עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

סופר פוד טראק – עגלת קפה קיבוץ לוטן בית התה

סופר פוד טראק – עגלת קפה קיבוץ לוטן בית התה

נוסעים לאילת או סתם קרה שהגעתם לערבה, ממליץ בחום לכוון את הלוז שלכם לפי המקום הזה – בית התה סופר פוד טראק בקיבוץ לוטו. אנשים אדירים עם אוכל טעים מחומרי גלם סופר טריים שקטפים ברגע שמזמינים את המנה. נקי ומסודר.
מקום נחמד באמצע הדרך לאילת. שירות אדיב ונעים. זול וטעים
אוכל צמחוני, טבעוני טרי ובריא - אוכל חלבי וכשר. בחוץ יש גן אקולוגי ששווה להסתובב בו.
אל בית התה הצטרף הסופרפודטראק המושלם שמגיש תפריט עשיר טבעוני ומיוחד! לצד פיצות שייקים ועוד מיני מטעמים! כל הטוב הזה קורה במתחם האקו כיף בקיבוץ לוטן פארק אקולוגי משגע!! נהננו מפעילות בוץ מושלמת הילדים היו בעננים!!!

חשוב לדעת על סופר פוד טראק – עגלת קפה קיבוץ לוטן בית התה

אפשרויות שירות: לאכול במקום · איסוף עצמי · אין משלוחים
כתובת: בית התה, לוטן, 8885500
שעות פעילות:
שעות פתיחה: כל יום בין 08.00 ל-12.00.
ימי חמישי פתוח רצוף בין 08.00 ל- 20.00.

טלפון: 054-979-9030

סופר פוד טראק - בית התה - לוטן - Super Food Truck Kibbutz Lotan
סופר פוד טראק - בית התה - לוטן - Super Food Truck Kibbutz Lotan

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

מקום קסום לילדים אבל לא רק 🙂 הגענו בעקבות ההמלצות על ארוחת הבוקר והמקום השונה בדרך לאילת ובהחלט היה שונה מלמד ומעניין. כל מתחם האקו כיף מרתק לילדים והשטח הענק בו הם יכולים להסתובב בחופשיות פשוט מצוין ומרתק. פסלים סביבתיים , שקט , פודטראק מדליק ושירות נעים . ארוחת הבוקר היתה נחמדה אבל לא היתה הדבר המרכזי במקום בסופו של דבר. במקום אפשר למצוא כל מיני פינות חמד לימודיות ואת עיר המיני בוץ וסדנאות בוץ מדליקות (לא היו בשעה המוקדמת שבה ביקרנו) . מומלץ לעצור ולהכיר לפני הכניסה לאילת . מקום פשוט מקסים.
הגענו כדי לנסות את ההיצע הטבעוני. אתחיל ואומר שהמקום מקסים, בכניסה מספר רב של פסלים צבעונים והמסעדה עצמה ממוקמת בתוך מבנה מעוגל יפהפה עם ספסלי עץ וכריות. ועתה לתפריט, הזמנו את רוב האופציות הטבעוניות שהיו זמינות שלצערי בגלל פסח לא היו רבות. לקחנו את הארוחת בוקר, הסלט חם ואת השייקים הירוק והמתוק. השירות היה מעט איטי אך לבסוף יצאו המנות, החביתת חומוס שהגיעה עם בצל לבן וירוק הייתה מעולה, המתבלים היו נחמדים, חלק יותר חלק פחות. האהודים עליי היו המתבל זיתים, המתבל הירוק של עלים קצוצים והמתבל המתוק, למטבוחה חסר תיבול וחלק פשוט היו חריפים מידי. הסלט הקטן שהגיע עם הארוחה היה מתובל כראוי וטעים, עם טעם נחמד ומעט מתקתק מהגזר, הסלט החם שהגיע עם פיטריות ובצל מטוגנים היה טעים אך עתיר בשמן ומבין השײַקים יותר אהבתי את השייק הורוד המתוק עם התות והבננה למרות שמבחינת כמות נראה ששניהם היו מלאים רק למחצה.
ארוחת בוקר בבית התה בקיבוץ לוטן מומלצת ביותר. מקום פסטורלי לשתות קפה בזמן שהילדים משחקים באקו כיף. מוסיקה טובה ואנשים חביבים. הרעיון כולו מקסים ביותר!
מקום מקסים בקיבוץ לוטן .אוכל טעים וכשר שרות וניקיון מעולים

