עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה על כביש החוף ששווה להכיר

עגלות קפה על כביש החוף ששווה להכיר

כביש החוף הוא אחד הכבישים המרכזיים ביותר בישראל. מדובר בכביש מהיר החוצה את ישראל ממזרח למערב, לאורך חופי הים התיכון. הכביש נחנך בשנת 1966, והוא מהכבישים העמוסים והחשובים בישראל. הכביש עובר דרך הערים תל אביב, חיפה, נתניה, אשקלון, אשדוד וחדרה, והוא מהווה ציר תחבורה ראשי בין מרכז הארץ לחוף הים. יש אפילו שירים מפורסמים שהכביש מופיע ומככב בו, ואין ספק שאין כמעט אנשים בישראל שלא נסעו בו לפחות כמה פעמים, גם הסטטיים ביותר.

לשדרג את הדרך

בנוסף להיותו כביש חשוב, כביש החוף מהווה גם אטרקציה תיירותית מרכזית. לאורך כביש החוף פועלות מספר עגלות קפה מיוחדות ואיכותיות במיוחד. עגלות הקפה מציעות מגוון של משקאות חמים וקרים, כריכים, מאפים ועוד וזאת כדי לשדרג את הדרך עבור מטיילים, נהגי מכוניות, רוכבי אופניים וסתם אנשים שרוצים לחטוף משהו טעים בדרך ליעד שלהם. עגלות הקפה לאורך כביש החוף הן חלק מהנוף הישראלי והן מהוות מקום נהדר להפסקה מהנה בזמן נסיעה. הנה כמה מהבולטות מהן.

עגלות הקפה המומלצות ביותר למי שנוסע צפונה לכיוון כביש החוף

קפה פרובנס - הרצליה

נוסעים לכיוון צפון ועוד שנייה אתם במחלף הרצליה מאיילון או כביש החוף? תקפצו לקפה פרובנס שנמצאת ממש 5 דקות מהמחלף, ממש בכניסה לקיבוץ גליל ים (מול פארק הרצליה). יש קפה טוב, מאפים וכריכים וממש מומלץ להגיע מדובר על מתחם עם עוד 5 פודטראקים (איטלקי, חומוס, המבורגר ושניצלים). אחלה נקודת עצירה!

העגלה קפה - רשפון

עגלת קפה מגניבה וכיפית ממש סטייה קלה מכביש החוף, יש חנייה חינם ומקומות ישיבה. ממליצים בחום לקחת כריכים ומאפים! קפה מעולה. אחלה של פינוק ונשנוש מהיר בדרך לצפון!

בוגיס - עגלת קפה ביקום

תחנת הדלק יקום ידועה בעיקר כתחנת מעבר לאנשים בדרך לצפון הארץ, בסמוך למכון וינגייט המפורסם לספורטאים. בנקודת המפתח הזו נמצאת עגלת הקפה הייחודית "בוגיס". בוגיס מקיימת את עצמה בצורה שונה מעגלות אחרות, כאשר היא מוותרת על המניירות ונשארת פשוטה ואמיצה. היא נותנת אוכל טעים, נעים ומחירים נוחים לכל כיס. במקום תמצאו את טעמים אמיתיים שמעניקים חווית אוכל אותנטית. יש במקום בורקס טורקי אותנטי, ג'חנון בסופ"שים, סנדביצ'ים רגילים ומיוחדים, מוזלי, מלבי, ואף צ'ורוס ארגנטינאי כקינוח ייחודי. המקום אמנם נמצא בתחנת דלק, אך הוא מאוד נעים לישיבה, והמבקרים שבאים נהנים מפינות ישיבה נעימות וחוויות שאתם פשוט חייבים לנסות. העגלה פתוחה בימי שני עד רביעי מ-7:30 בבוקר עד 16:00 בצהריים. ביום חמישי היא פתוחה מ-7:30 בבוקר עד חצות הלילה, ובשישי יש שתי משמרות: מחצות עד 18:00 ומ-22:00 עד חצות. בשבת העגלה פתוחה מחצות עד 22:00 בערב, כך שיתכן שבכל שלב בסופ"ש, בוגיס יהיה פתוח עבורכם. ביום ראשון המקום סגור.

