עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה באזור רמת הגולן ששווה להכיר

עגלות קפה באזור רמת הגולן ששווה להכיר

בחלקה הצפון מזרחי של המדינה נמצא אזור תיירותי נהדר, המציע מגוון רחב מאד של אפשרויות למבקרים ומטיילים בו. רמת הגולן, שנמצאת מעל הכנרת, מעמידה לרשות המגיעים אליה שלל של אטרקציות, מסלולי טיול, מקומות לינה וגם עגלות קפה, המתאימות לעצירה קצרה או ארוכה. בהיותה אזור שמושך אליו המונים לאורך כך השנה, מהווה רמת הגולם בית לעגלות קפה מצוינות, המציעות קפה משובח, מאפים, כריכים וסלטים שונים. חלקן נמצאות בסמוך ליעדים תיירותיים בולטים ברמת הגולן וחלקן בתוך יישובים, אליהם נוהגים להגיע מבקרים כדי ללון כמה ימים.

למה דווקא רמת הגולן

עגלות הקפה כבשו בסערה את העולם וכך גם את ישראל הקטנטונת והפכו לאחרונה לטרנד של ממש. אפשר למצוא אותן בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, וגם ברמת הגולן. לא בכדי באזור הזה, יחסית לגודלו, יש לא מעט עגלות קפה טובות כאשר הסיבה העיקרית היא היותו אטרקציה של ממש בקרב מבקרים רבים. אל רמת הגולן נוהרים מטיילים לאורך כל חודשי השנה, הן בעונות המעבר והן בקיץ החם ובחורף הקר ואפשר למצוא באזור הזה לא מעט מה לראות ולעשות. כל בני הגילאים, משפחות וגם יחידים, ימצאו מה לעשות באזור היפהפה הזה, אזור שמציע קסם של ממש ובעיקר שלווה ורוגע.

מה לראות ומה לעשות

לא בכדי אזור רמת הגולן מושך אליו המונים. יש לא מעט מה לראות ומה לעשות באזור הזה בכל עונה בשנה והוא מתאים כיעד לביקור לכל הגילאים ולכל סוג וסגנון של חופשה. אם אתם למשל בעניין של אקסטרים, רכיבה בשטחים הפתוחים והיפים של רמת הגולן על ריידרים, היא פתרון נהדר. כך תוכלו גם להכיר את האזור טוב יותר וגם לחוות חוויות נפלאות במסגרת הביקור שלכם. אטרקציה נוספת היא היינות. יש לא מעט יקבים ברמת הגולן שמבטיחים לכם יינות משובחים ומקום טוב לעצירה. תוכלו ללמוד רבות על תהליך ייצור היין וגם על הסביבה הקרובה. רכיבה על סוסים היא אטרקציה כייפית נוספת ברמת הגולן ויש כמה נקודות שאפשר לקחת אותה. למשל, בקיבוץ אורטל יש חוות סוסים שמאפשרת לכם לצאת, בין אם כזוג ובין אם במסגרת משפחתית, לרכיבה נפלאה שתפגיש אתכם עם נופים קסומים.

טיולי ג'יפים הפכו בשנים האחרונות לפעילות אהובה על מטיילים רבים והם דרך נפלאה לראות ולחוות את הצד הפראי יותר של רמת הגולן. ישנם לא מעט מסלולים המתאימים לרכבים כאלה וגם חברות המארגנות טיולים מיוחדים, המתאימים לטווח גילאים רחב. ובל נשכח גם את שפע מסלולי הטיול הנהדרים, מסלולים בצפון, במרכז ובדרום רמת הגולן. חלקם מיועדים אך ורק למטיבי לכת וחלקם מתאימים גם למשפחות עם קטנטנים. יש מסלולים הכוללים מים ואחרים טיפוסים מאתגרים. יש מסלולים שהם חלק ממורשת קרב וביקור בהם הוא דרך להיזכר בהיסטוריה הלא פשוטה שחווה האזור הזה ויש מסלולים שהם בתוך שמורות טבע וגלים לאומיים.

