עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה ליד הים ששווה להכיר

עגלות קפה ליד הים ששווה להכיר

החיבור בין ים לאוכל הוא חיבור טבעי ומאוד ישראלי. ישראל בורכה בחיבור לים התיכון, לכנרת, לים המלח וכמובן לים האדום מדרום. אין דבר יותר ישראלי מים ולכן, עגלות קפה רבות בוחרות לפעול ליד הים כדי לתת את הערך המוסף של הרגשת החופש, לצד אוכל טוב. יש כיום לא מעט עגלות קפה בישראל, וחלקן משתמש באלמנטים של הים גם בעיצוב, גם בנוף ואפילו באוכל. אין כל ספק שקרבה לים זה משהו שנותן לאנשים עוד ערך כאשר הם מגיעים ליהנות מעגלת קפה טובה.

חיבור טבעי

כאמור, ישראל משופעת בעגלות קפה ברמה גבוהה מאוד, כאשר הכמות והאיכות רק הולכים ומשתפרים עם השנים. בעלי עגלות הקפה מייצרים אוכל יותר טוב, ומספקים גם חוויה שהיא טובה יותר. ככל שהקרבה לים היא גדולה יותר, כך אפשר ליהנות יותר מהרגשת החופש ולהמשיך את הטיול אחר כך לכיוון החוף. כיום, ליד כל ים יש כמה וכמה עגלות קפה שמגישות אוכל שונה ומגוון, ושווה מאוד להכיר אותן כאשר מגיעים לאזור. הנה כמה עגלות קפה ליד הים (כל ים בישראל) ששווה מאוד להכיר.

עגלות קפה ליד הים ששווה להכיר

לול ארט - עגלת קפה ברמות

לול ארט הוא מתחם ייחודי ברמות שברמת הגולן, המציע סדנאות יצירה לילדים ומבוגרים לצד גלריה, חצר מוצלחת וכמובן עגלת קפה יוצאת דופן. המקום שוכן במקום מרהיב, המשקיף לחוף הכנרת. עם הגעתכם, תרגישו מיד את האווירה המיוחדת של המקום, העיצוב היפה והאווירה הנעימה. סדנאות היצירה של לול ארט הן מהנות ומגוונות, וכוללות מגוון רחב של נושאים, החל מעבודות עץ, דרך ציור ויצירה בבצק חימר ועד לבניית צעצועים. הפעילות לילדים היא מהנה מאוד, והיא גם תספק להם זמן איכות בזמן שאתם נהנים מקפה ועוגה. עגלת הקפה של לול ארט מציעה מגוון רחב של מאפים, סנדוויצ'ים ושתייה. התפריט כולל מנות איכותיות וטעימות, המוגשות במקום על צלחות יפהפיות. הצוות של לול ארט הוא מקצועי וידידותי, ותמיד שם כדי לעזור ולספק שירות מצוין. המקום פתוח בימי ראשון, שלישי, רביעי וחמישי מ-10:00 עד 16:00 ובימים שישי ושבת מ-10:00 עד 15:00.

קפה חמה - עגלת קפה במבוא חמה

אזור הכנרת הוא אחד המקומות היפים והמרהיבים בישראל. הנוף של הכנרת, עם המים הכחולים וההרים הירוקים, הוא חוויה בלתי נשכחת. בקפה חמה, עגלת קפה קטנה ומקסימה הממוקמת על צוק מול הכנרת, תוכלו ליהנות מהנוף המרהיב הזה, לצד קפה איכותי ואוכל ברמה הכי גבוהה שיש. העגלה פתוחה רק בסופי שבוע, מ-9:00 עד 17:30. כך שאם אתם מבקרים בחורף, תוכלו ליהנות מהשקיעה המרהיבה על רקע ים הכנרת. המקום מציע מגוון רחב של כריכים, עוגיות טעימות, משקאות מיוחדים וגם גלידות. בין המנות המומלצות: מוצ'י אמיתי ומרענן. האווירה בעגלה היא נעימה ומשפחתית. הצוות הידידותי והמקצועי יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת. קפה חמה הוא מקום מיוחד לכל מי שמחפש חוויה בלתי נשכחת. בואו לבקר, ותרגישו את הקסם של המקום בעצמכם. המקום ממוקם במרחק של רק 500 מטרים מקו החוף, ואם תרצו להתעדכן בנעשה במקום, תוכלו להיכנס לקבוצת WhatsApp ייעודית של לקוחות קבועים.

