עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה באזור ירושלים והסביבה ששווה להכיר

עגלות קפה באזור ירושלים והסביבה ששווה להכיר

העליות לירושלים ידועות כיפות ומהנות, אך מעבר לנופים המהממים, האזור גם מלא בפנינות קולינריות בדמות מסעדות, בתי קפה וגם עגלות קפה טעימות. עגלות הקפה צברו תאוצה בשנים האחרונות בכל הארץ, וכמובן שגם בירושלים וסביבתה. האזור שבדרך לירושלים, וגם ירושלים עצמה, מלאים בעגלות שמוכרות קפה איכותי, וגם מאפים ומאכלים שמושכים אנשים מכל רחבי הארץ בכל סוף שבוע, אך לא רק.

סצנה תוססת

כשמדובר בתרבות הקולינרית, ירושלים מציעה שילוב מעולה של מסורת וחדשנות. בעוד העיר ידועה במשמעות ההיסטורית והדתית שלה, סצנת עגלות הקפה התוססת שלה שובה את לב המקומיים והתיירים כאחד. בשנים האחרונות נוצר גל של עגלות קפה מיוחדות בירושלים וסביבתה, המציעות חוויה ייחודית ומענגת לחובבי הקפה והמאפים. הגיע הזמן לחשוף את עגלות הקפה הטובות ביותר באזור ירושלים שיספקו את התשוקה שלכם לפינוק בוקרי נהדר בדרך לעיר הבירה וגם בתוך אזוריה המרכזיים.

עגלות הקפה המומלצות ביותר באיזור ירושלים

ילדתי שלי - אבו גוש

"ילדתי שלי" היא עגלת קפה ומאפים שנמצאת במשתלת שתילי הר בכניסה לאבו גוש. "ילדתי שלי" היא בעצם ילדה בשם לארה, בתם של מיכל ברנס ויעקוב ברהום, אשר פתחו עגלת קפה קולינרית באותו מקום לפני המון שנים. השניים מאז מתפעלים את מסעדת "מאג’דה", ואת “ילדתי שלי" הקימו כדי לתת ללארה אפשרות לפרוח קולינרית. העגלה מגישה קפה משובח לצד מאפים מלוחים ומתוקים, בדגש על שילובים מפתיעים. המקום מגיש גם מאפים קלאסיים עם טוויסטים, כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך התפריט המהמם. המקום נמצא בתוך משתלה ירוקה והחוויה היא מאוד ייחודית ונעימה. ב-“ילדתי שלי“ מאמינים בקיימות לכן כל הכלים מתכלים. המקום פתוח בימי שני עד שישי מהשעה 8:30 עד 14:00. בימי שבת וראשון המקום סגור.

ילדתי שלי, עגלת קפה באבו גוש
ילדתי שלי, עגלת קפה באבו גוש

דרייב קפה - שואבה

עגלת "דרייב קפה" נמצאת על גבעת משב שמנגד למושב שואבה. המקום מציע אווירה מצויינת, חברית ומשפחתית, עם יחס נהדר ומוזיקה רגועה שמשתלבת היטב עם הסביבה הפסטורלית. בעל המקום הוא דני עזרן שמגיש שקשוקה נחמדה שמכינים במקום, בורקס פריך משוק לוינסקי ונאפה במקום ומנות מורכבות יותר כמו סביח, מיני כריכים, עוגיות שנאפות במיוחד, כוס קפה איכותית ומיץ תפוזים סחוט. את החריף במקום מכינה אמא של דני. במקום אפשר גם לקחת את האוכל ולצאת פיקניק וטיול קצר במגוון נקודות מעניינות במושב. בימים ראשון עד חמישי המקום פתוח מהשעה 5:00 בבוקר עד השעה 19:00. ביום שישי שעות הפתיחה הם מ-6:00 עד 15:00. בשבת המקום סגור.

