עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה מומלצות בשרון

עגלות קפה מומלצות בשרון

יש כל מיני דרכים יצירתיות להתפרנס, ובייחוד אם מחוברים מאד לעולם הקולינארי. אחת מהן היא באמצעות עגלת קפה, שאותה אפשר למקם במקום יפהפה. יותר ויותר ישראלים נוהגים כיום לעצור לקפה קצר, או ארוך, בעגלת קפה, המהווה חלופה מצוינת לבית קפה ואפילו למסעדה. אין הכוונה כאן שמדובר במקום שבו תוכלו לאכול ארוחה דשנה, אבל ללא ספק אם הגעתם לעגלת קפה, סביר שתצאו משם עם בטן מלאה, או, לכל הפחות, שבעים במידה מסוימת עד העצירה הבאה.

הרעיון העיקרי שעומד מאחורי עגלות הקפה הוא העובדה שאפשר ליהנות מקפה טעים ומאפה בצד (או כל מנה אחרת) כשנמצאים "על הדרך". אפשר כמובן להגיע במיוחד לאותה עגלת הקפה ולבלות בה שעה או יותר, כשאתם לוגמים קפה מצוין אל מול השקיעה או צופים על הים. ואפשר גם, אם אתם בדרכים, ומוצאים אותה ממש בצדי הכביש, לעצור לקפה זריז כדי לקבל קצת קפאין ומשם להמשיך.

אפשר למצוא כיום בישראל מספר גדול מאד של עגלות קפה, מספר ההולך וגדל מיום ליום. זה כבר לא טרנד חולף או משהו זמני ליהנות ממנו, כי אם מציאות חדשה, הכוללת עגלות מושקעות וטובות שמומלץ לעצור בהם. אזור השרון, אזור יפה בפני עצמו, מציע מספר רב של עגלות קפה, הפזורות בחלקים שונים שלו. חלק קרובות יותר אל הים, חלק ממש על החוף, חלק בתוך יישובים, ערים גדולות או קיבוצים או מושבים וחלק נמצאות לצד הדרך, כשנוסעים.

אם אתם באזור ותוהים באילו עגלות קפה מדובר, הנה סקירה על עגלות הקפה המומלצות שיש לאזור השרון להציע:

עגלות הקפה המומלצות ביותר באיזור השרון

קפה וים – שפיים

אם בריזת ים, קפה טעים, אווירה קלילה ונעימה ומוסיקה ברקע עושים לכם את זה, אל תפספסו את עגלת הקפה שבשפיים "קפה וים". השם בהחלט מסגיר את הקונספט העומד מאחורי עגלת הקפה הזו, ואכן – אין כמו השילוב המושלם בין קפה לים. עגלת הקפה הזו פועלת בימים ראשון עד חמישי מהשעה 16:30 ועד השקיעה ובשישי ושבת מהשעה 9 בבוקר ועד לשקיעה (ייתכנו שעות שונות בחודשי החורף).

קפה וים, עגלת קפה בשפיים
קפה וים, עגלת קפה בשפיים

קפה פרסה – חוצות שפיים

בדרך לתל אביב או אולי עולים צפונה? עוברים דרך שפיים? כנסו לחוצות שפיים ועצרו לכמה רגעים, או יותר, בעגלת הקפה המקסימה קפה פרסה. התחושה היא ממש כמו בחו"ל והאווירה נפלאה. תוכלו ליהנות מקפה משובח, אוכל טעים ושירות נפלא. המקום קטן יחסית ויש כמה כסאות שאפשר לשבת עליהם. עגלת הקפה הזו פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 7:15 בבוקר ועד השעה 17, בימי שישי מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים ובשבתות מהשעה 9 בבוקר ועד 18 לפנות ערב. אם אתם באזור, אל תפספסו. תחליף נהדר לבית קפה.

עגלגלה קפה בקהילה – יד חנה

הנה קונספט מיוחד במינו: עגלת קפה קהילתית בשרון, ביד חנה. היא נמצא בצריף האדון ומציע קפה טעים, פיצה בטאבון, מאפים נהדרים וגם אנשים חביבים שישמחו מאד לשרת אתכם. תוכלו להגיע עם הילדים, לשלוח אותם לשחק במתקני השעשועים שבמקום או לשבת יחד כולם על המדשאה, על המחצלת או באחת מפינות הישיבה המוצלות. עגלת הקפה פתוחה מדי יום. בימים שני, שלישי, רביעי וחמישי מהשעה 7 בבוקר ועד 13 בצהריים, בימי שישי עד השעה 14 ובימי שבת העגלה פתוחה מהשעה 9 בבוקר ועד 14 בצהריים. בימי שלישי היא גם פתוחה בשעות אחר הצהריים מהשעה 16 ועד 19. המקום קסום ובהחלט מומלץ מאד לביקור. לא כדאי לפספס אם אתם באזור.

