עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה בצפון שפתוחות בשבת

עגלות קפה בצפון שפתוחות בשבת

השבועות שלנו ארוכים ועמוסים. ברובם מוקדשים לעבודה, משפחה וילדים ובחלקם, ממש מעט לרוב, לזמן לעצמנו. סוף השבוע, ובייחוד יום שבת, מביא אתו הזדמנות פז לבלות בנעימים. לקחת פסק זמן של ממש מכל העיסוקים היום יומיים וליהנות ביחד, או לבד, כמה שעות. אפשר לנצל את השבת לטובת טיולים באזורים שונים בארץ, לטובת רביצה על הספה מול הטלוויזיה ושינה טובה, ואפשר גם לשלב בין טיול או נסיעה קצרה או ארוכה יחד עם קפה טעים, משובח.

יש בכל הארץ, כולל באזור הצפון היפה, לא מעט עגלות קפה מושקעות שמציעות את כל מה שצריך לאתנחתא קצרה או ארוכה. בחלק מהן אפשר גם ליהנות מארוחה קלילה, בחלק רק מקפה ומאפה, ויש את אלו שמציעות מאפים מצוינים שבהחלט מצדיקים עצירה.

אם החלטתם להקדיש את השבת שלכם לטיול בצפון, ולא משנה מהיכן אתם בארץ, תשמחו וודאי לגלות שיש מבחר נהדר של עגלות קפה באזור הזה שפתוחות גם בשבת.
מגיעים לצפון בשבת ומחפשים עגלת קפה לעצירה קצרה או ארוכה? הנה סקירה על עגלות הקפה המומלצות באזור הצפון, שפועלות גם בשבת:

עגלות קפה שפתוחות בשבת באיזור הצפון

קפה בארקה – גילון

מטיילים בגליל התחתון או העליון ובדרך צפונה או דרומה באחת השבתות? יצאתם אולי לרכיבת אופניים באזור כרמיאל ואתם זקוקים, אבל ממש זקוקים למנת קפאין טובה? עגלת הקפה קפה בארקה שביישוב גילון, ממש נסיעה קצרה מכרמיאל, מציעה לכם הזדמנות לעצור לכמה רגעים וליהנות מהפסקה מול נופי הצפון המשגעים. כיאה למיקום הכל כך מוצלח הזה בגילון, תוכלו לבלות בנעימים יחד עם בריזה טובה ו"על הדרך" גם ללגום קפה טעים. לצד כל זה מוצעים לכם גם מאפים מכל מיני סוגים ואוכל קליל וטוב. עגלת הקפה פתוחה אך ורק בסופי השבוע. בימי שישי מהשעה 08:30 בבוקר ועד 14:30 ובשבתות, מה שרלוונטי לכם, מהשעה 07:30 ועד 17:00 אחר הצהריים. תוכלו להתחיל איתה את הטיול שלכם בשבת בצפון או לסיים איתה ולקנח את היום הזה.

קפה קירשנר – בית לחם הגלילית

מטיילים באזור בית לחם הגלילית, שהוא לכשעצמו אזור שמצדיק עצירה? אם החלטתם לבלות את השבת שלכם בטיול באזור, אל תפספסו את עגלת הקפה קפה קירשנר. היא פתוחה בשבתות מהשעה 08:00 בבוקר ועד 15:30 ומציעה לכם אווירה קלילה ונעימה מאד. אם אתם יוצאים אל האזור במסגרת משפחתית, הילדים שלכם יוכלו גם הם לבלות בנעימים בשעה שאתם לוגמים מהקפה. לא רחוק ממנה יש מבחר של אטרקציות ואפילו מעיין נסתר והמקום בהחלט מצדיק עצירה תודות לאווירה הטובה, לקפה המשובח ולשלל המנות שבצד.