משב פוד טראקס - עגלת קפה שואבה

משב פוד טראקס הוא מתחם עגלות קפה שנמצא בגבעת משב בדרך לירושלים. במקום יש מגוון רחב של משאיות אוכל מכל מיני סוגים, לרבות מאכלים בשריים, חלביים, מאפים, אוכל מקסיקני וכמובן קפה. המתחם עצמו נמצא על מצוק, והוא משקיף על נוף עוצר נשימה. במקום אפשר ליהנות מיין טוב, אווירה נהדרת ומוסיקה איכותית. במקום יש שפע של מקומות ישיבה, ואף אפשר להזמין את האוכל דרך ברקוד בטלפון כדי לקצר את זמן ההמתנה. תוכלו לקחת טעימות מכל אחד מהדוכנים או להתמקד באחד או שניים ולהתפרע על כל התפריט. הכניסה לקומפלקס היא חופשית וללא הזמנה מראש. מראשון עד חמישי המקום פתוח מהשעה 8:00 עד 16:00, וביום שישי מ-8:00 עד 14:00. ביום שבת המקום סגור.

קפה פלורה - גני טל

בין העציצים במשתלת מרמלשטיין במושב גני טל נמצאת עגלת קפה קסומה, עם שירות אדיב וסנדביצ'ים מופלאים לצד קפה איכותי. קפה פלורה מציעה אכילה במקום פסטורלי וגם טייק אוואי. המקום מציע משקאות ייחודיים שמעוטרים בפרחים, המתאימים גם לחורף וגם לקיץ. במקום מוגש קפה של חברת סגאפרדו האיטלקית. בתפריט אפשר למצוא ארוחות בוקר מפנקות, מנות ספיישל, סלטים, פוטטוס וגם כריכים טבעוניים ופרעצל. לקינוח תמצאו עוגיות, מאפים מתוקים וקינוחים במגוון משתנה. בימי שישי יש גם הופעה חיה במקום, שמוסיפה לאווירה המופלאה במקום. לאחר הארוחה, תוכלו לקנות לעצמכם גם עציץ או פרחים לשבת. בימי ראשון עד חמישי המקום פתוח מהשעה 8:00 עד השעה 17:00. ביום שישי המקום פתוח מ-8:00 עד השעה 14:30. ביום שבת המקום סגור.

קפה סיפתח - קטמון

בתוך פארק סאן סימון שבשכונת קטמון בירושלים נמצאת עגלת קפה בניהולו של משה קולקר. במקום יש דגש על קפה איכותי לצד תפריט עם אוכל קליל, בתוך אווירה פסטורלית בתוך העיר. המקום נמצא ליד גן שעשועים, כך שניתן לשלוח את הילדים למתקנים בזמן שאתם נהנים מהקפה שלכם. המקום מגיש תערובות של קפה דיטה האיכותי, לצד משקאות חורף מפנקים כמו שוקו מקופלת וסחלב. בקיץ תמצאו אייס קפה, לימונענע גרוס ואפילו משקה צ'אי קר מיוחד. התפריט הקליל מציע מנות כמו קוראסון קממבר, טוסטים ובורקס טורקי, וגם חטיפים לנמנעים מגלוטן ולטבעונים. בסיפתח יש גם מאפים מתוקים, גלידות אמריקאיות ועוגויות במגוון רחב ומשתנה. ומה בשביל הבריאות? שייקים מיוחדים הנעשים במקום. בימי ראשון עד חמישי המקום פתוח מ-7:00 עד 17:00. בשישי מ-7:00 עד 14:00 וביום שבת המקום סגור.

