקסומה מציעה קפה משובח, לצד מאפים טריים ומיוחדים מאוד. המקום הוא מאוד מזמין ובהחלט אפשר לשלב עם עגלת הקפה גם ביקור ביקב ובמסלולי הטיול הסמוכים. הקפה במקום הוא של UNIVERSAL MISCELA ולצידו אפשר ליהנות גם ממשקאות חמים (שימו עין על השוקו פינוקים) ומשקאות קרים ומרעננים. בתפריט אפשר למצוא כריכים וקוראסונים טריים, לצד קישים ומוזלי. ישנם ספיישלים מעניינים מאוד בחגים, אז שימו לב אם אתם מגיעים לאזור בחול המועד. לקינוח יש מאפים מתוקים, עוגות וגם "גלידה וניל עם הפתעה". מה ההפתעה? תצטרכו להזמין כדי לגלות. גולת הכותרת הוא הכריך קוראסון הממולא בסלק מבושל, גבינת עיזים ואגוזי מלך ומאפה פירות יער מתקתק וטעים. המקום מאוד סימפטי לילדים שיכולים לטייל בין הגפנים וגם ליהנות ממגוון גדול של מנות עבורם, לרבות מילקשייק מרענן. המקום פתוח בימי שישי ושבת מ-10:00 עד 15:00.

דורא - נטור

כאשר רואים את עגלת הקפה של דורא, אפשר להבין במהרה שזה מקום שרוצים להישאר בו. המרחבים, האווירה וקבלת הפנים רק מכינים את הכר לשהות מהנה וטעימה. האוכל והשתייה הוא מתוצרת מקומית ואפילו במחירים נוחים יחסית. זהו מקום מושלם לעצירה באמצע הדרך לטיול, או רגע לפני שיוצאים לדרך הארוכה הביתה. במקום יש תפריט מגוון, והוא גם מותאם לילדים מבחינת האוכל והפעילויות. העגלה קטנה ומעוצבת ובמקום יש נוף מהמם, אך האלמנט הבולט הוא השירות רחב הלב. במקום ישמחו להתאים לכם את המנות וישמרו על השולחנות נקיים בכל עת, והכל עם חיוך מאוזן לאוזן. חוויה כפרית נהדרת עם אוכל מקומי, קינוחים חמודים ובעיקר אווירה נעימה כמיטב המסורת ברמת הגולן. בימי ראשון המקום פתוח מ-9:30 עד 13:00, ובשני עד שישי הוא פתוח מ-9:00 עד 13:00. המקום סגור בימי שבת.

סמסם - קדמת צבי

עגלת הקפה "סמסם" היא עגלה ייחודית, שמאגדת בתוכה יצירתיות, היסטוריה וטעמים טבעיים. העגלה, המבנה שלה הוא קרון רכבת ישן משנות ה-70, שנוצר בזמן העברת הקרון במסע לארץ ישראל. העגלה נבנתה באמצעות שיפוץ יצירתי ואהבה. ב"סמסם" תוכלו להינות ממגוון רחב של מנות טעימות שמתעדכנות משבוע לשבוע בהתאם לגידולים וחומרי גלם מקומיים. התפריט כולל פריטים כמו קרקרים, חלות, סנדביצ'ים, עוגות ועוגיות, בנוסף למוצרים מקומיים כמו דבש, יין, שמן זית, גבינות ובירות. במיוחד, אנחנו ממליצים לנסות את הלחם הבריוש המקומי הטרי, המוכן במטבח הקטן של העגלה. "סמסם" פתוחה בימים חמישי וראשון מהשעה 9:00 עד השעה 14:00, ובימי שישי מהשעה 8:30 עד השעה 14:00. בימים הנותרים בשבוע העגלה סגורה, מתן מקום לבעלי העסק לשדרג את המנות ולהבטיח רמה גבוהה של איכות.

סמסם עגלת קפה קדמת צבי
סמסם עגלת קפה קדמת צבי

לול ארט - רמות

לול ארט בישוב רמות היא פינת קסם שמשלבת בתוכה סדנאות יצירה מרהיבות. אך לא מדובר סתם בעוד סטודיו אמנות – זהו קומפלקס שמציע עוד מגוון מפתיע ומרתק, כולל אחת מעגלות הקפה היוקרתיות והמובחרות ביותר באזור. בעת כניסתכם ללול ארט, תקבלו נוף מרהיב ועיצוב יפהפה, שמזמין אתכם להגיע בשעות הצהריים למקום וליהנות משקיעה קסומה. הפעילות הייחודית שמוצעת לילדים במקום מהנה ביותר, ותעסיק אותם בזמן שאתם יכולים ליהנות מכוס קפה איכותי ומרענן. התפריט מציע סנדביצ'ים, מאפים, טוסטים ועוד מגוון הפתעות, תוך תמיכה בחומרי גלם איכותיים ומקומיים. הצוות בלול ארט ישמח לקבל אתכם עם חיוך ושירות לבבי, וכמובן עם אוכל טעים וקפה ברמה גבוהה. שעות הפתיחה הן בימי ראשון, שלישי, רביעי וחמישי מ-10:00 עד 16:00 ובימי שישי ושבת מ-10:00 עד 15:00, כך שיש לכם הזדמנות רבה לבקר ולחוות את הפלא שבלול ארט במקום.

