עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה מומלצות ליד גינות ילדים ופארקי שעשועים

עגלות קפה מומלצות ליד גינות ילדים ופארקי שעשועים

אומרים שילדים זה שמחה ולמרות כל הקשיים, זה באמת נכון. כאשר הילדים קטנים, מרבית הפעילויות סובבים סביב הילדים, מפני שרוצים לתת להם ליהנות, בזמן שההורים בעיקר סובלים בכל מיני אטרקציות יקרות. ומה עם ההורים? הם רק מחכים לשישי בבוקר כדי לקבל כמה שעות לבד בלי הילדים עם איזה קפה טוב. ומה אם נגיד לכם שאפשר לשלב? ללכת לעגלות קפה איכותיות ליד גינות ילדים ופארקי שעשועים? ובכן, זה אפשרי.

תמיד ליהנות

יש כיום המון עגלות קפה מצפון ועד דרום, וחלקן גם מבינות את הצורך שלתת תעסוקה לילדים, על מנת למשוך את ההורים גם בשבתות ובאמצע השבוע. לכן, אנשים מקימים עגלות קפה ליד גינות, פארקי שעשועים וסתם פארקים ענקיים כדי שהילדים יוכלו לרוץ ולשחק בזמן שההורים נהנים מאוכל טוב לצד קפה איכותי. הנה כמה עגלות קפה מומלצות ליד גינות ילדים ופארקי שעשועים, על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מהבילוי המשפחתי לצד הילדים, ולא רק בשישי בבוקר כשהם במסגרות השונות.

עגלות קפה מומלצות ליד גינות ילדים ופארק שעשועים

קפה סיפתח - בקטמון

שכונת קטמון בירושלים היא שכונה קסומה ומוכרת בישראל, ובתוכה יש המון נקודות קטנות וקסומות שאפשר ליהנות מהן. אחת מהנקודות הללו היא עגלת קפה קטנה ומקסימה בשם "קפה סיפתח". העגלה מנוהלת על ידי משה קולקר, שמתמקד בקפה איכותי לצד תפריט עם אוכל קליל ונעים. המקום נמצא ליד גן שעשועים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבילוי עם ילדים. הקפה במקום הוא של חברת "דיטה" האיכותית, והתפריט מציע מגוון רחב של משקאות חמים וקרים. בימי החורף תמצאו כאן שוקו מקופלת וסחלב, ובימי הקיץ אייס קפה, לימונענע גרוס וצ'אי קר שהוא מאוד מיוחד. התפריט במקום מציע מנות כמו קוראסון קממבר, טוסטים ואפילו בורקס טורקי אותנטי ויש גם חטיפים לנמנעים מגלוטן ולטבעונים, כך שכל אחד מקבל מענה. בנוסף, בסיפתח תמצאו מגוון רחב של מאפים מתוקים, גלידות אמריקאיות ועוגיות. ואם אתם מחפשים משהו בריא, תוכלו להזמין שייקים מיוחדים הנעשים במקום. העגלה פתוחה בימי ראשון עד חמישי מ-7:00 עד 17:00, בימי שישי מ-7:00 עד 14:00 ובשבת סגורה.

סיפתח עגלת קפה אלון הבודד, אפרת, ירושלים
סיפתח עגלת קפה אלון הבודד, אפרת, ירושלים

ימינ'ס - עגלת קפה בניצני עוז

בלב ניצני עוז, ליד כביש 6, נמצאת עגלת קפה קטנה ומקסימה בשם "ימינ'ס". העגלה מציעה קפה משובח, מנות טריות וגבינות מקומיות משובחות, המגיעות ממחלבת הבוטיק שבמושב. אחד האלמנטים החשובים של המקום הוא שהוא נמצא בסמוך לגן שעשועים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבילוי עם ילדים. בזמן שאתם נהנים מהקפה שלכם, הילדים יכולים לשחק במתקנים ולהעביר את הזמן בשמחה. הקפה במקום הוא של חברת "HAUSBRADT" האיכותית, והתפריט מציע מגוון רחב של משקאות חמים וקרים. בתפריט האוכל תמצאו מגוון רחב של כריכים, בולים, פלטת גבינות, טוסטים ועוד. כל הכריכים, הטוסטים ופלטת הגבינות מתאימים לנמנעים מגלוטן ובחלק מהמנות אפשר גם לבצע התאמות לטבעוניים. במקביל, תוכלו ליהנות מקערת גלידה, כדורי שוקולד או עוגיות שוקולד צ'יפס לקינוח, שגם הם מתאימים לילדים. העגלה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין 7:00 ל-14:00, ובאותו ימים, מלבד יום שני, היא פתוחה גם מ-16:30 עד 20:00. ביום שישי המקום פתוח מ-7:00 עד 14:30, ובשבת הוא סגור.