כך או כך, אם אתם בוחרים להזמין אטרקציה מסוימת או לצאת למסלול הליכה, חשוב מאד שתבדקו מראש כמה פרמטרים. למשל, תנאי מזג האוויר. בקיץ, בחודשים יוני עד אוגוסט (כולל) עשוי להיות חם מאד ברמת הגולן ובייחוד בשעות הצהריים. בשעות האלו כדאי להתמקד במסלולים הכוללים מים וגם טיול באזורים מוצלים. אם אתם, לעומת זאת, יוצאים בחורף, זה הזמן לראות את האזור ממש בשיאו ולבקר בכמה מהמפלים המרשימים שבו. אם אתם מגיעים עם ילדים, וודאו שהאטרקציה או המסלול תואמים את הגיל ואם אתם אוהבים אתגרים וספורט, חפשו פעילות שעונה על הצורך הזה (ויש לא מעט כאלו). בסופי השבוע, בשישי ושבת האזור עצמו עמוס במבקרים ובמיוחד בתקופות בהן מזג האוויר מאפשר זאת. קחו בחשבון את הפקקים ואת העומסים, לעיתים, באטרקציות השונות והגיעו עם הרבה מאד מצב רוח טוב וסבלנות רבה. בסופו של דבר, אין כמו רמת הגולן ונסיעה עד לשם בהחלט מצדיקה את עצמה. ואם משלבים גם עגלת קפה בדרך, הרי שנהנים מחוויה כפולה וטעימה.

לא משנה לכמה זמן אתם רוצים לעצור או באיזשהו שלב בטיול שלכם באזור רמת הגולן, מפגש עם עגלת קפה בסביבה הקרובה שלכם הוא מפגש שהוא תמיד תמיד נחמד. הנה סקירה על כמה מעגלות הקפה שתוכלו לעצור בהן בזמן הטיול שלכם באזור המקסים הזה:

עגלות הקפה המומלצות ביותר באיזור רמת הגולן

לול ארט – מושב רמות

עגלת הקפה לול ארט ממוקמת במושב רמות, המשקיף על הכנרת. בנוסף לנוף הפנורמי המקסים, תוכלו ליהנות מאווירה רגועה ונפלאה, מאפשרות לעצירת ביניים במיקום מושלם וגם מארוחה קלה שתמיד טובה בדרך. עגלת הקפה לול ארט מציעה לכם שולחנות וכיסאות כחלק ממתחם ישיבה מסודר ותחום, וכמובן גם מאפים, טוסטים, כריכים, קפה מעולה ומשקאות נוספים. זהו מקום נהדר לארוחה קלילה באמצע, בתחילת או בסוף הטיול וגם דרך טובה להעביר את הזמן. עגלת הקפה זמינה עבורכם בכל יום, למעט ימי שני. בסופי השבוע, בשישי ושבת, היא פתוחה מהשעה 10 ועד 15 בצהריים ובשאר ימות השבוע עד השעה 16 אחר הצהריים. כדאי להגיע אם אתם בסביבה.

Lol-art לול ארט
Lol-art לול ארט

קטיפינה – נווה אטי"ב

קטנה וחביבה מאד, עגלת הקפה קטיפינה שבנווה אטי"ב היא נקודת עצירה נעימה במיוחד. עגלת הקפה הזו פתוחה בסופי השבוע בלבד, בימים שישי ושבת, מהשעה 9 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים ומבטיחה לכל העוברים והשבים אתנחתא טובה. יש גלידות, מאפים, חטיפים, קפה איטלקי טעים, קערת אסאי שנפלאה כארוחת בוקר קלילה וגם שירות נעים וחייכני.

קפה חמה – מבוא חמה

יצאתם לטיול של יום או לכמה ימים לאזור הכנרת ורמת הגולן? מחפשים קפה טעים באמצע הדרך? קפה חמה, שבמבוא חמה, היא עגלת קפה חביבה וידידותית מאד, המציעה תצפית מקסימה על הכנרת. קחו אתכם מחצלת או כמה כיסאות מתקפלים ובואו לכמה רגעים של שלווה אמיתית בנקודה שלווה ורגועה. את עגלת הקפה הזו תמצאו פתוחה בסופי השבוע בלבד, אז מתמלא האזור במבקרים כך. בימים שישי ושבת היא פתוחה מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 17:30 אחר הצהריים ומשרתת בחיוכים את העוברים ואת השבים. כריכים טובים, עוגיות, קפה ומשקאות נוספים וגם מאפים מצוינים מוצעים לכם בתפריט.

סמסם – קדמת צבי

אם עשיתם את כל הדרך עד רמת הגולן, תמצאו באזור הזה לא מעט עגלות קפה, שהפכו לטרנד של ממש שם. עגלת הקפה סמסם, שנמצא בקדמת צבי, מעמידה לרשותכם תפריט הכולל קפה טוב, משקאות נוספים ומאפים טעימים. בצמוד לעגלת הקפה תמצאו כסאות ושולחנות ותוכלו ליהנות מאתנחתא קלה או ארוכה יותר באחד האזורים היפים בארץ. המקום פועל מחמישי ועד ראשון, מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים, בימי שישי מהשעה 08:30 בבוקר. זוהי דרך נפלאה להכיר את רמת הגולן ולשלב עצירה לקפה בתחילת הטיול, באמצע או לאחר מסע בין האתרים השונים והפסקה בין לבין.