לול ארט - רמות

מול נופים משגעים, ממוקמת לה עגלת הקפה לול ארט. עם ילדים, יחד עם בן או בת הזוג, עם חברים או אפילו לבד, זהו מקום מושלם לבלות בו בנעימים יחד עם כוס קפה ביד. כמובן לצד כל זה תוכלו ליהנות גם מטוסטים מעולים, סנדוויצ'ים מגוונים ומאפים טובים. הכנרת באופק והאווירה נפלאה. בדיוק מה שצריך לעצירה קצרה או ארוכה. יש המון שולחנות וכסאות בסמוך לעגלה, כך שבהחלט אפשר לשבת ולנוח קצת אם רוצים ומדי פעם אפילו מתקיימות במקום סדנאות יצירה לילדים ולמבוגרים. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי שני. בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי פתוח מהשעה 10 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים ובשישי ובשת עד השעה 15. זו הזדמנות מושלמת עבורכם לאתנחתא באחת הנקודות היותר מרשימות בארץ, כשהכנרת ממול ואתם עם האנשים שאתם הכי אוהבים.

ארתור קפה – כנרת

אם החלטתם לבלות את השבת שלכם מול הכנרת, אל תפספסו את עגלת הקפה הזו. ארתור קפה היא המקום המושלם להתרעננות ולקפה טעים, בדיוק כמו שצריך כשיוצאים לנופש קצר במהלך סוף השבוע. בשבתות המקום פועל מהשעה 8 בבוקר ועד 20 בערב, כך שבהחלט אפשר למצות אותה כראוי כמעט בכל שעה של היום. ואל דאגה, יש לא מעט מקומות ישיבה מוצלים לשבת בהם וכמובן שלל של מאפים טובים, כריכים ועוד. כשהכנרת ממש צמודה, הקפה חם ומתוק והאווירה קלילה ונעימה, כל יום יכול להפוך להרבה יותר טוב.
ארתור קפה - Arthur Cafe - עגלת קפה בכנרת
ארתור קפה - Arthur Cafe - עגלת קפה בכנרת

קפה על הקצה – טבעון

אזור טבעון מושך אליו לא מעט מטיילים וגם רוכבי אופניים שיוצאים במהלך השבת לרכיבת שטח כייפית ומאתגרת לעיתים. עצירה קצרה או ארוכה בעגלת הקפה קפה על הקצה היא דרך נפלאה להעביר את הזמן בשבת וגם דרך מושלמת לפסק זמן של ממש. המיקום הוא מעולה, הקפה טוב והמאפים שבצד נפלאים ומשלימים את העצירה והופכים אותה מוצלחת יותר. למגיעים עם ילדים, במסגרת משפחתית, יש גן שעשועים צמוד כך שבעוד אתם נהנים מהקפה שלכם, הילדים יוכלו לשחק שם וליהנות בעצמם. אל תשכחו לשלב גם טיול באזור, עצירות בנקודות שוות ויפות בטבע וגם לקחת תמונה או שתיים למזכרת. עגלת הקפה פתוחה בשבת מהשעה 9 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים. מומלץ בחום לעצור.

אתנחתא – טבעון

עוד עגלת קפה בטבעון היא אתנחתא ושמה בהחלט מעיד על התפקיד הכל כך חשוב שלה. אם אתם מבקרים באזור בשבת, תשמחו וודאי לגלות שעגלת הקפה המתוקה הזו זמינה לרשותכם מהשעה 7 בבוקר ועד השעה 20 בערב. תוכלו לעצור בה אם אתם בדרך דרומה, למשל, באחת השבתות ומתחשקת לכם עצירה קלה לקפה משובח, או אחר הצהריים, רגע לפני שסוף השבוע נגמר ורגע לפני שאתם חוזרים הביתה ומסיימים את הטיול שלכם. התפריט שמוצע באתנחתא הוא מגוון, יש מאפים מכל מיני סוגים, קישים טעימים, קפה, תה וגם סלטים. בהחלט לא צריך יותר מזה.