קפה במושב - עגלת קפה בבארותיים

על כר דשא בתוך המושב בארותיים, מוקפת בעצי אקליפטוס, נמצאת עגלת קפה קטנה ומקסימה בשם "קפה במושב". העגלה מנוהלת על ידי עינב סופר אלימלך, שמתמקדת בקפה איכותי ואווירה פסטורלית. המקום נמצא בסמוך לכביש 6, ובסמוך אליו יש גן שעשועים קרוב, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבילוי עם ילדים, או לצד הילדים, כאשר אתם שותים קפה והם מתגלצ'ים להם במגלצ'ות. הקפה במקום הוא של חברת "BEANZ", והתפריט מציע מגוון רחב של משקאות חמים וקרים, כולל מאצ'ה לאטה קר שמביא משהו מאוד שונה. בתפריט האוכל תמצאו מגוון רחב של כריכים, קישים, מאפים ואפילו חצ'אפורי גאורגי ומוזלי, ובשישי גם סביח צרפתי, שמביא טוויסט מיוחד! לנמנעים מגלוטן ולטבעונים יש גם כן מנות איכותיות מאוד, ובתפריט המתוק אפשר למצוא מאפים מתוקים, עוגות גרנולה, קרטיבים ועוד. אל תפספסו את מאפה הריקוטה יוצא הדופן. במקום יש גם מנות לילדים, כדי שיוכלו ליהנות אחרי המשחק בגן השעשועים. העגלה קרובה להמון אזורי טיול באזור, כך שתוכלו להמשיך לטיול או לעצור בדרך הביתה. העגלה פתוחה בימי ראשון עד שישי משעה 8:00 עד 13:30, והיא סגורה ביום שבת.

רגע לקפה - עגלת קפה בבחן

בתוך המושב בחן, ליד כביש 6, נמצאת עגלת קפה מקסימה בשם "רגע לקפה". העגלה מנוהלת על ידי משפחת שיקלר, שמתמקדת בקפה איכותי וקינוחים טריים ומביאה את העגלה שהכי קרובה למסעדה, הן מבחינת האוכל והן מבחינת השירות. המקום נמצא בסמוך לגן שעשועים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לבילוי עם ילדים. הקפה במקום הוא של תערובת "DADA" האיכותית, ותפריט השתייה מציע מגוון רחב של משקאות חמים וקרים. בימי החורף מומלץ להזמין שוקו פרלינים מפנק. בתפריט האוכל תמצאו מגוון רחב של כריכים, סלטים, טוסטים, פיצות ובולים שונים. כמעט כל המנות מגיעות גם בגרסאות לאנשים שנמנעים מגלוטן ולטבעונים. לקינוח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מאפים מתוקים, פחזניות, עוגות, וגם עוגות שמרים שנמכרות ביום שישי בלבד. אחת המנות המיוחדות במקום הוא סלט הרועים המרענן, ששווה בהחלט לנסות. גם הילדים יוכלו ליהנות מתפריט מותאם, לפני או אחרי שמטיילים באזור. העגלה פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין 7:30 ל-14:00, ובימי שני, רביעי וחמישי היא גם פתוחה בין 7:30 ל-13:00 וגם בין 16:00 ל-19:00. בימי שלישי היא פתוחה רק בין 7:30 ל-13:00, ובימי שישי בין 8:00 ל-14:00. בשבת המקום סגור.

הפוכות - עגלת קפה בחיבת ציון

בתוך המושב החמוד חיבת ציון, ליד כביש 4, נמצאת עגלת קפה קטנה ומקסימה בשם "הפוכות". העגלה מנוהלת על ידי נתי וגילי סבג, שנותנים טוויסט מעניין למקום. המקום ממוקם בפינת צל נעימה, עם עיצוב ייחודי מעשה ידיו של גילי, שמתכנן ובונה את כל פריטי העץ במקום בעצמו. הקפה במקום הוא של תערובת "DADA" האיכותית, והתפריט מציע מגוון רחב של משקאות חמים וקרים, כולל שוקו חם ומפנק. בתפריט האוכל תמצאו מגוון רחב של כריכים, מאפים, טוסטים, סלטים, קישים, לביבות ובולים שונים. התפריט כולל גם הרבה מאוד אופציות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים, כולל פודינג צ'יה טבעוני ויוצא דופן. גם הקינוחים הם רבים ומגוונים, וכוללים וופל בלגי, עוגה בחושה, עוגות פאי ועוד. האסאי בול והג'בטוסט הן שתי מנות הדגל, ואלו שאסור לפספס אותן. המקום גדול ואפשר להניח בו ערסלים או שמיכות ולשבת בכיף. ליד המקום יש גם גן שעשועים לילדים, כך שתוכלו ליהנות מבילוי משפחתי המתאים לכולם.. העגלה פתוחה בימי ראשון עד שישי משעה 8:00 עד 14:00.