קפה ארתור - עגלת קפה במושבה כנרת

ארתור קפה – אחת מעגלות הקפה המיוחדות ביותר באזור הכנרת, היא מקום מיוחד, המציע נוף מרהיב, שירות נהדר ואוכל טעים לכל מי שמגיע לאזור. העגלה ממוקמת במרחק של רק כ-500 מטרים מחוף הים, ומציעה מגוון של מקומות ישיבה מגניבים הצופים על נקודות שונות של הכנרת. השירות בעגלה הוא יוצא דופן ונעים מאוד, כאשר הצוות של ארתור הוא מקצועי וידידותי, ותמיד שמח לעזור ולתת שירות מצוין. האווירה בעגלה היא מדהימה, והעיצוב המיוחד לצד הנוף המרהיב יוצרים אווירה נעימה ושלווה. בתפריט של ארתור קפה אפשר למצוא מגוון רחב של כריכים, קוראסונים, בורקסים, ג'חנון, מלאווחים וקפה קר. אל תוותרו על הבורקסים הטורקיים האותנטיים ועל הקוראסונים שמלאים במילויים יוצאי דופן שמשדרגים את החוויה. ארתור קפה הוא מקום מושלם לכל מי שמחפש חוויה מיוחדת על שפת הכנרת, ורוצה ליהנות מאוכל מקומי באווירה נהדרת. בימי ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושבת המקום פתוח מ-8:00 עד 20:00, ובימי שני ושישי הוא פתוח מ-8:00 עד 15:00.

נינו - עגלת קפה במעלה גמלא

בקצה מעלה גמלא, על הר המשקיף אל הכנרת, נמצאת עגלת קפה מיוחדת בשם נינו. העגלה מנוהלת על ידי ניר ונעם, שהחליטו להפוך את אהבתם לאוכל ולנוף למקצוע. התפריט של קפה נינו (שימו לב להלחמה של נעם וניר) הוא מגוון ומפתיע ותוכלו למצוא בו כריכים טעימים, מאפים, מתוקים, ואפילו סופגנייה מיוחדת ששווה מאוד לנסות. האוכל במקום הוא מהטובים ביותר באזור, והוא מוכן מחומרי גלם טריים ואיכותיים. הנוף ממעלה גמלא הוא מהמם, ותוכלו לשבת בנוחות וליהנות ממראה הכנרת, ההרים והאוויר הצח. השירות במקום מצוין ומחויך, והמחירים הם נוחים לכל הדעות. קפה נינו הוא מקום מושלם לעצירה קלה לפני או אחרי הטיול (ויש המון מסלולים שווים באזור), או לישיבה ארוכה מול הנוף, עם הבריזה בפנים. המקום פתוח רק בסופי שבוע, מהשעה 8:00 עד השעה 14:00.

נינו | עגלת קפה | Nino
נינו | עגלת קפה | Nino

קפה מוויז - עגלת קפה בארץ הגולן

קפה מוויז היא עגלת קפה מיוחדת שמביאה איתה משהו מאוד שונה ומיוחד. העגלה ממוקמת בנקודה מרהיבה על שפת הכנרת, כך שעם הגעתכם למקום, תרגישו כאילו הגעתם לעיירה ציורית, עם נוף פנורמי מהמם. השירות בקפה מוויז מקפיד ומצוין, כאשר הצוות הוא ידידותי ומחייך, והוא שם את הלקוחות בראש סדר העדיפויות שלו. האוכל בקפה מוויז הוא גולת הכותרת של המקום ללא צל של ספק. התפריט אמנם לא גדול, אך הוא מאוד מדויק ומקפיד. המקום משתמש רק בחומרי גלם מקומיים ברמה גבוהה, והתוצאה היא אוכל טעים ועשיר, וכמובן עם טאץ' מקומי. בתפריט אפשר למצוא כריכים עם טעמים משוגעים, עוגות, קפה איכותי, סלטים טריים ומאפים שמוגשים רק בסופי השבוע. האווירה בקפה מוויז נעימה ומזמינה והיא מעודדת ישיבה ארוכה, אך בהחלט אפשר גם לעצור לכמה דקות, להתרענן עם כוס קפה קר ולשאוף את הנוף. המקום מציע תפריט ילדים, עם מגוון מנות טעימות ומשביעות. יש גם מרחב גדול לשחק בו, כדי לאפשר גם לקטנטנים ליהנות וגם להורים לנוח. קפה מוויז הוא מקום מושלם לכל מי שמחפש חוויה מיוחדת על שפת הכנרת. המקום פתוח בימי ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושישי מ-9:00 עד 14:00, ובימי שבת מ-9:00 עד 15:00. בימי שני המקום סגור.

קפסיטו - עגלת קפה בים המלח

קפסיטו, עגלת קפה ומאפה קטנה ונעימה, ממוקמת על הכביש הראשי בדרך לים המלח, לצד מצפה מרהיב שמציג נוף פנורמי אל עבר הים, כך שאם תרצו לחוות את האזור בצורה מעט שונה, קפסיטו זה המקום בשבילכם. המקום מנוהל על ידי זוג חמוד בשם אודי ומור, שמציעים ללקוחותיהם חוויה קולינרית ייחודית ומקומית. בשר איכותי הוא המומחיות של אודי, כך שבניגוד לעגלות קפה מסורתיות שמגישות אוכל חלבי, הוא מגיש מגוון מנות טעימות ומשביעות, כגון צלחת אסאדו. עם זאת, אודי הוא גם שף קונדיטור, והמאפים שלו הם יוצאי דופן. בתפריט אפשר למצוא עוגת גבינה מאוד מיוחדת, עוגיות מגניבות, עוגת פירות יער וקוראסונים טעימים במיוחד, לצד מאפים תוצרת בית, סנדביצ'ים ומאפים מלוחים. כמו שאתם רואים, מגוון לא חסר. האווירה בקפסיטו היא מהנה מאוד, המקום קטן ואינטימי, ויש בו מקום לשבת וליהנות מהנוף המרהיב. כל מי שנוסע לים המלח ורוצה חוויה קולינרית אחרת, אך כזו שמשתלבת היטב באזור, צריך לעצור בקפסיטו. המקום פתוח בימי רביעי, חמישי ושישי בין השעות 9:00 ל-12:00.