מונק – מצפור הארבל

במצפור הארבל, במצפה מסד, תמצאו עגלת קפה לא מתיימרת שמציעה את כל מה שצריך לעצירה קלה ומהירה (או קצת יותר ארוכה) בשבת לפני או אחרי הטיול שלכם. מונק פועלת בשבת מהשעה 07:30 בבוקר ועד 14:30 בצהריים ומציעה לכם, מעבר לתצפית מושלמת לכיוון צוק הארבל והכנרת, גם קפה טוב, בורקס טרי וחם, ג'חנון, מלוואח ועוד. השירות אדיב ונעים מאד, המחירים נוחים והכל ביתי ומגיע עם חיוך. קחו בחשבון שמקומות הישיבה במקום מעטים מאד, לכן לא כדאי לבנות על ישיבה לאורך זמן אלא על משהו יחסית מהיר. זוהי דרך נפלאה להתרענן מעט לפני שחוזרים הביתה או לפני שמתחילים את הטיול באחד המקומות היפים בארץ, והנופים – בהחלט מצדיקים את כל זה.

קפה חמה – מבוא חמה

עם נוף כל כך יפה אל הכנרת, אין זה פלא שעגלת הקפה קפה חמה היא אחת המבוקשות באזור. קפה חמה פתוחה בסופי השבוע בלבד, כאשר בשבתות היא פועלת בין השעות 9 בבוקר ועד 17:30 והיא מציעה לכם, מעבר לנופים הקסומים והאווירה הנעימה, גם שתייה חמה מכל מיני סוגים ומאפים מתוקים וגם מלוחים. יש לא מעט מסלולי טיול שנמצאים ממש בסמוך לעגלת הקפה ואפשרויות בילוי רבות. תוכלו להתחיל את הטיול שלכם בסביבה עם קפה טעים ומאפה משובח או לסיים אותו ממש שם, כשאתם צופים על הכנרת ונהנים גם משקיעה יפה.

קפה חמה עגלת קפה
קפה חמה עגלת קפה

קפה צ'צ'ו – משגב (מול פארק אוסטרליה)

ממש בחיק הטבע, במקום שלו מאד ורגוע, נמצאת עגלת הקפה צ'צ'ו שהיא הרבה יותר מקפה ומאפה. האווירה הכל כך נעימה של המקום בהחלט שואבת את כל המבקרים ואם מוסיפים לזה גם שירות עם חיוך, קפה טוב ומאפים נפלאים, מקבלים עצירה מהסרטים. המקום פועל לאורך כל השבוע אך בסוף השבוע ובעיקר בשבת נוטה להיות עמוס בשל הביקוש הרב. תוכלו לעצור שם להתרעננות לפני, אחרי או תוך כדי הביקור שלכם בצפון, ובייחוד באזור משגב וכרמיאל ולבלות בנעימים. בשבת פתוח בין השעות 8 בבוקר ועד 14 בצהריים. אם יצאתם לרכיבה ביער הסמוך או אתם נוסעים צפונה או דרומה, אל תשכחו להגיד שלום. מומלץ בחום.

נינו – מעלה גמלא

רמת הגולן הוא אזור מתוייר מאד לאורך כל השנה וגם במהלך סופי השבוע ובעיקר בעונת הקיץ החמימה. אם אתם מקדישים את סוף השבוע שלכם לטיול ברמת הגולן וגם עוצרים לטיול במעלה גמלא, אל תשכחו לעצור בעגלת הקפה נינו, שפתוחה בשבת מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים. אתם לא חייבים לדאוג להביא מהבית תרמוס עם קפה וכריך בצד. תוכלו לעצור בנינו כדי ליהנות מהפסקה טעימה וטובה, בדיוק מה שצריך באמצע הטיול או ממש בתחילתו. בנינו מוצעים לכם מיצים מכל מיני סוגים, קפה טעים, כריכים ומאפים מתוקים. כדאי להגיע ולא לפספס.