סמסם עגלת קפה קדמת צבי
סמסם עגלת קפה קדמת צבי

טראקפה – מושב אליעד

לא רחוק מהכנרת, במושב אליעד, נמצאת עגלת הקפה טראקפה, שמבטיחה לכם עצירה נעימה וקלילה. בתוך כרם ענבים, מובטחת לכם חוויה מיוחדת במינה בתצורת עגלת קפה, שמציעה מגוון רחב של אפשרויות למבקרים בה, ולא רק יין או קפה. תוכלו ליהנות ממאפים מצוינים, אווירה טובה וגם אוויר נעים. עגלת הקפה פועלת בימי שישי ושבת בלבד. בימי שישי בין השעות 10 בבוקר ועד 14 בצהריים ובשבת מהשעה 10 בבוקר ועד השעה 15 בצהריים.

נינו – מעלה גמלא

אחת האטרקציות היותר מיוחדות ברמת הגולן היא מעלה גמלא. המקום הזה ממש מספר סיפור היסטורי עתיק יומין ואבן דרך חשובה בהיסטוריה של התקופה עצמה. ממש שם, נמצאת עגלת קפה חביבה, המהווה נקודת עצירה נפלאה. נינו, עגלת קפה מקומית, מאפשרת לכם לעצור לרגע להתרעננות וליהנות מקפה טעים, מאפה או משהו אחר טוב בצד. עגלת הקפה פועלת בסופי השבוע בלבד, בימים שישי ושבת החל מהשעה 8 בבוקר ועד השעה 14 בצהריים. זוהי דרך נפלאה להתחיל את הביקור שלכם באזור או לסיים, או סתם לעצור לרגע לפני שממשיכים הלאה, אל היעד הבא.

קפה מוויז - רמות

עגלת קפה נוספת ברמת הגולן היא עגלת הקפה קפה מוויז. עגלת הקפה הזו נמצאת ברמות, מקום יפהפה, הצופה אל הכנרת. רבים עוצרים ללון שם באחד הצימרים המפנקים ואחרים עוברים שם כדי להגיע אל היעד הבא ולנצל את כל מה שאזור רמת הגולן מציע. לאורך כל ימות השבוע, מלבד יום שני, פועלת עגלת הקפה הזו החל מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 14 בצהריים. היא מציעה קפה טוב, משקאות מכל מיני סוגים, כריכים, מאפים ועוד. לצדה ממוקמים שולחנות וכסאות, כך שהישיבה במקום בהחלט נוחה ונעימה.

קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן
קפה מוייז-עגלת קפה בארץ הגולן

שישו קפה – מושב הזורעים

אם אתם בדרככם אל רמת הגולן או מסיימים את הביקור שלכם שם בשעות הצהריים המוקדמות יחסית, שישו קפה שבמושב הזורעים היא מקום נהדר לעצירה. עגלת הקפה החביבה הזו פתוחה בימים שני, רביעי, חמישי ושישי מהשעה 9 בבוקר ועד השעה 14 בצהריים. היא מקום נהדר לעצירה בדרך ל… והזדמנות ליהנות ממשהו קליל בבוקר או בצהריים. בתפריט תמצאו קפה טוב, כריכים ומאפים וגם שירות נהדר בצד. יש צל במקום והשדות הירוקים בהחלט תורמים רבות לאווירה.

שישו קפה | משק אבנעים | הזורעים
שישו קפה | משק אבנעים | הזורעים

דורא – מושב נטור

לאורך כל השבוע, למעט בימי שבת, עומדת לרשותכם בנטור עגלת הקפה דורא. ממש באמצע הדרך, בעודכם מטיילים לכם להנאתכם בסביבה או מתחילים את הטיול ממש שם, מבטיחה לכם עגלת הקפה הזו עצירה נפלאה. יש מבחר נהדר של כריכים ודברי מתיקה, מזון טרי תוצרת עצמית וגם אווירה נינוחה. המיקום מושלם, בטבע כפי שהוא, והאווירה נינוחה ושלווה מאד. בימי ראשון נפתחת העגלה בשעה 09:30 בבוקר ופועל עד השעה 13 בצהריים, ובשאר ימות השבוע מתחילה לפעול בשעה 9 בבוקר ועד 13.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה באזור רמת הגולן ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!