דורא - עגלת קפה בנטור

כשאתם נוסעים ברמת הגולן, ורואים את עגלת הקפה של דורא, מיד מזהים שהגעתם למקום מיוחד. העגלה הקטנה והמעוצבת הזו מציעה חוויה כפרית נעימה וטעימה, עם נוף פשוט מהמם. האוכל והשתייה בעגלה של דורא הם מתוצרת מקומית, וכל המרכיבים הם טריים ואיכותיים. בתפריט תמצאו מגוון רחב של מנות, כולל כריכים, מאפים, סלטים, וקינוחים. המחירום נוחים יחסית, והמקום מותאם גם לילדים מבחינת תפריט ומרחבי ]עילות. השירות בעגלה של דורא הוא רחב לב וחייכן. הצוות ישמח להתאים לכם את המנות בהתאם להעדפות שלכם, וישמור על השולחנות נקיים בכל עת. העגלה של דורא היא מקום מושלם לעצירה באמצע הדרך לטיול, או רגע לפני שיוצאים לדרך הארוכה הביתה. זהו מקום שבו תוכלו ליהנות מאוכל טרי, אווירה נעימה, ושירות מצוין. העגלה פתוחה בימי ראשון מ-9:30 עד 13:00, ובשני עד שישי היא פתוחה מ-9:00 עד 13:00. המקום סגור בימי שבת.

דורא_עגלת קפה בטבע
דורא_עגלת קפה בטבע

מונק - עגלת קפה במצפור הארבל

עגלת הקפה "מונק" על מצפור ארבל מציעה נוף עוצר נשימה של הכנרת, הגליל והרי הגולן, כאשר יש רבים שיגידו שמדובר בנוף היפה ביותר בישראל. זה לא מפתיע שמונק, הממוקמת ממש על התצפית, מציעה אוכל אותנטי שמחמיא לנוף. בתפריט של מונק תמצאו מגוון רחב של מנות יווניות, בלקניות וטורקיות, בניחוח ים תיכוני. המנות עשויות מחומרי גלם איכותיים, והטעמים הם אותנטיים לחלוטין. בין המנות המומלצות: בורקסים טורקיים, ג'חנון ומלאווחים. השירות במקום הוא אדיב ומקצועי, והאווירה היא נעימה ומשפחתית. המקום מתאים גם לילדים. יש בו אזור משחקים קטן, וניתן להביא למקום מחצלות לשבת עליהם וליהנות מהנוף. מונק היא מקום מושלם לעצירה בדרך לטיול או לאחריו. זהו מקום שבו תוכלו ליהנות מאוכל אותנטי, נוף עוצר נשימה, ושירות מצוין. המקום פתוח בימי חמישי עד שבת מ-7:30 עד 14:30.

קפה וים - עגלת קפה בשפיים

עגלת הקפה של "קפה וים" נמצאת בשפיים, קרוב מאוד לחוף של הים התיכון. המקום מציע קפה טעים במיוחד, מוסיקה, אוכל ובריזה מרהיבה. במקום יש כמה פינות קסומות שכיף מאוד לשבת בהן, והוא מגיש פיצות, מאפים, קינוחים, מלבי, ואפילו אלכוהול. במקום אפילו אפשר למצוא קובנה בימי שבת, כדי לקבל חוויה מאוד אותנטית. הקפה במקום הוא טוב מאוד, ויש בו וייב כיפי, מוזיקה טובה והרבה מאוד צל, כדי שהאורחים יוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן לאורך זמן. במקום תמיד יש מוזיקה טובה, הבריזה מכה בפנים, וזה מקום מושלם גם לדייטים וגם למשפחות. המקום מנצל עד תום את המשאב הכי גדול שלו – השקיעה. האורחים יכולים להסתכל על הים וליהנות מהשקיעה הים תיכונית עם אוכל טוב על השולחן. לכן, המקום תמיד נסגר רגע אחרי השקיעה. בימי ראשון עד חמישי הוא נפתח בשעה 16:30, ובימים שישי ושבת הוא נפתח ב-9:00 בבוקר. השקיעה הסתיימה והלקוחות שבעים? זה בדיוק הזמן לקפל את הציוד וללכת הביתה.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה ליד הים ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!