פתפותים – קיבוץ עמיעד

בין השעות 9 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים בכל שבת (פתוח גם במהלך כל השבוע, למעט בימי ראשון), מציעה לכם עגלת הקפה פתפותים את כל מה שצריך לעצירה קלה ונעימה. יש חנייה בשפע, אפשרות לישיבה בגן הנעים וכמובן תפריט עשיר בטעמים. יש אופציות טבעוניות, סלטים, כריכים טריים, מאפים מתוקים ומלוחים, מיצים אורגניים וגם התייחסות לעניין הסביבתי. כל הכלים שבהם מוגש המזון הם כלים מתכלים. גולת הכותרת – המקום מתמחה במאפים העשויים קמח כוסמין. בריא ובהחלט טעים ומומלץ. אם אתם מטיילים באזור רגלית, נוסעים צפונה יותר או דרומה או אולי החלטתם לאתגר את עצמכם באחת השבתות ברכיבה על אופניים באזור יפהפה, מומלץ לכם לעצור שם לאתנחתא קלה ונעימה.

ריטריט קפה – ראש פינה

רבים נוהרים אל אזור ראש פינה ואל ראש פינה עצמה בשבתות כדי להתרשם מיופיו של האזור ויופייה המרהיב של המושבה. אם החלטתם להקדיש את השבת הקרובה לטיול באזור או אולי לרכיבה על אופניים, ריטריט קפה היא עגלת קפה במקום שתשמח לקבל אתכם ולפנק אתכם בקפה טעים ומאפה. המבחר הוא רחב, התפריט מוצלח והמחירים הוגנים. המקום פתוח בכל יום בשבוע וגם בשבתות, אז הוא נפתח בשעה 8 בבוקר ונסגר בשעה 22 בלילה. קחו לעצמכם כמה דקות (או יותר) אם אתם כבר באזור ועצרו שם כדי ליהנות מאווירה טובה, חיוך שהוא חלק מהשירות וכמובן קפה מוצלח. מומלץ בחום.
ריטריט קפה - מקום להיות בו
ריטריט קפה - מקום להיות בו

Mamas קפה בחווה – קיבוץ דליה

בכל שבת, מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים, מוצעת לכם בקיבוץ דליה עגלת קפה חביבה, Mamas קפה בחווה. Mamas מציע לכם מבחר של מאפים מכל מיני סוגים, קפה טעים ואווירה טובה. יש פינת יצירה לילדים, אם החלטתם לבלות שם את השבת שלכם במסגרת משפחתית וגם מקומות ישיבה מוצלים. מכיוון שיש לא מעט מטיילים באזור בשבתות, כדאי לקחת בחשבון שעשוי להיות צפוף ועמוס במבקרים. אבל אל דאגה. אם הגעתם כבר עד שם, המקום בהחלט מצדיק ביקור וכדאי מאד שלא לפספס.

ברטה – קיבוץ עין דור

עגלת הקפה ברטה הוקמה על ידי רני ששון, פסלת, וסיוון זיו וינד, סופרת, שיחד מנהלות מקום קסום ומלא השראה. בברטה, שפועלת בשבתות מהשעה 10 בבוקר ועד 16 ומהשעה 17 ועד 20, תמצאו אוכל טרי וטעים, המוגש באסתטיקה רבה. יש מרחב ישיבה נעים ומוצל, לא מעט שולחנות וכיסאות, כך שבהחלט נוח לאורך כל השהייה והתפריט נהדר. אפשר להתחיל את היום בארוחת בוקר קלילה ממש במרכז הקיבוץ, ליד העגלה, או לסיים את הטיול, אם אתם בסביבה עם קפה טוב. השירות מוגש עם חיוך והאנרגיה מושלמת לאורך כל שעות הפתיחה. אתם בסביבה? אל תפספסו ובואו לעצירה קצרה או ארוכה.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בצפון שפתוחות בשבת ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!