קפה במשתלה – רמת השרון

אם אתם אוהבים צמחיה ירוקה ויפה וגם קפה טעים, הגעתם אל המקום הנכון. ברמת השרון, ברחוב השרף 6 נמצאת לה משתלת ירוק ישראלי. מעבר לעובדה שהיא מציעה מגוון רחב של שתילים וצמחים, יש בה גם הפתעה נעימה: עגלת קפה חביבה. העגלה מושקעת מאד ומציעה לעוברים ולשבים קפה משובח וגם מאפים וקינוחים מכל מיני סוגים. המקום פתוח אך ורק בימי שישי, מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים. תוכלו להפוך את הביקור שלכם בעגלת הקפה הזו לנוהל של שישי או אם מתחשק לכם לשדרג את הגינה שלכם בצמחים חדשים, להגיע עד לשם. סנדוויץ מוצרלה, קרואסון פיסטוק, עוגיית נוטלה טובה… לא צריך יותר מזה.

קפה במשתלה רמת השרון
קפה במשתלה רמת השרון

צ'ופצ'יק קפה – בית יהושוע

נמצאים באזור בית יהושוע וצמאים לקפה משובח? עגלת הקפה צ'ופצ'יק קפה היא המקום לבקר בו. עגלת הקפה המקסימה הזו מציעה לכם, וכפי שאפשר לנחש, אווירה כפרית ושקטה שהיא בדיוק מה שצריך כדי להתחיל איתו את הבוקר. מדובר בעסק משפחתי של אוסי ואור, שנפתח בימים ראשון עד חמישי כבר בשעה 7 בבוקר. הוא פועל עד השעה 13 ואז נסגר להפסקה. הוא ממשיך את פעילותו מהשעה 16 ונסגר בשעה 19. בימי שישי פועלת העגלה מהשעה 7 בבוקר ועד 15 בצהריים ובשבת המקום סגור. אפשר לשבת בחצר הנעימה והפתוחה הצמודה לו ולבלות בנעימים לבד או יחד עם אנשים שאוהבים. לא תמיד מוכרחים לנסוע כל כך רחוק. גם באזור השרון קורים דברים נפלאים ועגלת הקפה הזו היא בהחלט אחד מהם.

קפה מוסקט – בית יהושוע

אז, מסתבר שבית יהושוע הוא מרחב שמושך אליו לא מעט בעלי עגלות קפה ויותר ויותר לקוחות כבר גילו את זה מזמן. קפה מוסקט, עגלת קפה טרנדית וחביבה מאד שממוקמת גם היא בבית יהושע, אך הפעם במתחם הרכבת, מציעה לכם קפה טוב, מבחר כריכים וגם עוגות נהדרות. העגלה פועלת בימים שני עד חמישי מהשעה 8 בבוקר ועד 18 לפנות ערב, בימי שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 14:30 בצהריים ובימי ראון מהשעה 8 בבוקר ועד 17. בשבת סגור. אם אתם בדרככם ליעד מסוים ועולים אוטוטו על הרכבת או אולי ירדתם כבר ממנה, כדאי לכם לעצור לכמה רגעים (או יותר) בעגלת הקפה המקסימה הזו.

מוגלי – חרוצים

מושב חרוצים מזמין אתכם ליהנות מקפה טעים ואווירה נפלאה בעגלת הקפה מוגלי. המושב, שנמצא גם הוא באזור השרון ולא רחוק מהים, הוא נקודת עצירה מומלצת במיוחד ודרך נפלאה להעביר את הבוקר. עגלת הקפה צופה על השדות ואת הים רואים באופק, כל זאת קורה בזמן ששותים קפה טוב ונהנים מעוגיות טבעוניות טעימות, משייק מוצלח או מעוגות שהן תוספת מושלמת לקפה. עגלת הקפה הזו פתוחה בסופי שבוע בלבד, בימי שישי מהשעה 9 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים ובשבתות מהשעה 9 בבוקר ועד 17. אם אתם מטיילים באזור ורוצים אתנחתא קלילה ונעימה, אל תפספסו.

העגלה קפה – רשפון

יוצאים מאזור המרכז צפונה ושכחתם לשתות קפה? עצרו בעגלת הקפה שברשפון ומשם תוכלו להמשיך הלאה, אל דרככם. העגלה קפה היא עגלת קפה קטנה וקומפקטית יחסית ובעיקר – לא מתיימרת. היא מציעה, מלבד קפה, גם מאפים, סלטים, טוסטים ועוד, תוספת מושלמת לקפה טעים. גולת הכותרת של המקום היא בדיוק זה ולא הנוף, שכן אין טבע סביב או נוף מיוחד כלשהו. אבל בהחלט, יש טעם לעצור ולהיטען מחדש. המקום פתוח בימי ראשון עד חמישי מהשעה 7 בבוקר ועד 19 לפנות ערב, בשישי עד השעה 15 ובשבתות סגור. אווירה רגועה, תפריט מגוון ושירות נהדר. בהחלט מומלץ.

