עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
חיפוש
חיפוש

עגלות קפה בשפלה ששווה לכם להכיר

עגלות קפה בשפלה ששווה לכם להכיר

האזור הכל כך מגוון הזה מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות למטיילים, ביניהם אזורים ירוקים ויפים, גבעות נהדרות ומסלולי טיול משגעים. אזור השפלה, שנמצא ממש במרכז הארץ, תחום על ידי מישור החוף בחלקו המערבי והרי יהודה בחלקו המזרחי והוא יעד נהדר לצאת אליו. גם אל האזור הזו הגיעו עגלות הקפה, כחלק מטרנד חם במיוחד שמגיע לכל נקודה כמעט בישראל, והן נקודת עצירה מושלמת לא רק לחובבי הקפה. יש מבחר רחב מאד של עגלות קפה בשפלה ואין כמו אחת כזו מפנקת כדי לעצור בה בדרך ליעד מסוים במהלך החופשה.

העגלות באזור השפלה שאסור לכם לפספס

מטיילים באזור השפלה או עוברים באזור הזה בדרך ליעד אחר? רוצים לעצור לקפה טעים ומעוניינים בחוויה מסוג קצת שונה? הנה סקירה על עגלות הקפה באזור השפלה שאסור לכם לפספס אם אתם בסביבה הקרובה. שימו לב רק לימים ולשעות הפתיחה וגם למיקומה המדויק של כל עגלה ועגלה.

עגלות הקפה המומלצות ביותר באיזור השפלה

קטרינה – מושב בן שמן

יוני, הבעלים של עגלת הקפה קטרינה, החליט לקרוא לעגלת הקפה הזו על שמה של סבתו המנוחה, שאהבה להכין אוכל ולהאכיל אנשים. הוא המשיך בדרכה ופתח את עגלת הקפה קטרינה במושב בן שמן, שפועלת בימי שישי בלבד בין השעות 8 בבוקר ועד 15 בצהריים ולעיתים גם באמצע השבוע באירועים מיוחדים. עגלת הקפה הזו מציעה לכם מגוון של סלטים טריים, פיצות, כריכים וקינוחים מעולים וכן משקאות חמים וקרים. יש מנות צמחוניות וטבעוניות והנוף הפסטורלי של האזור משמש כתפאורה מושלמת למגיעים אליה.

עגלת קפה קטרינה
עגלת קפה קטרינה

קורטאדו – ניר בנים

אם אתם באזור ניר בנים, אל תפספסו את עגלת הקפה קורטאדו, שמציעה לכם חוויה נפלאה וטעימה. מעבר למיקום הנהדר, מדובר באווירה מופלאה ושירות יוצא מן הכלל והזדמנות לעצירה מושלמת באזור השפלה. יש שולחנות קק"ל ליד, כך שבהחלט נוח ונעים לשבת שם ובתפריט מבחר של כריכים, משקאות חמים וקרים וגם דברי מאפה מתוקים ומלוחים. עגלת הקפה הזו זמינה לכם בסופי השבוע בלבד, בימי שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 15 בצהריים ובשבתות מהשעה 9 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים. נמצאים באזור? אל תפספסו אותה ועצרו בה לכמה רגעים, או יותר.

קפה דניאלה – מושב מצליח

במושב מצליח מוצעת לכם עגלת הקפה דניאלה, עגלה צבעונית שבהחלט קשה לפספס. לצד השירות הנהדר, תוכלו ליהנות משלל של כריכים טובים, סלטים טעימים וטריים, שייקים מעולים ומשקאות קרים וחמים מוצלחים. יש גם שוק של פירות וירקות שהוא תוספת מושלמת שמשדרגת את הביקור שם ובאופן כללי אווירה נפלאה האופיינית לסביבה כולה. עגלת הקפה הזו פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 19 לפנות ערב ובימי שישי עד השעה 13. בשבתות סגור.

פק"ל קפה – משמר דוד

בטבע עצמו, קצת באמצע שום מקום כמעט (לפחות בתחושה), עומדת לה עגלת הקפה פק"ל קפה ומבטיחה לכם הנאה בלתי רגילה. את עגלת הקפה הזו מנהלת ומתחזקת יפעת, בעלת המקום, המזכה את העוברים והשבים בחיוך מאיר פנים. לצד אווירה נפלאה, יש גם תפריט חביב הכולל קפה טעים, כריכים טובים, עוגיות וטוסטים. הביקוש הוא רב מאד וכדאי להזדרז. עגלת הקפה פתוחה בימים שני עד רביעי מהשעה 7 בבוקר ועד 12 בצהריים, בימי חמישי עד 13 ובשבתות עד השעה 12. בימי שבת וראשון סגור. אם אתם מטיילים באזור משמר דוד, כדאי לכם לעצור להתרעננות קלה שם.

