עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

השמורה 215 – עגלת קפה בשמורת פורה

השמורה 215 – עגלת קפה בשמורת פורה

האוכל: כריכים המוכנים ברגע ההזמנה, מוזלי, מאפים ועוד
השתייה: קפה הבית- תערובת מיוחדת שלנו, כל סוגי הקפה שהמכונה יודעת להציע. תה חם, לימונדה מרעננת, משקאות קלים.
הקינוחים: מלבי, בגסו קייק
סיפור העגלה: "זה היה החלום של בני, להאכיל אנשים בטבע."

מה לגבי כשרות?: המזון כשר אך לא מושגח, בחורף ועד הפסח פתוחים גם בשבת.

טבעוני / צמחוני: 2 סוגי כריכים טבעוניים, עוגיות טבעוניות, לחמניות ועוגיות ללא גלוטן
מה צריך לדעת על הלוקיישין: הנוף משתנה בהתאם לעונות השנה בכניסה לשמורת פורה, יש מסלול הליכה מעגלי, ומסלול נסיעה לרכב.

פודטראק בלב שמורת טבע

חשוב לדעת על השמורה 215 – עגלת קפה בשמורת פורה

איזור: איזור הדרום
כתובת / מיקום: שמורת פורה
שם עגלת הקפה: השמורה 215
מס' טלפון + וואטסאפ: 0547920182
ימי פעילות + שעות פעילות:

ימים א-ה בין השעות 8:30-15:00.
סגורים בשישי ובשבת
חנייה: רחבה גדולה, בכניסה לשמורת פורה

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

השמורה 215 הנו מקום אסטרטגי בכביש 6 דרומה עם אפשרות קלה להיכנס ולצאת. שפע של חנייה.
שולחנות, כיסאות ושרפרפים בשפע – מספיק לכולם.
מסביב שדות מרהיבים וירוקים בתקופה הזו של השנה (תחילת שנה).
הדוכן עצמו מסודר ומעוצב יפה עם התפריט וההסברים מה המנות.
אנשי המקום אדיבים, נעימים והשרות מהיר מרגע ההזמנה. היה תור של כ-10 דקות (שבת לפני הצהריים).
האוכל טרי, טעים ועשוי עם המום אהבה. הזמנו כריך טונה, כריך בריאות ושתי כוסות קפה.
הקפה של בני פשוט מעולה – חזק, טעים ועם תערובת צמחים.
הייתה הפסקה מעוךה וטעימה בדרך לדרום.
תודה ל-השמורה 215.

חניה: ירידה מכביש 6 לכיוון פורה. ממש בצמוד ובמקביל לכביש 6 עצמו.