מקום נחמד באמצע המדבר לקחת משהו קל ולהשיך כריך פיצה שייקיים ארוחת בוקר

אפשרויות צמחוניות: אוכל צימחוני במקור

מתאים לילדים: יש גן משחקים ליד

מומלץ לעצור בדרך לאילת ולהגיע לבית התה להפסקה קלה
האוכל בסדר לא יותר אבל המחירים גם בסדר והמקום מדהים, פשוט מושלם לעצירה עם ילדים
ירקות מגינת ירק ארוחת בוקר טריים טעימה מחירים סבירים אחלה שירות אווירה נעימה
בלב מתחם אקולוגי מקסים, שוכנת פנינה. אוכל חלבי, צמחוני,טבעוני עם ניחוח איטלקי, מוקפד, טעים, מנות נדיבות וטעימות במיוחד. שווה להציץ גם בגלריה בה נמכרות עבודות אומנות .
התארחתי בקיבוץ לוטן וזה כלל ארוחת בוקר.הארוחה היתה מעולה חביתת ירק עם הרבה ירק כמו שאני אוהב . סלט עם הרבה חסה ממש מותאם לי .
מקום יפה עם אווירה נעימה. המזון מוגש בצמצום רב אף על פי שהמחירים גבוהים. אולי אעצור בעתיד לקפה בלבד נחמד להורים עם ילדים קטנים שיכולים להשתעשע בגן משחקים הסמוך.
בית התה! ארוחות בוקר באוירה נעימה מאוד.
בראנץ' מעולה!! מאפים טעימים וסלטים מיוחדים. הצוות היה מקסים ויש אווירה נעימה מאוד.
מקום חביב, מעוצב שונה ונעים לעין. שרות מעולה של צוות בית התה, המזון טעים. ממולץ מאוד.
אם אתם כאלו שאכפת לכם מהסביבה, זה המקום. יש כאן כל מה שצריך כדי לחיות חזק ונכון. וגם טעים!
אוירה מאד נחמדה. הקפה נמצא בחצר אקו-כיף, וממש כיף שם לילדים, בזמן שההורים אוכלים ארוחת בוקר. הארוחה עצמה בסיסית, אבל טרייה וטעימה.

מקום חמוד.

אפשר להעביר זמן עם ילדים קטנים, יש גם אוכל לרכישה (בסיסי) שירותים אקולוגיים ללא מים!
תגובת הבעלים
רק נדייק את נושא השירותים, שאלה שירותי קומפוסט והם ממוקמים אך ורק באקו כיף ובכיפות הבוץ של הבוסתן האקולוגי. בחדרי האירוח השירותים הם רגילים …

באנו לנסות את המקום בדרך לאילת כי ראינו שהוא על הדרך, אכלנו ארוחת בוקר זוגית ממש איכותית וטעימה, חייב להגיד שאנחנו לא עפים בדרך כלל על ארוחות בוקר של בתי קפה אבל הארוחה הזו באמת מיוחדת מגוונת ומפנקת, שתינו שייק פירות בהמלצה של דבי המארחת ובאמת היה מאוד טעים. הכל הוגש בצורה אסטתית ויפה. דבי אישה נעימה עם תודעת שירות גבוהה ועושה הכל בחיוך ובאנרגיות טובות. למרות שכתוב שפתוח רק בשני, פתוח כל השבוע. ממליץ בחום לבקר!!
מאכזב מאוד. הגענו לשם בעקבות הביקורות החיוביות והצטערנו לגלות שהן רחוקות מהמציאות – ארוחת הבוקר שהזמנו כללה סלט שיצא מקופסא גדולה שאוכסנה במקרר ושהירקות בו היו עצובים, חביתה שרופה ולא מבושלת בו זמנית ומטבלים מימיים ובלי טעם. כל זה במחיר מלא של ארוחת בוקר בכל בית קפה אחר בישראל, ומבלי שקפה יהיה כלול במחיר. לחיוב – השירות טוב והמקום נעים. יש הרבה פוטנציאל אבל לא היינו חוזרים למקום אם לא יהיה שינוי ברמת האוכל.

תגובת הבעלים:
אנו מצטערים לשמוע על החוויה שעברת שלא משקפת את שביעות הרצון של רב לקוחותינו. בהנחה שהעלית את המשוב ביום שבו שהית אצלינו נבדוק מול הצוות שעבד באותו יום האם היה משהו חריג. אנחנו מקפידים מאוד על איכות המזון וממש מצטערים שזו היתה החוויה שלך 😔 אנא צור איתנו קשר בפרטי ונשמח להזמין אותך לחוויה מתקנת. תמר, מנהלת תיירות קיבוץ לוטן

היית בעגלת הקפה סופר פוד טראק – עגלת קפה קיבוץ לוטן בית התה ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!