Power Coffeeworks - אגריפס

ברחוב אגריפס שבירושלים שוכנת עגלת קפה קטנה וחבויה, ששווה מאוד להתאמץ ולחפש אותה. במקום, אשר מנוהל על ידי בני זוג מדרום אפריקה, יש מגוון רחב של סוגי הקפה מעולים והאפשרויות הן נהדרות. בעל הבית מקסים, והפינה שקטה ונעימה, עם אווירה מקסימה. המקום מומלץ מאוד לאוהבי קפה האיכותי. המקום לא מגיש אוכל, אך תוכלו למצוא בו שוקו, תה, משקאות קלים מיוחדים וגם משקאות חריפים. מסוג המקומות שצריך לחוות ממקור ראשון, וקשה להאמין שמקום כל כך מיוחד ויוצא דופן קיים במרכז ירושלים. בימי ראשון עד חמישי המקום פתוח מ-7:30 עד 21:00. בימי שישי מ-7:30 עד 16:30 ובימי שבת מ-19:00 עד 23:00.

פק"ל קפה - משמר דוד

משמר דוד הוא ישוב שנמצא באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים, ולמרות העיקוף הקליל שהוא דורש, זה בהחלט שווה את הטרחה. אחרי שנים רבות בהן גרה בניו יורק, החליטה יפעת, בעלת העגלה, לחזור ארצה ולעשות את מה שעשתה בתפוצות. המקום מצליח לייצר אווירה פסטורלית ונעימה, בה אפשר למצוא בקלות מקום לשבת עם הרבה צל. המקום תומך בשיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים ומציע קפה מבית DADA ומשקאות המתאימים לקיץ ולחורף, לפי תקופה. במקום יש כריכים, פרעצלים ובייגל טוסט, לצד ספיישלים, סמבוסקים ופלטות גבינות בימי שישי העמוסים. ומה לקינוח? אלפחורס, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות שמרים. כל הכריכים במקום מוגשים בלחמי מחמצת בעבודת יד ועם מגוון רחב של חומרי גלם טריים. בימי שני עד רביעי ובימי שישי, המקום פתוח מ-7:00 עד 12:00. בימי חמישי מ-7:00 עד 13:00. בימי שבת וראשון המקום סגור.

הרים - קריית ענבים

עגלת הקפה "הרים" בקריית ענבים היא עגלה יוצאת דופן שמביאה אליה אנשים מכל האזור. במקום תמצאו הרבה מקומות ישיבה, ושתי עגלות שמוכרות בעיקר מאפים מיוחדים מכל הסוגים. אם התמזל מזלכם ותשבו בחוץ, תיחשפו לנוף פסטורלי ומהמם, וגם אם תשבו בפנים, תזכו לבית קפה בוטיק ושיקי, עם הרבה מה להציע. במקום יש קפה איכותי, מיצים בסחיטה במקום, ומאפים מיוחדים עם תרד, עגבניות ופטריות, לצד כריכים מיוחדים עם סלט ביצים וגבינות יוצאות דופן. במקום יש המון חנייה, והגישה אליו נוחה יחסית, אז קדימה, למה אתם מחכים? בימי ראשון עד חמישי המקום פתוח מ-8:00 עד 16:00, ובימי שישי מ-8:00 עד 15:30.

קפה ביער - בית זית

בבית זית בסמוך לירושלים נמצאת עגלת קפה מיוחדת עם הבעלים אבנר, שמשוחח עם האורחים על הא ודע, בחסות אווירה פסטורלית והאוכל הנהדר. המקום מגיש סנדוויצ'ים מגוונים ובורקסים פריכים, לצד קפה מענג. העגלה הקטנה והצבעונית מציעה גם סלטים מיוחדים, וגם מנות מורכבות יותר כמו גראטן תפו"א ופילה סלמון צלוי. יש בה יחסית הרבה מנוי ואפשר לאכול בה גם ארוחת צהריים. במקום יש גם מתוקים רבים דוגמת עוגת תפוז ועוגת בננה ושוקולד, ולמרות מראה העין המטעה, מדובר במוסד קולינרי יפה, פסטורלי, מקסים ועם בעלים שרק בשבילו שווה לחזור למקום. המקום פתוח בימי ראשון עד חמישי משעה 7:45 עד השעה 11:15 בלבד.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה באזור ירושלים והסביבה ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!