קפה וים - שפיים

מקום יפייפה, ממש פנינה בשרון!
קפה מעולה, אנשים מדהימים, אווירה ממש נעימה ואינטימית

על הנחל - מבואות ים (מכמורת)

נוסעים צפונה ואתם כבר ממש ליד נחל אלכסנדר (בין חדרה לנתניה)? יש מקום שווה ממש לעצירה לקפה ומאפה. תהנו!

בבושקפה - קיסריה

נוסעים צפונה על כביש החוף וממש עוד רגע במחלף קיסריה? חכו רגע! תצאו במחלף ותלכו לבבושקפה! נקודת עצירה מושלמת לקפה, כריכים ומאפים! עגלת קפה סופר מושקעת ובוטיקית שאסור לפספס!

דשא גן - כפר יונה

ממש קרוב לכביש החוף ובדרך לכיוון צפון יש את עגלת הקפה דשא גן שנמצאת בתוך משתלה ומציעה אווירה פסטורלית ותפריט מגוון ועשיר! ממש כדאי לכם לעצור כאן וליהנות מנקודת עצירה קולינרית וכיפית!

עוד עגלות קפה בדרך? תלוי מהיכן באים..אבל הנה עוד נקודות עצירה!

ברנר קפה במשתלה - עגלת קפה בגבעת ברנר

על כביש 411 בדרך לצומת בילו, ומול קיבוץ קבוצת שילר, נמצא ישוב מקסים בשם גבעת ברנר. בישוב יש הרבה ירוק וגם משתלה ענקית, בה נפתחה לפני מספר חודשים עגלת קפה מאוד מיוחדת. בעל העגלה הוא אסף, שף קונדיטור, שמכין מאפים ברמה גבוהה, הן בז'אנר המלוח והן בז'אנר המתוק. הקוראסון פיסטוק של המקום הוא משהו שמושך אנשים מכל הסביבה, מראשון לציון, דרך נס ציונה ורחובות, ואפילו עד יבנה. מאפה הגאודה טפנד הוא לא משהו שפוגשים כל יום ובתפריט אפשר למצוא גם מריטוצו, פחזניה אווירירית ועוד. במקום יש מספר של מקומות ישיבה מוצלים, ולאחר הביקור בעגלת הקפה, אפשר בהחלט לבקר במשתלה הגדולה והמושקעת ולצאת עם קצת עציצים לבית.. המקום נעים מאוד, שירותי, וגם הקפה ברמה הכי גבוהה שיש. מהרו להגיע, מפני שכל האוכל נעשה בעבודת יד, וסופו להיגמר בשעות המאוחרות של הבוקר. המקום פתוח בימי שני עד חמישי מ-8:30 בבוקר עד 15:00 בצהריים. ביום שישי המקום פתוח מ-8:30 ועד 14:00. בימי שבת וראשון המקום סגור.

ברנר קפה במשתלה, גבעת ברנר
ברנר קפה במשתלה, גבעת ברנר

קטרינה - עגלת קפה בבן שמן

בלב מושב בן שמן ליד שוהם פועלת עגלת הקפה של השף יוני ביסטריצר. העגלה היא מונומנט לזכרה של סבתו האהובה, ועל הטעמים שלה בנוי המתכון המיוחד של העגלה. החוויה הטעימה והנעימה במקום היא תוצאה של אוכל מעולה ואווירה משפחתית. המבחר המגוון של פיצות, סלטים וכריכים עושה את התפריט למאוד מגוון, כאשר האוכל הוא תמיד טרי, מיוחד וכמובן טעים. עוגות, מאפים וביסקוויטים מוגשים בתור קינוחים, וגם כאן הרמה נשארת גבוהה. מי שמעוניין באוכל צמחוני או טבעוני יוכל להתענג על תפריט עשיר העומד בפניו ומציית לדרישותיו, בבלי לפגוע בטעם או באיכות. המקום צופה על הנוף הפסטורלי של בן שמן, ממש כמו ציור ענק, ומעניק הרגשה של סטייל אמיתי. במקום יש שורה ארוכה של משקאות חמים וקרים, כאשר כדאי לכם מאוד לנסות את הייחודיות שבמשקאת הגרין פאוור והגרניטה פקאן. הקטרינה תקבל אתכם בזרועות פתוחות בימי שישי מ-8:00 עד 15:00, כאשר לעיתים המקום פתוח גם בערבי ספיישל במהלך השבוע. המידע המעודכן מונגש דרך הרשתות החברתיות.