העגלה קפה - רשפון
העגלה קפה - רשפון

קפה שועל – כוכב יאיר צור יגאל

נמצאים באזור ורוצים ליהנות מעצירה קלילה ונעימה? עגלת הקפה קפה שועל שבכוכב יאיר צור יגאל היא מקום נהדר לעשות את זה כשנמצאים ממש על הדרך או אפילו שווה עצירה כשמגיעים במיוחד. כריכים נהדרים, קפה טעים, אווירה טובה ושירות נעים, את כל זה יחד עם בריזה טובה ומקבלים בילוי מושלם. עגלת הקפה פתוחה בימים חמישי ושישי מהשעה 8 בבוקר ועד 14, בימי ראשון מהשעה 11 ועד 19, בימי שלישי ורביעי מהשעה 8 עד 14 ומהשעה 16 ועד 20, בימי שבת ושני המקום סגור. מוסיקה רקע נעימה מלווה את הבילוי במקום, השקיעות הרומנטיות מוסיפות תפאורה מושלמת והאירוח בהחלט מסביר פנים. כדאי להגיע.

קפה ליברל – כפר נטר

בכפר נטר שקרוב לבית יהושוע נמצאת פינה קטנה וקסומה, שבה עומדת לה עגלת קפה מקסימה. קפה ליברל הוא עגלת קפה שפתוחה לאורך כל השבוע, למעט בשבתות, ומציעה לכם מוסיקה חיה, אווירה טובה, משחקים לילדים וכמובן קפה טעים עם מאפים ותוספות שונות בצד אם רוצים. יש מרחב גדול מאד צמוד עם דשא וגם מקומות לשבת בהם. התפריט מגוון והאספרסו מעולה. המקום פתוח בימים ראשון עד שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהריים, כך שאם אתם באזור, תוכלו להתחיל את היום שלכם שם או בצהריים להגיע כדי לקחת כמה רגעים של שקט יחד עם קפה בצד.

נינה קפה – חגור

אם אתם באזור השרון במהלך השבוע או ביום שישי ומחפשים עגלת קפה, עגלת הקפה נינה קפה שבמושב חגור היא מקום שאסור לכם לפספס. מדובר באחת מעגלות הקפה היותר פופולאריות באזור ואת מידת הפופולאריות הזו תוכלו לראות בתורים הארוכים ובביקוש הרב. יש חניה בשפע, אל דאגה ואזור ישיבה. הקפה טעים, המאפים מגוונים מאד והשירות ניתן עם חיוך. המקום פתוח בימים ראשון עד חמישי מהשעה 7 בבוקר ועד 19 לפנות ערב ובימי שישי מהשעה 7 בבוקר ועד 16 אחר הצהריים. זהו מקום נהדר לבילוי במסגרת משפחתית, זוגית או לבד והחוויה בלתי רגילה. בדיוק מה שצריך מעגלת קפה טובה.

סוס קפה – שדי חמד

השם בהחלט מרמז למה שתמצאו שם. ברחוב שבעת המינים במושב שדי חמד נמצאת עגלת הקפה סוס קפה, מקום מקסים עם אנרגיות טובות. ממש צמוד יש חוות סוסים, שמלווים את השהות ששם. יש כריכים מעולים, קפה משובח ושירות נהדר. כדאי מאד לעצור גם אם מגיעים עם ילדים. המקום פתוח בימי ראשון עד חמישי מהשעה 10 בבוקר ועד 19 לפנות ערב ובימי שישי מהשעה 8 בבוקר ועד 15 בצהריים. בשבתות סגור. עם אווירה ייחודית שכזו, רוגע בלתי רגיל וסוסים ברקע – מה צריך יותר מזה?

סוס קפה
סוס קפה

קפה הפוכות – חיבת ציון

קפה הפוכות הוא פנינה של מקום. בחיבת ציון תמצאו עגלת קפה מקסימה שהיא הרבה יותר מקפה משובח. האווירה נפלאה והשירות אישי וחינני. התחושה שהיא כמו בפיקניק ובפסק זמן של ממש רחוק מהעיר הגדולה והסואנת. יש ערסלים, כסאות לשבת עליהם ומרחב צמוד מרווח. אפשר ליהנות מכמה מנות טבעוניות, ממאפים מעולים וכמובן מקפה טעים. תוכלו להגיע לשם במסגרת משפחתית עם הילדים, לבד או כזוג ולבלות בנעימים. עגלת הקפה הזו פתוחה בימים ראשון עד רביעי מהשעה 8 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים, בימי חמישי ושישי עד השעה 14 ובשבתות סגור לעת עתה.  

היית בעגלת הקפה עגלות קפה מומלצות בשרון ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!