נתחיל מהשירות האדיב והמקסים של בעלי המקום. תמיד מחויכים נעימים ונחמדים. האוכל פשוט טעים, טרי ואיכותי !!! אני חיילת ועוצרת שם בימי ראשון לפני ההגעה לבסיס וזה פשוט עושה לי את השבוע. ממליצה בחום פשוט מקום מקסים !!
עצירה נהדרת בדרך מהמרכז לים המלח אל מול נוף מדהים. סנדוויצים שמכינים במקום,טעימים מאוד מלווים בצללוחית זיתים. מחירים הוגנים מאוד. ומי שממהר שיבוא ביום אחר-אימצתי את האימרה.
השמורה 215 עוצרים אוכלים נהנים … הכל נכון. בכניסה לשמורת פורה, בוטק'ה מזון מהיר אך איכותי ניתן לאכול במקום או באיסוף עצמי, יש מספר מקומות ישיבה מול נוף פתוח ואוויר צח. האוכל טעים והמחיר הוגן ראו תמונות. במקום ניתן לשלם מראש עבור חיילים שיגיעו למקום ויגלו ששלמו עליהם.. פשוט מצוין. במקום יש WIFI ויש תמונות של הסביבה והתפריט בביקורת.
הייתי בדרך . וראיתי חניון . אז עצרתי בסהכ לעשות שיחת טלפון .ולהתרענן ואז ראיתי בסוף נגרר פתוח עם משהו . התקרבתי . ולהפתעתי הרבה והטובה היה שם מכל טוב . כמובן מייד הזמנתי לשתות ולאכול . היה טעים וטרי ומרענן אפילו צלוחית עם זיתים מצויינים הוגש לי כתוספת . להפתעתי . אמצע שום מקום נוף מהמם אנשים ממש נחמדים . אז ממליץ לכולם להנות מחריג מאוד בנוף לא תתאכזב . אני ישוב בוודאות .
אכן, כמו שנאמר לפניי לא מעט, השמורה 215 באמת דוכן קטן ומקסים. השניצל שהזמנתי היה הכי טרי שאפשר כמו גם הלחמניה הקראנצ'ית..היחס החם והאישי עם קפה מדהים בפינג'ן השלים את התמונה הפסטורלית של שמורת פורה..אבקר שוב והרבה!!
טעיםםםםםםםםם! פשוט: לחמניית בגט חמה וטריה, שבתוכה יש שקשוקה מעולה (או שניצל, או טבעוני, או דברים אחרים), ובצד לימונדה מרעננת (לא מתוקה מידי) וזיתים ביתיים כמו של סבא שלי ז״ל. יש גם קפה מסוגים שונים וקינוחים, אבל אנחנו קינחנו עם קפה שחור אסלי מבושל עם הל אשר מוגש עם עוגיות פריכות מדהימות. יש גם מלבי ומוס שוקולד וכאלו, אבל העוגיות עם הקפה קנו אותי. כל זה על רקע נוף מטריף. בונוס זה האנשים החמודים שבתוך הבוטקה הזה. רציתי לשמור את המקום הזה לעצמי אבל מגיעה להם כל מילה טובה.
מקום מנצח,שירות מעל הכול,צוות לעניין אדיב ומקצועי של בני אשתו… והבת המקסימה, אוכל באיכות מנצח,אני לקוח של המקום שנים רבות, אני גר בדרום ובאופן קבוע שנוסע לת"א לסידורים ,לא שוכח לעזוב בזמן בשביל להגיע לפינוק האוכל המושלם( ולפעמים שמפספס,זה אפילו מצליח להרוס את אווירת החלום(( חוויה של מקום,נקי מאוד,ידיים רחבות עם אהבה גדולה, שממש לא מובן מאליו. זהו עסק שצריך כל בוקר להביא אותו,ולקחת אותו בחזרה הביתה. צריך לדעת להעריך את הדרך של המשפחה הקסומה הזו. תודה על הטעמים הקסומים של השקשוקה,והשניצל המפנקים,ואיך אפשר שלא להזכיר את הבאגט הטרי ,החם,והקריספי שלכם(:
בדרך לים המלח ליום עבודה עצרתי שם בהמלצת חבר, לקחתי חביתה, ואכן זאת הייתה בחירה מעולה, בגט טרי וטעים בטירוף שעשיר בירוקות וחביתה איכותית, שאפשר להגיד שזה החביתה הכי טעימה שאכלתי, הגיע עם זיתים מעולים לא פחות. נוף יפה ואוירה מעולה, בשורה תחתונה עצירה זה לא רשות זאת חובה!!!, לא תצטערו!! אמן וכל יום עבודה היה מתחיל ככה
עגלת קפה מפורסמת וותיקה באמצע הדרך, בנקודה המושלמת בכניסה לשמורת טבע. שירות ויחס מעולה וקפה ואוכל טעימים
אויר פתוח , אוירה מדהימה , רוגע , לא עמוס , טעים , טרי אוירה כפרית , תענוג .
קפה לא רע, רק חבל שאין מכסה לכוס לקחת טייק אווי לאוטו. עוגיות פלורנטין מעולות! אוויר טוב, נוף מקסים, פינה נעימה להפסקה.
מצאנו את המקום מכתבה בעיתון והחלטנו לנסות בדרך דרומה ולא התאכזבנו .למזלנו לא ירד גשם אז ישבנו בצל העצים.יש שולחנות וגם דלפק ארוך לישיבה משותפת. אחלה מקום ,אנשים נחמדים ושירותיים והבאגטים נדיבים ,טעימים והמחיר הוגן. יש פה התחשבות בציפורים שהוכנה עבורם עמדת אוכל וגם הצעה לתרום לחיילים ארוחה ..ממש נהדר. ולעניין המנות ,נאמר לנו מראש שהבאגט יכול להספיק ל 2 ,הוגן נכון ? אבל אנחנו רצינו לנסות יותר ממילוי אחד. מאחר ומכינים את הכל על המקום אפשר לבחור מה להוסיף /להוריד מהמנה. לקחנו באגט עם חביתה, רוטב עגבניות (סוג של מטבוחה בלשון עממית) טחינה, אפשר גם חומוס, וקצת סלט כרוב מעל. השני היה עם סלט טונה, ביצה קשה וכל היתר. כל אחד קיבל ליד קערית זיתים ירוקים וצופרנו בקפה ועוגיה .היה ממש נעים וטעים. שווה עצירה
עצרתי במקרה ונתקלתי בעגלת הקפה. זה בא לי ממש בזמן, אחלה קפה ועוד יותר יופי של כריך חביתה מושקע שהוכן במקום, טעים ביותר. הבעלים מאוד נחמדים והשירות מצויין. יש תפריט די מגוון, מסודר מאוד, נקי וכולל ברזייה. בעונת סוף הקיץ הנוף פחות, אבל אני יודע שבאביב ובחורף הנוף של שמורת פורה מהמם.
יופי של מקום ויופי של שירות, הכל עם חיוך ובנעימים. עצרנו בדרך לבה״ד 1 לארוחת בוקר והיה פשוט ומושלם. בני וזוגתו יודעים את העבודה ועושים הכל עם חיוך ובאהבה. המשיכו כך ! תודה רבה על האירוח

