עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה טבעוניות שאתם מוכרחים להכיר

עגלות קפה טבעוניות שאתם מוכרחים להכיר

מגמת הטבעונות תפסה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, המונעת על ידי מודעות גוברת לשיקולים סביבתיים, אתיים ובריאותיים. טבעונות כרוכה באורח חיים הנמנע מצריכת מוצרים מן החי, הכולל לא רק בחירות תזונתיות אלא גם ביגוד, קוסמטיקה ושיטות יומיומיות אחרות. מגמה זו הונעה על ידי חששות לגבי רווחת בעלי חיים, כמו גם ההשפעה הסביבתית המשמעותית של חקלאות בעלי חיים, לרבות כריתת יערות, פליטת גזי חממה ודלדול מים. ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לנושאים הללו, אימוץ הטבעונות משקף רצון ליישר בחירות אישיות עם השקפת עולם בת קיימא וחומלת יותר. מגמה זו הובילה לעלייה באפשרויות ידידותיות לטבעונות בשווקי מזון, מסעדות וקמעונאות וגם בעגלות הקפה, המציעות מנות טבעוניות נהדרות וחלופות נוספות. אלו, מספקות בסיס צרכנים מתרחב המחפש חלופות טבעוניות בריאות יותר כחלק מאורח חיים בעל מודעות אתית יותר.

עגלות הקפה הטבעוניות בישראל

עגלות הקפה הטבעוניות בישראל, או אלו שמציעות גם חלופה מתאימה לטבעוניים, הן ללא ספק חלק מטרנד עולמי קולינרי מענג ובר קיימא, הנותן מענה לביקוש הגובר לאפשרויות טבעוניות. עגלות קפה ניידות אלו מציעות תערובת ייחודית של קפה איכותי ופינוקים טבעוניים, כמו גם כאלה שאינם טבעוניים (לאוכלי כל), והן משמשות כנקודת עצירה נפלאה הן לחובבי קפה והן לאלו המחפשים אפשרויות טבעוניות ממקום של חמלה או של בריאות.

מה שמייחד את עגלות הקפה הטבעוניות הללו הוא המחויבות שלהן למקורות אתיים וידידותיים לסביבה. עגלות קפה רבות נותנות עדיפות לפולי קפה בסחר הוגן ולחלופות חלב מהצומח, תוך התאמה לעקרונות של טבעונות וקיימות כאחד. לצד קפה טבעוני, העגלות הללו מציעות מגוון של מאפים, חטיפים וכריכים מענגים המציגים את היצירתיות של מטבח טבעוני. העגלות מייצרות לעתים קרובות מרכיבים מקומיים ואורגניים, התורמים לתמיכה ביצרנים מקומיים תוך הפחתת טביעת הרגל הקשורה להובלת מזון.

עגלות קפה טבעוניות בישראל לא רק מספקות את בלוטות הטעם אלא גם מטפחות תחושת קהילה ותודעה. הן מציעות מרחב שבו אנשים יכולים להתאסף, להתענג על פינוקים טבעוניים טובים, ולהשתתף בשיחות סביב צריכה מודעת וטבעונות לעיתים. העגלות לעתים קרובות מעלות את המודעות להשלכות הסביבתיות והאתיות של בחירות תזונתיות, ומעודדות את הלקוחות לשקול את ההשפעה של בחירת המזון שלהם על בעלי חיים, מערכות אקולוגיות ורווחה אישית. בעוד מגמה זו ממשיכה לשגשג, עגלות קפה טבעוניות מדגימות כיצד חוויות קולינריות יכולות להוות זרז לשינוי חיובי, ולקדם אורח חיים בר-קיימא וחמלה יותר בלב שגרת היומיום.

עגלות הקפה הטבעוניות המומלצות ביותר

*שימו לב: עגלות הקפה המופיעות מטה מתאימות הן לטבעוניים, תודות לפתרונות המותאמים להם, והן לאוכל כל. הן אינן על טהרת הטבעונות בלבד.