שישו קפה - מושב הזורעים

עגלת הקפה של שישו מציעה חוויה גלילית ייחודית הממוקמת במשק ייחודי במושב הזורעים. המקום מעניק לאורחים אווירה מקומית קלאסית. נטעיה ודניאל אבנעים, בעלי המקום, מציעים נוף גלילי מרהיב ומנות עשירות המיוצרות בעבודת יד במקום. המקום מהווה את תחנת הקפה המושלמת בדרך לכנרת, ובכך משמש כאבן הדרך למספר רב של מטיילים. הנוף הייחודי שמתגלה משישו נותן חוויה יוצאת דופן לעיניים. בתפריט מציעים קפה פרסקו ומגוון רחב של משקאות חמים וקרים, כולל אפוגטו מיוחד. התפריט המגוון כולל כריכים, סלטים, פוקצ'ות ופלטות גבינות מפוארות, וכמובן ארוחת בוקר גלילית מלאה. תוכלו למצוא במקום גם מגוון מנות לנמנעים מגלוטן, כולל עוגיות פקאן וקינוחים משתנים. המנות הטבעוניות כוללות כריכים וסלטים רבים, ובנוסף, הוויטרינה הייחודית מציעה מגוון רחב של עוגות מיוחדות וכדורי שוקולד. שעות הפתיחה של המקום הן בימי שני וחמישי מהשעה 9:00 עד השעה 14:00, ובימי שישי מהשעה 9:00 עד השעה 13:00. בימי שבת וראשון המקום סגור.

קפה חמה - מבוא חמה

אזור הכנרת מלא ביופי וקסם, אך אחד הדברים המרהיבים ביותר באזור הוא הנוף המושקע של ים הכנרת עצמו. בקפה חמה תוכלו לשבת ישיבה נוחה ולהתענג על הנוף המרהיב של הכנרת, לצד קפה איכותי ואוכל טעים. למקום ניתן להביא כסאות ומחצלות וליהנות בעצמכם מישיבה רגועה ומהנה, עם בן או בת הזוג, או עם חברים. המקום מציע מגוון רחב של כריכים, עוגיות טעימות, משקאות מיוחדים וגלידות, והאווירה משדרגת באופן משמעותי את החוויה הייחודית של המקום. אל תשכחו לנסות את המוצ'י – המנה המומלצת של המקום, שקשה מאוד למצוא בארץ. הפתיחה של העגלה היא רק בסופי השבוע, מ-9:00 עד 17:30. כך שאם אתם מבקרים בחורף, תוכלו ליהנות מהשקיעה המרהיבה על רקע ים הכנרת. המקום ממוקם במרחק של רק 500 מטרים מחוף הים, והבעלים אף הקימו קבוצת WhatsApp של לקוחות קבועים כדי לעדכן בכל מה שחדש. בואו לחוות את העידן הייחודי של קפה חמה מול הכנרת, תהנו מהנוף הפנורמי והשלווה, ותטעמו ממגוון המאכלים המיוחדים. המקום המרהיב הזה מחכה לכם.

קפה חמה עגלת קפה

נינו - מעלה גמלא

כל עגלת קפה שממוקמת על גבעה מביאה איתה משהו מיוחד, וקפה נינו אינו חריג בנושא הזה. ניר ונעם, בעלי המקום, מנהלים את קפה נינו כאשר שם המקום הוא למעשה מורכב מהשמות שלהם. התפריט המרתק מציע מגוון רחב של כריכים טעימים, מאפים ומתוקים. האוכל במקום הוא מהטעימים ביותר באזור, ובהחלט שווה עצירה. ובנוסף לאוכל, ישנו נוף מרהיב המשקיף מלמעלה על הכנרת, מה שאכן מייחד את המקום. השירות בקפה נינו מצוין ומחויך, והמחירים נוחים. המקום מתאים לישיבה ארוכה מול הנוף וגם לעצירה קלה לפני או אחרי הטיול. הקפה במקום נעים וארומטי, ויש הרבה מנות מיוחדות ששווה לטעום כמו הסופגנייה. התפריט גדול ומציע גם בראנץ' גלילי כמיטב המסורת. המקום ממוקם ליד אטרקציות רבות בהם ניתן לטייל, והוא המתאבן לבילוי איכותי לכל היום. שעות הפתיחה של המקום הן רק בסופי השבוע, מ-8:00 עד 14:00. אז אם אתם רוצים ליהנות מקפה נינו, תזרמו בסופי השבוע ותתענגו על חוויה מופלאה בראש ההר.

קפה מוויז - ארץ הגולן

קפה מוויז הוא אחד מהמקומות האלו שבפעם הראשונה שמגיעים אליו, מתפלאים בכלל שהוא נמצא בישראל. המקום מרהיב ויפה כמו עיירה ציורית, המשקיפה על הכנרת עם נוף פנורמי מהמם. השירות במקום הוא מקפיד ומצוין, ואין פה תחושת "שכונה" כמו בחלק מעגלות הקפה האחרות. החברים בקפה מוויז מחייכים כל הזמן ומגישים כריכים, עוגות וכמובן קפה מעולה שמחמיא לנוף המהמם. מעבר לכל מה שמסביב, האוכל כאן הוא גולת הכותרת ואף שהתפריט לא גדול, הוא מאוד מדויק ומקפיד. המקום משתמש רק בחומרי גלם מקומיים ברמה גבוהה, ולכן הסלטים הם איכותיים מאוד, כמו גם המאפים הטריים המוגשים בסופי השבוע. האווירה במקום נעימה ומעודדת ישיבה ארוכה, אך בהחלט אפשר גם לעצור רק לכמה דקות, להתרענן בנוף ולשתות כוס של קפה קר לפני שממשיכים לטיול. המקום מציע תפריט טוב עבור הילדים וישנו גם מרחב גדול לשחק בו בזמן שאתם מתארחים, כדי לאפשר גם לקטנטנים ליהנות וגם לכם לנוח. בימי ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושישי המקום פתוח מ-9:00 עד 14:00, ובימי שבת מ-9:00 עד 15:00. בימי שני המקום סגור.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה ברמת הגולן ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!