הגענו זוג לארוחת צהריים ונהנינו מאוד מארוחה של שניצל חם וטעים בבגט, המחיר סביר ביותר, ואין על האוירה יחד עם זיתים טעימים ולימונדה מדהימה.
בפעם הבאה נקנח גם במלבי הטעים שיש

מתאים לילדים: אזור מגודר ומופרד מהכביש, מגוון אפשרויות ישיבה, קרבה לשמורת טבע, מזון קליל.  הילדים השאירו לציפורים אוכל ושיחקו באבנים ובמקלות שהיו שם (בן 3.5 ושנתיים)

מנות מומלצות מלבי מעולה, התפריט שלנו ו-בגט שקשוקה
מקומות חניה הרבה מקומות חניה פנויים
אפשרויות החניה מגרש חניה בחינם

מקום מושלם לעצירה בדרך לדרום, ממש על כביש 6.
בגטים מדהימים שנאפים במקום, שקשוקה מצויינת ולא לוותר על הקפה של בני. והכל במחיר הוגן.

אפשרויות צמחוניות: שקשוקה, חביתה

ביקרתי במקום ביום שלישי במהלך רכיבת אופניים של חוצה ישראל מצפון לדרום. הגעתי מורעב ועבורי השמורה 215 הייתה לי אואזיס. בני (הבעלים) הזמין אותי לשתות עמו קפה שחור, שהיה מעולה!! ניהלנו שיחה מהנה שלאחריה הזמנתי שקשוקה בבאגט פריך, תענוג!!! קינחתי במלבי מצוין ובירה שחורה על רקע הנוף של שמורת פורה. נהניתי מאוד ולבטח אשוב בעתיד הקרוב!! תודה רבה גם לבתו שסייעה לו.
מקום קטן באמצע שום דבר, קפה טעים וטוב בעיקר כשקר והרוח מכה. הצוות חייכן ונחמד. אין מספיק מקומות ישיבה. תנאים מינימליים. הסנדוויצים נראים טעימים (לא ניסינו). כל קוץ במדבר הוא פרח…
נקודת מפגש להתחלה או סיום מסלולי הליכה לטיול מעגלי לאתרים בסביבה. אנחנו הגענו בסוף טיול גיפים והתארחנו השולחנות של המקום לקפה ונישנושים
אחלה מקום , רק חסר ביער שולחנות , פתח אשפה והכי חשוב תשתית ברזייה של מים . מי שמגיע חייב להביא מים איתו . 2019 , הגיע הזמן לחשוב על אנשים מוגבלים , ילדים וקשישים
מקום פסטורלית של אנשים טובים ונחמדים. אחלה קפה פינג׳אן סנדוויצים ועוד דברים טובים. ממליץ לעצור וליהנות!
עצרנו בעגלת קפה על הדרך לכיוון אילת. הגענו ב-9:30 היה יחסית ריק אך אחרינו הגיעו כבר הרבה אנשים. יש חנייה בחינם במקום. הזמנו כריך עם אנטיפסטי מגיע בלחמניות באגט ונעשה על המקום, לוקח מספר דק׳ מחיר לכריך כזה כ-32₪. יש מכונת קפה פשוט יחסית, מספר שולחנות ישיבה אל מול הנוף הפתוח. השירות היה אדיב ומזמין. אין קפה נטול במכונה. ניתן לשלם באשראי. סה״כ נחמד לעצירה בדרך.
שילוב מנצח של מיקום, נוף טעם ושירות. בדרך לדרום (אילת/ים המלח/מצפה), בכניסה לשמורת טבע. פינות ישיבה מוצלות פונות לנוף, שירות של מלאכיות מוגש בכלים ובעטיפות, סנדויצים חלומיים, מאפים נדירים וקפה שמוגש בקנקנים יפייפיים. מה צריך עוד? מחיר שפוי? גם… לקחנו באגט שקשוקה מטורף, בגאט חביתה נדיר, קפה קר וקפה שחור, קינחנו במאפים טובים. אהבתי

אם היה יותר מ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 
אז הייתי מדרג יותר
אז אני אדרג ❤️❤️❤️❤️❤️
פשוט להיתקע פה
Aשיעצור הזמן בנוף המדברי / חקלאי
עצרתי לקנות סנדויץ׳לדרך
סנדביץ עם 2 ביצים, חיוכים, מחמאות , מלא אהבה,
רצה היקום ונתקעתי, מת המצבר
אין מקום טוב יותר להתקע בו 😁
פשוט לעצור
המוסיקה ברקע העיפה אותי לחוויות מגיל העשרה, איזה כיף פה 🏼 🏼 🏼 🏼 🏼.

נירה ורוני תודה 🙏🏽
על האירוח והחוויה

הגבלות תזונתיות: מהקפה ותחליפי החלה ועד רמת החריפות

נגישות לכיסא גלגלים: פשוט שטח פתוח ומאד מגיש
לחנות לצאת וליהנות מהנוף, המוסיקה, השירות והשתייה

היית בעגלת הקפה השמורה 215 – עגלת קפה בשמורת פורה ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!