קפה ללי - עגלת קפה בהוד השרון

פארק הוד השרון הוא אחד הפארקים המעניינים ביותר בארץ. הפארק, שבמרכזו נמצא אגם רחב ושקט, עשוי להציע לכם חוויה כל כך טבעית ונעימה שכמעט תשכחו שאתם נמצאים בכלל בתוך עיר. בפינה של הפארק המופלא הזה, שוכן קפה ללי, שהוא הפנינה הסמויה של חובבי השקט והרוגע, וכן, גם הקולינריה. יש במקום מספר פינות ישיבה נעימות ומוצלות אשר נמצאות מול האגם המרשים, המהווה רקע נהדר לזמן של שקט, פנאי וזמן איכות עם המשפחה. האוכל המוצע הוא מוקפד וכמובן שהקפה הוא הכוכב הגדול של המקום, אך לא פחות חשובים הם המשקאות המעניינים המתאימים לכל עונה. במקום תמצאו מגוון רחב של פיצות, מאפים, גלידות, שייקים, פרעצלים ועוד, המהווים אופציה נהדרת ליד הקפה. למרות המגוון הרחב, קפה ללי מתמקד בשתייה ובאווירה, ובמחירים סבירים לכל דורש. בימי ראשון עד שישי, המקום פתוח מ-7:30 בבוקר עד 21:30 בערב. בשבת, הפעילות מתחילה בשעה 8:00 ונסגרת ב-21:30. אז אם אתם מחפשים את מקום לבלות בו מול אגם מבלי לצאת מהעיר, קפה ללי הוא הפתרון.

ויקיס בייק שופ - עגלת קפה בנורדיה

"ויקיס בייק שופ" היא עגלת קפה הממוקמת בנורדיה, מושב קטן, ומציע תפריט קטן, אך מאוד מדויק וטעים. כשנכנסים לתוך ויקיס, רואים מקום מושקע, מעוצב לפרטים, עם פינות ישיבה נעימות שמחמיאות לאווירה הקלאסית במקום. התפריט בויקיס בייק שופ, הוא כאמור מגוון ופוגע, וזה בדיוק הקסם של המקום. בתפריט תמצאו קוראסון קלמנטינה ומאפה ריקוטה עם אוכמניות ותפוז, כך שהשילובים המיוחדים והקיצוניים מובילים את הטון. ישנם גם כריכים מיוחדים ושונים, שאין להם תחרות במקומות אחרים. ויקי, בעלת המקום, אחראית על כל מנה ועל כל פיפס במקום, כך שלא תמצאו משהו שהוא לא נעשה ב-100 אחוז. שווה מאוד לעצור במושב הייחודי הזה בדרך על כביש 1, וליהנות ממקום מאוד מיוחד, עם תפריט שלא תמצאו באף מקום אחר. כדי לא לפספס, שימו לב שבשבת ובראשון המקום סגור, אך בימי שישי המקום פתוח ב-9:00 בבוקר ונסגר ב-12:00 בצהריים. בימי שני עד חמישי הוא פתוח מ-8:00 עד 12:00 בצהריים.