לול ארט - עגלת קפה ברמות

לול ארט הוא מקום מיוחד ברמות (קלטתם את דו המשמעות?), המציע סדנאות יצירה לילדים ומבוגרים, לאנשים שמגיעים מכל רחבי הארץ. אחת הפעילויות המעניינות במקום כוללת עגלת קפה איכותית ומיוחדת. המקום ממוקם מול נוף מהמם לכנרת, ומציע עיצוב יפהפה וחוויה קולינרית עשירה. הסדנאות לילדים הן מהנות ומעשירות, והן יעסיקו את הילדים בזמן שאתם נהנים מהקפה שלכם. למעשה, מדובר במקום אליו אפשר להגיע בבוקר, ליהנות מכל מה שיש לו להציע, ובסוף, להישאר כדי לראות את השקיעה (שמתרחשת קצת לאחר שהמקום נסגר, אך אפשר להישאר כמובן באזור). התפריט של עגלת הקפה כולל מגוון רחב של סנדביצ'ים, מאפים, טוסטים ועוד, והאוכל מוגש עם שירות אדיב ומקצועי. המקום פתוח בימי ראשון, שלישי, רביעי וחמישי מ-10:00 עד 16:00 ובימים שישי ושבת מ-10:00 עד 15:00.

קטיפינה - עגלת קפה בנווה אטי"ב

קטיפינה היא עגלת קפה מקסימה הממוקמת בתוך קומפלקס גדול שמכיל המון פעילויות משפחתיות. לאחר קטיף דובדבנים ופירות יער, תוכלו להירגע וליהנות מקפה משובח, כריכים, ארטיקים טבעיים ואפילו בולים מרעננים של אסאי. העגלה ממוקמת באזור מוצל, עם פינות ישיבה נוחות, כך שהוא מתאים לשהייה ארוכה, לצד הילדים שנהנים גם מהפעילויות השונות וגם מהאוכל שמותאם להם. הקפה במקום הוא של חברת HAUSBRANDT האיטלקית, והוא מוגש בכוסות מיוחדות ויפות. בנוסף, תוכלו למצוא מגוון רחב של מאפים, סלטים, טוסטים ועוד. המקום מתאים גם לצמחונים וטבעונים, עם מנות מיוחדות ומגוונות, וברקע, תמיד יש מוזיקה נעימה שעושה את ההבדל ומאפשרת לשחק את משחקי הקופסה שמפוזרים במקום בנחת. כמו כן, יש במקום חנייה נוחה ונגישה. העגלה פתוחה רק בימי שישי ושבת מהשעה 9:00 עד השעה 17:00.

קטיפינה-עגלת קפה בטבע
קטיפינה-עגלת קפה בטבע

קפה ללי - עגלת קפה בהוד השרון

פה ללי הוא בית קפה קטן ומקסים, הממוקם בכניסה לפארק הוד השרון. הפארק הוא מקום יפהפה ופסטורלי, עם אגם גדול במרכזו, ושטחים ירוקים רחבי ידיים, והוא אף כולל מתקנים לילדים, כך שמדובר במקום אידיאלי לפעילות משפחתית. קפה ללי ממוקם ממש מול האגם, ומציע פינות ישיבה מוצלות ונוחות. המקום שם דגש על קפה איכותי ומשקאות נעימים, אך בתפריט תוכלו למצוא גם פיצות, מאפים שונים, גלידות, שייקים, פרעצלים ועוד. כמו כן, תוכלו לקחת בירה בין ערביים וליהנות מבית קפה באחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ, בפארק שאין הרבה כמוהו בישראל. המחירים במקום בהחלט סבירים, והמקום פתוח בימים ראשון עד שישי מ-7:30 עד 21:30. בימי שבת המקום פתוח מ-8:00 עד 21:30.

הדי'ס - עגלת קפה ברעננה

הדי'ס הוא פוד טראק יוצא דופן, הממוקם בגינה קסומה בתוך רעננה בשם גינת הפעמונים. המקום מקבל מחמאות רבות על האיכות, האווירה ובאופן כללי על החוויה שהוא מציע, ואין עליו כמעט ביקורות רעות. הסגנון של המקום הוא אנגלי ולכן, הכל מאוד מוקפד, עם דגש על ניקיון ואיכות בכל שולחן. בתפריט תוכלו למצוא כריכים, טורטיות, סלטים ומגוון משקאות. הקהל בהדי'ס הוא קהל בורגני שבא ליהנות מאוכל איכותי ומוקפד בתוך גינה יוקרתית, ובתוך כך, תפגשו המון משפחות, כאשר הילדים מתרוצצים בתוך הפארק ומשחקים במשחקי כדור. המקום הוא נגיש, נקי, מסודר, וכזה שנותן גם מאפים באיכות גבוהה. למרות שלא מדובר בישוב אקזוטי או מושב כפרי, אלא "רק" גינה ברעננה, האוכל והאווירה במקום בהחלט שווים עצירה בדרך לטיול שלכם בצפון. זוהי פינת חמד אמיתית שמתאימה לכל המשפחה, ותספק לכם בילוי של שעות ארוכות. המקום פתוח בימי ראשון מ-7:00 עד 13:30, ובימי שני מ-7:00 עד 14:30 ומ-16:00 עד 19:30. בימי שלישי הוא פתוח מ-7:00 עד 13:30, ובימי רביעי וחמישי הוא פתוח מ-7:00 עד 13:30 ומ-16:00 עד 19:30. בימי שישי הוא פתוח מ-7:00 עד 13:00, ובימי שבת הוא סגור.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה מומלצות ליד גינות ילדים ופארקי שעשועים ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!