עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה ליד נחלים, יערות ושמורות טבע

עגלות קפה ליד נחלים, יערות ושמורות טבע

מדינת ישראל משופעת באטרקציות טבעיות שונות ומגוונות המתאימות לכולם. המדינה מלאה בנחלים, יערות, נהרות ושמורות טבע מהיפות ביותר בעולם. תמיד אפשר למצוא מקום לטייל בו בישראל, וליהנות מפעילויות שונות. לרוב, אנשים שנוסעים לטייל לא מוותרים על אוכל טוב, ומסמנים עצירות לארוחות בוקר, צהריים ואפילו לארוחות ערב אם הטיול הוא ארוך. ובכן, לא תמיד צריך ללכת על מסעדה כבדה, ויש מספיק עגלות קפה טובות שאפשר לבחור מהן.

לנשום אוויר צח

עגלות קפה ליד נחלים, יערות ושמורות טבע זה טרנד שהרבה מאוד אנשים מכירים ואוהבים. אפשר לשלב עם הטיול עצירה נחמדה ומהירה בתוך עגלת קפה, וליהנות מקולינריה טובה ומשקה איכותי, לפני שממשיכים הלאה, או אם רוצים "להיזרק" במקום כלשהו במשך שעות ארוכות עם המשפחה. עגלות הקפה הללו מתאימות לא רק למשפחות, אלא לכל מבקר שיוצא לחקור ולחרוש את הארץ, ורוצה לקבל עצירה קולינרית מושלמת באמצע. הנה כמה מעגלות הקפה הטובות ביותר שנמצאות ליד נחלים, יערות ושמורות טבע בישראל.

עגלות קפה מומלצות ליד נחלים, יערות ושמורות טבע

קטרינה - עגלת קפה בבן שמן

קטרינה היא עגלת קפה מקסימה, הממוקמת במושב בן שמן (בסמוך ליער בן שמן כמובן). העגלה נקראת על שם סבתו של השף של המקום יוני ביסטריצר, ומהווה את ההשראה לכל המאכלים המדהימים שהמקום מציע. האווירה בעגלה היא חמימה ונעימה, והאוכל הוא פשוט טעים! בתפריט תוכלו למצוא מגוון רחב של פיצות, סלטים וכריכים, כולם טריים ועשויים מחומרי גלם איכותיים. אוהבים קינוחים? יש לכם מאפים, ביסקוויטים ועוגות מאוד מיוחד לרשותכם. גם הצמחונים והטבעונים שביניכם יוכלו למצוא מנות טעימות ומגוונות, עם דגש על איכות וטעמים. בנוסף לאוכל, בקטרינה תוכלו למצוא מגוון רחב של משקאות חמים וקרים, כולל משקאות ייחודיים כמו גרין פאוור וגרניטה פקאן. הנוף מהעגלה הוא עוצר נשימה, והמקום מציע מקומות ישיבה מוצלים ונוחים, כולל מחצלות, ואפשרות לשבת גם על הדשא וליהנות מהאווירה עם ובלי הילדים. השירות בעגלה הוא אישי ומוקפד, יוני והחברים שלו ידאגו שתרגישו כמו בבית. קטרינה פתוחה בימי שישי מ-8:00 עד 15:00, אך לעיתים היא גם פתוחה לערבי ספיישל באמצע השבוע. אם אתם מחפשים מקום נחמד להירגע וליהנות מאוכל טעים ואווירה נעימה, קטרינה היא המקום בשבילכם.