Calma קפה – עגלת קפה בכרכור

אם אתם מסתובבים או מטיילים באזור כרכור, עגלת הקפה Calma היא המקום הנכון לעצור בו. יש בה אפשרויות טבעוניות שונות, כמו גם חלביות למי שאיננו טבעוני, ואווירה נפלאה. היא ממוקמת במרכז המסחרי של כרכור ובתפריט תמצאו כריכים טובים, טוסטים טעימים,, קפה וגם מיצים סחוטים. עגלת הקפה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00 עד 14:00 ומהשעה 16:00 עד 19:090 ובימי שישי מהשעה 10:00 עד 14:00. בשבתות המקום סגור.

לילו,עגלת קפה בבית הלוי
לילו,עגלת קפה בבית הלוי

טרמינל קפה – עגלת קפה בת ים

אם אתם באזור בת ים והסביבה, טרמינל קפה היא עגלת קפה נפלאה, שמציעה גם אפשרויות נהדרות לצמחוניים וטבעוניים. מיקומה המיוחד, בחצר שבו עובדים יחד אמניות ואמנים צעירים, הופכת את הביקור במקום לחוויה מיוחדת במינה. העגלה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 09:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים, כאשר מדי פעם, כשמתקיימים ערבי קונספט במקום, היא פועלת גם כן. בתפריט תמצאו מבחר רחב של אפשרויות, כולל פיצות וטוסטים עם גבינות טבעוניות. יש קפה, משקאות קרים ואווירה מסבירת פנים.

לילו – עגלת קפה בית הלוי

עגלת הקפה לילו שבבית הלוי מציעה מבחר של מנות, כולל מנות טבעוניות. מעבר לחנייה צמודה בשפע ומקומות ישיבה מוצלים, תמצאו גם כריכים טובים, תה מכל מיני סוגים (עם אפשרות למלא כמה פעמים), מיץ תפוזים טרי שנסחט במקום ואפשרויות טעימות שונות. המוסיקה ברקע, האווירה וכמובן גם השירות החייכני הופכים את הביקור לחוויה נעימה במיוחד. העגלה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 07:30 בבוקר ועד 14:30 בצהריים ומהשעה 16:00 אחר הצהריים ועד 19:00 לפנות ערב. בימי שישי היא פתוחה עד השעה 14:30. בשבתות המקום סגור.

מינה טראק – עגלת קפה ביער חולדה

עגלת הקפה מינה טראק שבחולדה מציעה לכם  גם פתרונות טבעוניים. המחירים נוחים, השירות אדיב ונעים והאווירה קלילה מאד. יש סלטים טריים מצוינים, כריכים מיוחדים, משקאות חמים כמובן וגם קרים. עגלת הקפה הזו פתוחה בשבתות בלבד, מהשעה 08:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים, כך שאם אתם מטיילים באזור, כדאי לכם לעצור שם.

מינה טראק - Mina track
מינה טראק - Mina track

קטרינה – עגלת קפה במושב בן שמן

במושב בן שמן תמצאו עגלת קפה מקסימה, קטרינה, שמשלבת בין אוכל טעים לאירוח נפלא. יש לא מעט מקומות ישיבה מוצלים, חנייה בשפע ואווירה שאין כמותה. קטרינה פתוחה בימי שישי בלבד מהשעה 08:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים ובאמצע השבוע בשעות הערב יש ספיישלים לעיתים ופתוח. כדאי לעקוב. בתפריט תמצאו מנות צמחוניות וטבעוניות, כמו גם כאלו שלא, סלטים, מאפים מלוחים ומתוקים, משקאות חמים וקרים וגם קינוחים נהדרים. הנוף הפסטורלי מסביב בהחלט מוסיף לחוויה. שווה לעצור.

קפה עם – עגלת קפה בגבעת חן

במושב החמוד גבעת חן תמצאו את עגלת הקפה קטרינה, שמציעה לצד פתרונות טבעוניים טובים, גם רבים שאינם כאלה. יש כריכים טובים, מאפים מתוקים ומלוחים, מיצים, משקאות חמים ועוד. פינת החמד הקסומה הזו מציעה גם מקומות ישיבה צמודים ואווירה נפלאה. המקום פתוח לאורך כל השבוע, למעט בשבתות, מהשעה 07:45 בבוקר ועד 19:00 לפנות ערב.