הדי'ס - עגלת קפה ברעננה

עגלת הקפה "הדי'ס" היא עגלת קפה ייחודית שמותירה חותם על כל מי שנכנס למקום. האיכות, האווירה והאפשרויות שהמקום מציע מקנים לו ביקורות איכותיות מאוד אצל כל המבקרים. בביקור בפנינה המיוחדת הזו, תחוו היטב את הסגנון האנגלי המוקפד והקפדני, שניכר בכל פינה, הן בשירות והן באווירה. בתפריט תמצאו מגוון רחב של כריכים, טורטיות, סלטים וכן מגוון של משקאות חמים וקרים, המתאימים לכל עונה. כל זה מוגש בגינה נפלאה המכונה "גינת הפעמונים" ברעננה. "הדי'ס" הוא מקום נגיש, נקי ומסודר, וגם המאפים שמוצעים בו הם באיכות גבוהה. המקום מספק חוויה יוקרתית בפנינה שאינה נמצאת במקום מרוחק וקסום, אלא בתוך עיר מרכזית, ולכן הקסם במקום הוא מאוד מיוחד. העגלה פתוחה בימי ראשון מ-7:00 עד 13:30, בימי שני מ-7:00 עד 14:30 ומ-16:00 עד 19:30, בימי שלישי מ-7:00 עד 13:30, ובימי רביעי וחמישי מ-7:00 עד 13:30 ומ-16:00 עד 19:30. בימי שישי המקום סוגר ב-13:00, ובימי שבת הוא סגור.

לילו - עגלת קפה בבית הלוי

עגלת הקפה של לילו בבית הלוי היא עגלה שנותנת משהו שאין בהרבה מקומות בארץ – ריפיל. ניתן לשתות את התה הטוב ביותר באזור ללא הגבלה וכמה שאתם רוצים. הקסם האמיתי של המקום טמון בשילוב המושלם שבין האוכל הטוב והאווירה הקסומה. המקום שוכן בחיק טבע וכולל מחצלות, פינות ישיבה מוצלות ומוזיקה שמתאימה מאוד לוייב. התפריט משלב מענה לכל הטעמים, כולל כריכים מעולים וטריים, מיצים הנסחטים במקום וגם מנות טבעוניות וצמחוניות שמתאימות לכל אחד. השירות במקום הוא מוקפד מאוד, הקפה הוא מצוין והמנות המגוונות מעניקים חוויה ששמה שתגרום לכם לרצות ולחזור. המקום פתוח בימי ראשון עד חמישי, בשעות 7:30 עד 14:30 ומ-16:00 עד 19:00. בימי שישי הוא פתוח מ-7:30 עד 14:30, וביום שבת המקום סגור.

לילו,עגלת קפה בבית הלוי
לילו,עגלת קפה בבית הלוי

ליצ'י - עגלת קפה בבאר טוביה

ליצ'י היא עגלת קפה ששמה במרכזה את הגלידה. הרבה אנשים מחפשים אחר הגלידה האולטימטיבית, אך נתקלים בגלידות תעשייתיות ברשתות הגדולות. בתוך העגלה הצבעונית והמושקעת הזו תמצאו את הגלידריה האולטימטיבית, המציעה מגוון עצום של גלידות מיוחדות בצבעים, צורות וטעמים. אם אתם מחפשים אחר גלידת בוטיק אמיתית, עבודת יד, בעלת אופי וטעמים מיוחדים, ליצ'י היא המקום לביקור. הגלידות הן לא רק טעימות, אלא גם מצטלמות יפה לרשתות החברתיות. לצד הגלידה המיוחדת, בליצ'י תוכלו ליהנות מקפה איכותי ומגוון מאפים ברמה הגבוהה ביותר. האווירה במקום היא כפרית ונעימה, וכל זאת בעיר יחסית מרכזית בקרבת כביש החוף. ליצ'י פתוחה בימי שלישי עד חמישי, בין השעות 17:00 עד 21:00. בימי שישי היא פתוחה מ-8:30 בבוקר עד 14:30. צאו לשדרג את הקיץ שלכם עם הגלידה הטעימה של ליצ'י!

NIRVANA - עגלת קפה בפארק הירקון, תל אביב

ממש בסמוך לפארק הירקון, רגע לפני שיוצאים מהעיר הגדולה לכיוון כביש החוף, עומדת לה עגלת קפה חביבה. האווירה תל אביבית טיפוסית אבל התחושה אינטימית ונעימה. העגלה מציעה מבחר רחב של משקאות חמים וקרים, תפריט מגוון עם שלל של טעמים וגם מקומות ישיבה מסודרים. העגלה פתוחה למבקרים לאורך כל השבוע מהשעה 10:00 בבוקר ועד חצות.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה על כביש החוף ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!