מי אלמה - עגלת קפה ביובלים

עגלת הקפה מי אלמה היא פנינה קטנה ומיוחד בלב הגליל. העגלה הצבעונית והמושכת את העין ממוקמת במיקום נהדר, באמצע חורשה ירוקה. האווירה הכפרית במקום היא מהממת, והשירות האדיב של בעלי העגלה, מאיה ואייל, והצוות שלהם, הופך את החוויה לבלתי נשכחת. המקום משקיף לנוף עוצר נשימה, והבריזה הגלילית הנעימה הופכת את המקום למושלם להירגעות ולכיף. הקפה במקום הוא מצוין, והאוכל הוא מיוחד ומעניין, עם מגוון רחב של סנדביצ'ים, מאפים, פיצות ועוד. במקום מגישים גם משקאות חמים וקרים, ואפשר ליהנות בו למשך זמן ארוך, עם מחצלת נחמדה וגדולה, מוזיקה טובה, אוכל מעלה וכמובן הרוח שמכה בפנים. המקום פתוח בימי שני ושלישי מ-8:00 עד 13:30, בימי רביעי וחמישי מ-8:00 עד 14:00, ובימי שישי ושבת מ-8:00 עד 15:00. בימי שבת המקום סגור.

לילו - עגלת קפה בבית הלוי

עגלת הקפה של לילו בבית הלוי היא מקום מיוחד במינו, המציע חוויה בלתי נשכחת של אוכל טוב, אווירה קסומה ושירות מוקפד. המקום מציע ריפיל של תה, כך שתוכלו ליהנות מהתה הטוב ביותר באזור ללא הגבלה, במשהו שהוא מאוד חריג בנוף הישראלי. הקסם האמיתי של המקום טמון בשילוב המושלם שבין האוכל הטוב והאווירה הקסומה. המקום שוכן בחיק טבע, וכולל מחצלות, פינות ישיבה מוצלות ומוזיקה שמתאימה מאוד לוייב. התפריט משלב מענה לכל הטעמים, כולל כריכים מעולים וטריים, מיצים הנסחטים במקום וגם מנות טבעוניות וצמחוניות. השירות במקום הוא מוקפד מאוד, והקפה הוא מצוין. המנות המגוונות מעניקות חוויה ששמה שתגרום לכם לרצות ולחזור. המקום פתוח בימי ראשון עד חמישי, בשעות 7:30 עד 14:30 ומ-16:00 עד 19:00. בימי שישי הוא פתוח מ-7:30 עד 14:30, וביום שבת המקום סגור.

מינה טראק - עגלת קפה ביער חולדה

יער חולדה הוא יער פסטורלי ומהמם, הממוקם בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים. היער הוא מקום נהדר להירגע, לטייל וליהנות מהטבע, אך גם מעגלת קפה איכותית במיוחד. באמצע היער תמצאו את עגלת הקפה מינה טראק, שמגישה אוכל מגוון ואיכותי במיוחד. הייחוד של המקום הוא שהוא מגיש גבינות מחלב בופאלו, עם כריכים מיוחדים, סלטים יוצאי דופן, מאפים ברמה גבוהה ועוד מאכלים נהדרים. במקביל, תוכלו לקבל שתייה מגוונת (כולל סיידר ביתי מומלץ), קפה מעולה ועוד. בתפריט הקינוחים תראו דנישים וקוראסונים, אך הבונוס הגדול הוא שכל התפריט יכול להיות צמחוני או טבעוני על פי דרישה. אפשר לקבל את אותן מנות שכולם מקבלים, עם התאמות ספציפיות, וטעם לא פחות טוב. המקום הוא נעים במיוחד, מזמין ועם מקומות ישיבה מוצלים. הוא יכול להיות עצירה מושלמת לבילוי באמצע היער המיוחד הזה. המקום המיוחד פתוח רק ביום שבת, מהשעה 8:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים.