פק
פק"ל קפה

דימ'ס און ווילס – כפר בן נון

אם אתם בעניין של פודטראק בטבע, דימ'ס און ווילס היא בהחלט הפתרון הנכון עבורכם. בכפר בן נון תמצאו את עגלת הקפה החביבה הזו שמציעה לכם אוכל טעים ואווירה נפלאה. יש מבחר רחב של בירות, שתייה חמה, קרה וגם חריפה וכריכים טובים כתוספת טובה. עגלת הקפה פתוחה בימים שלישי עד חמישי מהשעה 18 לפנות ערב ועד 23 בלילה ובימי שישי מהשעה 11 עד 15 בצהריים. בשבת, ראשון ושני סגור.

טרנקילו אסאי – גדרה

אם אתם בגדרה, לא תוכלו לפספס את עגלת הקפה הצהובה טרנקילו אסאי, שמבטיחה לכם אווירה מסוג אחר. כפי שניתן לנחש משמה המיוחד, מדובר בעגלת קפה שכולה בהשראה דרום אמריקאית. האווירה כיפית ושמחה, השירות מחבק וחייכני והמיקום נהדר ונוח להגעה. עגלת הקפה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 17 אחר הצהריים ועד 23 בלילה, בימי שישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים, בשבתות סגור. התפריט של טרנקילו אסאי מעמיד לרשותכם צלחות אסאי מעולות, בכל עונה בשנה, שיש האומרים הכי טובות בארץ. אפשר גם טייק אווי אבל שווה לעצור שם אם אתם בסביבה.

קפה פלורה – גני טל

אם מתחשק לכם קפה טעים ואתם באזור גני טל, קפה פלורה היא בהחלט המקום המתאים למצוא אותו. עגלת הקפה הזו, שנמצאת במשתלה, מעמידה לרשותכם תפריט קליל וטעים. יש כריכים מכל מיני סוגים, קפה מצוין ומשקאות נוספים. הבראוניס של עגלת הקפה הם בין הטובים באזור ומומלץ לנסות גם את הכריך עם הסלק והגבינות. עגלת הקפה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בשבתות. בימי ראשון עד חמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים, בימי שישי עד השעה 14:30 בצהריים.

סיפתח – אלון הבודד גוש עציון – אפרת/מעלה זאב - ירושלים

בשער הצפוני של אפרת תמצאו את עגלת הקפה סיפתח שפתוחה לאורך כל השבוע למעט בשבתות, מהשעה 7 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים ובימי שיש עד השעה 14 בצהריים. יש לעגלת הקפה מיקום נוסף – במעלה זאב בירושלים שפתוח בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8 עד 17 ובשישי עד השעה 13. בשני סניפי עגלת הקפה תמצאו מבחר נהדר של מאפים מתוקים ומלוחים וגם משקאות חמים וקרים. זהו מעין בית קפה שכונתי כייפי במיוחד עם מקומות ישיבה נוחים בסמוך לעגלת הקפה עצמה.

עגלת קפה אלון הבודד, אפרת, ירושלים
עגלת קפה אלון הבודד, אפרת, ירושלים

רוחמה – גני טל

בגני טל מוצעת לכם עגלת קפה חביבה עם אווירה נעימה. עגלת הקפה רוחמה מעמידה לרשותכם כיסאות ושולחנות בחוף וגם תפריט טעים. בתפריט כריכים, מאפים, סלטים ומגוון רחב של מתוקים, וכל זאת יחד עם משקאות חמים וקרים. כדאי לנסות את הכריך גואקמולי או את סלט השוק הטעים. עגלת הקפה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 9 בבוקר ועד 23 בלילה ובימי שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 13:30 בצהריים. בשבתות סגור. אם אתם בסביבה, אל תפספסו.

דידי קפה (Didi Cafe) – מושב קדרון

עגלת הקפה דידי נמצאת במושב קדרון והיא הזדמנות מצוינת לעצירה קלילה ונעימה בשפלה. המקום פתוח בימים ראשון, שלישי וחמישי מהשעה 7 בבוקר ועד 12:30 ומהשעה 16 אחר הצהריים ועד 19 לפנות ערב, ובימי שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 13 בצהריים. בימי שני, רביעי ושבת סגור. לצד שירות נעים מלווה בחיוכים, תמצאו תפריט קליל הכולל מאפים טובים ומשקאות חמים וקלים. האווירה אירופאית מאד והאוכל שמוגש מביא אתו אסתטיקה רבה ומקוריות. אם אתם מטיילים באזור ומחפשים מקום לעצור בו להפסקת קפה ומאפה, אל תפספסו את דידי קפה.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה בשפלה ששווה לכם להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

חיפוש

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!