נוריתא – עגלת קפה בבית קמה

בקיבוץ בית קמה, ממש בכניסה, ממוקמת לה נוריתא, עגלת קפה מקסימה. צמודים לה מקומות ישיבה רבים מוצלים והאווירה – נפלאה וקלילה. התפריט מציע כריכים טריים טובים, סלטים, קישים, גרנולה, משקאות חמים וקרים וגם קינוחים מצוינים וכמובן – פתרונות טעימים גם לטבעוניים. נוריתא פתוחה בסופי השבוע בלבד, בשישי ושבת: בימי שישי מהשעה 09:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים ובשבת עד השעה 18:00 לפנות ערב, ברציפות.

נוריתא

גנה סקוואר – עגלת קפה בגבעתיים

ממש כמו בית קפה, מציעה עגלת הקפה החביבה הזו פתרונות לכל אלה שעושים את דרכם למקום כלשהו או רוצים לעצור לקפה מהיר ומאפה טעים בצד. גנה סקוואר ממוקמת במיקום מושלם, נגישה ונוחה מאד. יש סנדוויצ'ים טבעוניים, כריכים נוספים מעולים, עוגיות, משקאות חמים וקרים ועוד. יש ספסלים צמודים לשבת עליהם כשאוכלים ו/או שותים וגם מחצלות. השירות מסביר פנים ומלווה בחיוך והמחירים בהחלט נוחים. עגלת הקפה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 07:30 בבוקר ועד 21:00 בערב ובימי שישי עד השעה 16:00. בשבתות סגור.

קפה קירשנר – עגלת קפה בבית לחם הגלילית

עם אווירה של מושב, קלילות ונועם, אין פלא שקפה קירשנר מושך אליו רבים. התפריט מציע מגוון נהדר של אפשרויות, כולל טבעוניות והשירות מסביר פנים. בתפריט תמצאו משקאות חמים וקרים, מאפים מלוחים ומתוקים, סלטים טריים ועוד ועוד. יש אפילו במרחק של 10 דקות נסיעה משם מעיין קטן וחמוד, שאפשר לעצור לשבת בו עם מה שקונים. עגלת הקפה פתוחה בימים רביעי וחמישי מהשעה 08:00 עד 13:30 ובימי שישי ושבת מהשעה 08:00 בבוקר ועד 14:30 בשישי ו-15:30 בשבת.

דרייב קפה – עגלת קפה בשואבה

לא רחוק מנווה אילן נמצאת עגלת הקפה דרייב קפה שמציעה אווירה קסומה. אחד היתרונות הבולטים שלה הוא מיקומה הנהדר, שמאפשר שילוב של טיול קצר וגם פיקניק למיה שרוצה בסביבה. יש פתרונות טובים טבעוניים והתפריט מציע משקאות חמים וקרים, סלטים טריים, מאפים מתוקים ומלוחים ועוד. ברקע מוסיקה עברית שבהחלט משתלבת עם הנוף מסביב ומוסיפה לא מעט לשהות עצמה. העגלה פתוחה לאורך כל השבוע, למעט בשבתות,. בימי ראשון עד חמישי מהשעה 05:00 בבוקר ועד 19:00 ובשישי עד השעה 15:00.

החרוצים – עגלת קפה בחרוצים

המיקום הנהדר, הירוק מסביב, הציפורים המצייצות ברקע ובאופן כללי האווירה הכה נינוחה ששם, הופכים את עגלת הקפה החרוצים למקום שכדאי לעצור בו. עגלת הקפה פתוחה בסופי השבוע בלבד, בימי שישי מהשעה 09:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים ובשבת מהשעה 09:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים. בתפריט מנות טבעוניות וגם כאלו שלא. תמצאו משקאות חמים וקרים, מאפים מלוחים ומתוקים, עוגות וכמובן שירות אדיב ונעים.

קורטאדו – עגלת קפה בניר בנים

עגלת הקפה קורטאדו ממוקמת בניר בנים וצמודים לה שולחנות קק"ל נוחים. יש מאפים טובים, כריכים נהדרים, משקאות חמים וקרים וגם פתרונות נהדרים לצמחונים וטבעונים. עגלת הקפה הזו פתוחה בסופי השבוע בלבד, בימי שישי מהשעה 08:00 בבוקר ועד 15:00 בצהריים ובימי שבת מהשעה 09:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה טבעוניות שאתם מוכרחים להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!