קפה קירשנר - עגלת קפה בבית לחם הגלילית

עגלת הקפה קירשנר היא מקום קסום, הממוקם בחצר טמפלרית פסטורלית בבית לחם הגלילית. המבנה העתיק ועצי השקד שבמקום יוצרים אווירה ייחודית, שאין בהרבה מקומות אחרים, כך שאתם למעשה מקבלים את חיק הטבע ביחד עם קולינריה עילית. הצוות בעגלה הוא מאוד נחמד ואדיב, והאוכל הוא פשוט נהדר. בתפריט תמצאו מגוון רחב של מאכלים ומאפים, כולם נעשים בעבודת יד על ידי אתיקה, אמו של ינון, בעל העגלה. המקום מומלץ מאוד גם לילדים, שבהחלט יוכלו למצוא משהו בתפריט המעניין. בנוסף לקפה איכותי של פרימו ארומה, בעגלה תמצאו גם משקאות חורף וקיץ בהתאם לעונה, כריכים, סלטים, בורקסים טורקיים אסליים ואפילו פודינג צ'יה. בנוסף, במקום יש מגוון רחב של מנות לטבעוניים וצמחוניים, שכולל מאפים מתוקים, בראוניז וארטיקים טבעיים. לאחר הארוחה, תוכלו לצאת לטייל בישוב הקסום, וליהנות מיום של כיף לכל המשפחה במקום שמשדר וייב טבעי ונעים. המקום פתוח בימי רביעי וחמישי מ-8:00 עד 13:30, ביום שישי מ-8:00 עד 14:30, ובשבת מ-8:00 עד 15:30.

פק"ל קפה - עגלת קפה במשמר דוד

משמר דוד הוא ישוב קטן ופסטורלי, שנמצא בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים. למרות העיקוף הקליל שהוא דורש, עגלת הקפה של יפעת, "פק"ל קפה" היא בהחלט שווה את הנסיעה. יפעת, בעלת העגלה, היא יזמית צעירה שחזרה ארצה אחרי שנים רבות בניו יורק והחליטה להקים את העגלה כדי לחלוק את האהבה שלה לקפה טוב ואוכל טרי עם הקהל הישראלי. העגלה ממוקמת במקום פסטורלי, עם הרבה צל ואפשרויות ישיבה, ובקרבה ליער חולדה ולמקומות נוספים בחיק הטבע. העגלה תומכת בשיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים ומציעה מגוון רחב של מאכלים ושתייה. בתפריט תמצאו קםה מצוין של DADA, כריכים, פרעצלים, בייגלים, ספיישלים, סמבוסקים ופלטות גבינות שמוגשת בימי שישי. לקינוח, תקבלו אלפחורס, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוגיות שמרים. כל הכריכים במקום מוגשים בלחמי מחמצת בעבודת יד ועם מגוון רחב של חומרי גלם טריים. העגלה פתוחה בימים שני עד רביעי ובימי שישי, מ-7:00 עד 12:00. בימי חמישי, היא פתוחה עד 13:00. בימי שבת וראשון, היא סגורה.

קפה בחווה MAMAS - עגלת קפה בקיבוץ דליה

אביב, בעלת עגלת הקפה MAMAS, חלמה במשך שנים ארוכות על מקום שיהיה מושלם עבורה. לאחר שנים בתחום האירוח, היא החליטה להגשים את החלום שלה ולפתוח עגלת קפה בקיבוץ דליה הפסטורלי. העגלה ממוקמת במקום קסום, קרוב למסלולי הליכה רבים, יערות ושמורות טבע. היא מציעה מגוון רחב של מאכלים ושתייה, כולל אפשרויות רבות לטבעונים ולנמנעים מגלוטן. הקפה במקום הוא מתערובת של חברת קדמה, והוא מוגשים עם חלב סויה או שקדים ללא תשלום. יש גם מבחר משקאות מפנקים לחורף וקיץ, כולל משקה קקאו RAW יוצא דופן ומשקה גרופר. בתפריט אפשר למצוא מבחר כריכים, סלטים, קישים, טוסטים, ואפילו חצ'אפורי גאורגי וגם מאפה טפיוקה. ביום שישי יש במקום פריקסה מיוחד ששווה מאוד לטעום. לטבעונים יש מבחר קישים ייחודיים, קינוח טפיוקה ועוד. לנמנעים מגלוטן יש תפריט עשיר שגם כולל פטיפור שוקולד. המקום גם מגיש כמות עצומה של מתוקים, לרבות לחם פודינג, פטיפורים, עוגיות תמרים ועוד, כך שהוא פונה לחובבי המתוקים יותר מכל דבר אחר. כל הכריכים במקום הם לחמים מקמח מלא ולחמי כוסמין או אגוזים, כך שגם הבריאות מדברת פה. העגלה פתוחה בימים ג', ד', ה' ושבת מ-8:00 עד 14:00, ובימי שישי מ-8:00 עד 13:00.

