עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

משב פוד טראקס – עגלת קפה שואבה

משב פוד טראקס – עגלת קפה שואבה

מהמם. חובה להגיע בשקיעה. מזמינים בקלות דרך ברקוד בטלפון. יש בר, בשרי, חלבי ואפילו קינוחים שפע של מקומות ישיבה ואחלה אווירה (אפילו יש כרבוליות למי שקר לו)
משב - פוד טראקס מחלף שורש, שואבה
אוכל מדהים מקום מושלם לעצירה . כל פוד טארק והקונספט שלו חובה לטעום הכול . אנחנו טעמנו😋 מגניב שסורקים בר קוד ומזמנים ישר דרך הפאלפון ותוך דקות קטנות הכל מוכן בקיצור חובה ללא ספק זה לא הפעם האחרונה שלנו❤
עגלת קפה כשרה!

חשוב לדעת על משב פוד טראקס – עגלת קפה שואבה

אפשרויות שירות: לאכול במקום · איסוף עצמי
כתובת: 31.801547, 35.077650 שואבה, 9085500
שעות פעילות:
יום שישי 8:00–14:00
יום שבת סגור
יום ראשון 8:00–16:00
יום שני 8:00–16:00
יום שלישי 8:00–16:00
יום רביעי 8:00–16:00
יום חמישי 8:00–16:00
אימייל: Givat.mashav@gmail.com

משב - פוד טראקס מחלף שורש, שואבה
משב - פוד טראקס מחלף שורש, שואבה

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

הגעתי באקראי, ישבתי בחוץ על אספרסו קצר ומאפה, היה טעים ובאוירה טובה וגם לקחתי מאפה לדרך. בהחלט מקום להרגע מהתנועה בכביש 1.

המאפים הכי מטורפים באזור ירושלים! טריים טריים, ובאמת ברמה גבוהה. יש גם מלוחים וגם מתוקים. כשר (רבנות).
שירות ואווירה נעימים, ויש מקומות ישיבה בפנים עם שקעים למי שרוצה לעבוד, ובחוץ עם מסלעה ומזרקה או מול הנוף של הרי ירושלים.
מומלץ בחום!

רצוי לציין שהפוד טראנס לא פועלים בימי החורף (אנחנו היינו היום ולא היו פעילים- לפחות לא ב13). רוב האוכל המדהים נגמר בשעות הבוקר אבל גם ה״שאריות״ שאכלנו היו ממש טובות! הקרואסון ממולא נוגט – סוף סוף מישהו מבין את עיקרון הקרואסון הממולא- הוא לא צריך להיות כבד! המלית הייתה ככ אוורירית זה היה מדהים! הביקורת היחידה שיש לי והיא באמת להצמד לקטנות כי הייתי אוכלת את זה שוב ושוב: חסר לי קצת קראנץ ועוד משהו שיעגן את הביס (עד כמה שזה נשמע מדהים הכל היה אוורירי) האגוזים למעלה נופלים בביס ולא באמת זוכים לטעום יחדיו.. אולי לשלב בפנים ולא רק לפרזנטציה. הבצק ששכחתי את שמו-היה רטוב בתחתית ומפריע אבל הטעם היה נהדר, מינון נכון. סנדוויץ סלט ביצים: חסר בצל ירוק (עוד) טעים אבל גם שם חסר משהו (אולי חסה קראנצית?) טעים אבל חסר. סה״כ היו מעולים!!

שם: שני
תאריך ביקור: 17 במרץ 2023
הודעה: הגעתי במיוחד מהשפלה עקב מעקב אחרי ממליצה באיסטוש.מקום מעולה בכל הרמות מהחניה ועד המוסיקת רקע המתז מים שנתן מנוחה מחום אוגוסט טוסט מטורף מושקע ומדהים.קרואסון חמאה פיסטוק קטלני.מרחבים של דשא צמחיה ונוף להרי ירושלים מכל הבחינות ככ נהנתי ברור שאחזור ותמיד ממליצה.תצליחו כל העובדים דרך אגב מסביריי פנים ועם סבלנות.שרות מעולה ומהיר. מחכה להגיע שישי בוקר שמעתי שמטורף!

מקום יפה לעצור ממש בכניסה לירושליים. שלל מאפים מיוחדים וטעימים קפה עוגיות ופינה יפה לשבת בה. ניתן גם לרכוש צמחים לגינה במקום
מקום נחמד מאוד. אווירה ירוקה פרחונית ונעימה. אין מגוון של לחמים. מאפים רובם מתוקים. המקום קיבל 4 בגלל מגוון האוכל היחסית דל. הבית קפה מקורה
המבורגר טעים מאוד שעלה 75 ש"ח. הזמנה דיגיטלית. חבר שלי קיבל מנה קטנה ב-55 ש"ח של טאקוס והתבאס. מנה קטנה מדיי למחיר שלה. מתאים למסעדה יקרה לתמחר כך ולא למתחם ולא משנה כמה מהמם הוא. במקום יש גם פיצות ובירות. מקום מהמם במיוחד בשקיעה.
המקום מעוצב מאוד יפה ויש אפשרות לרכוש עציצים במחירים סבירים, מה שהופך את החוויה למיוחדת. המאפה והקפה היו בסדר
הגיעו באמצע השבוע לקפה וא. בוקר, הופתענו לטובה, כמה המקום יפה, נעים ושקט. הקפה טעים! הזמנו גם מאפה ומתוק וגם מאפה מלוח שהיו מופלאים. לדרך לקחנו גם כריכים של גאודי ומוצרלה שלא אכזבו. חשוב לציין שגם השירותים היו נקיים הם נייר וסבון. בקיצור, ממש מומלץ.
מקום נחמד מאוד, מאורגן היטב ישיבה נוחה. האוכל טעים וטוב, מנות מעט קטנות. הזמנתי מנה של רצועות פרגית עם סלט אך קיבלתי שווארמה פרגית שמוגשת גם על הטאקו. כששאלתי מדוע קוראים לאותה תוספת בשמות שונים, נאמר לי שכדי לבלבל….
מקום מעולה, מסודר מאורגן ונקי. יש הרבה אופציות ומקום רחב לשבת בו (גם עם ילדים). שירות מהיר, מקצועי ואדיב
אווירה טובה והמבורגר טעים 🙂 לדעתי מאוד יקר ! לא ברור מדוע המבורגר קטן יחסית עולה 65 ש"ח בלי שתיה. הבירה לעומת זאת זולה, 20 שקל לשליש טובורג או קרלסברג מומלץ !
ראשית המקום פשוט מקסים , למי שמכיר את הצל הגפן, נאיה, ומסעדה בקרית ענבים וממש בקרוב בייקרי הרים אז כולם קשורים האחד לשני. המאפים אכן טעימים לדעתי יקר. מה שאיכזב אותי ( לא טעמתי ) זה בעיקר המחיר של המאפה קינמון 22₪ ממש מוגזם.

שם מלא: מירה ורד
תאריך ביקור: 2024-04-02
אימיילmira121v@gmail.com
חוות דעת: הגעתי בצהריים חמים המקום מטופח ונעים הסלט היחסית קטן עלה 45 ש"ח בקופסת פלסטיק!!! החסה והאגוזים היו עיפים הגבינה טעימה המאפה תרד וגבינה מעולה!!! אבל 25 ש"ח למאפה קטן בחימום עצמי??? מקום חמוד מחירים מוגזמים

היית בעגלת הקפה משב פוד טראקס – עגלת קפה שואבה ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!