קפה בחווה mamas
קפה בחווה mamas

נינו - עגלת קפה במעלה גמלא

קפה נינו הוא עגלת קפה יוצאת דופן, הממוקמת על פסגת הר מעלה גמלא. המקום מנוהל על ידי ניר ונעם, שני חברים טובים שהחליטו להגשים את החלום שלהם ולהקים עגלת קפה במקום הכי יפה שהם מכירים. בתפריט של קפה נינו (הלחם של נעם וניר) תמצאו מגוון רחב של כריכים, מאפים ומתוקים, כולם עשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים. האוכל במקום הוא פשוט טעים, והוא בהחלט שווה עצירה, על פי כל הדעות. אבל מה שבאמת הופך את קפה נינו למקום מיוחד הוא הנוף המרהיב המשקיף מטה על הכנרת. ביום בהיר, אפשר לראות את כל האגם. השירות בקפה נינו הוא מצוין ואפילו מחויך, והמחירים בו הם נוחים ומתאימים לכל כיס. בתפריט תמצאו בראנץ' מרשים ומפנק, וגם סופגנייה מאוד מיוחדת ויוצאת דופן. המקום מתאים גם לישיבה ארוכה מול הנוף וגם לעצירה קלה לפני או אחרי הטיול. אם אתם מחפשים מקום מיוחד לאכול בו, עם אוכל טעים ונוף עוצר נשימה, וקרבה לאטרקציות של הכנרת, קפה נינו הוא המקום בשבילכם. המקום פתוח רק בסופי שבוע מהשעה 8:00 ועד השעה 14:00.

מונק - עגלת קפה במצפור הארבל

עגלת הקפה מונק, הממוקמת בתצפית לכיוון צוק ארבל, מציעה אוכל אותנטי וטעים, שיחמיא לכל החוויה, שהיא באמת יוצאת דופן. בתפריט של מונק תמצאו מגוון רחב של מנות יווניות, בלקניות וטורקיות (כולל סוטלאץ' לקינוח), כאשר כולן עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים. האוכל הים תיכוני במקום הוא טעים ומגוון, וכולל בורקסים איכותיים, וגם ג'חנון ומלאווחים בסופ"ש. כל התפריט בהחלט שווה עצירה עבור כל מי שאוהב את הז'אנר ורוצה לקבל חוויה ים תיכונית אמיתית. אבל מה שבאמת הופך את מונק למקום מיוחד הוא הנוף המרהיב המשקיף מטה על הכנרת. ביום בהיר, אפשר לראות את כל האגם, וליהנות מנוף עוצר נשימה, שרק מחמיא לכל האטרקציות והשמורות המקיפות את המקום. השירות בקפה מונק הוא מצוין, והמחירים נוחים לכל כיס. המקום מתאים גם לישיבה ארוכה מול הנוף וגם לעצירה קלה לפני או אחרי הטיול. אם אתם מחפשים מקום מיוחד לאכול בו, עם אוכל טעים ונוף עוצר נשימה, מונק הוא המקום בשבילכם. המקום פתוח בימי חמישי עד שבת מ-7:30 עד 14:30. בימי ראשון עד רביעי הוא סגור.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה ליד נחלים, יערות ושמורות טבע ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!