עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות הקפה הצמחוניות שכדאי לכם להכיר

עגלות הקפה הצמחוניות שכדאי לכם להכיר

טרנד הצמחונות הוא טרנד מעניין מאוד שסוחף את ישראל בסערה. המון אנשים משנים את סגנון התזונה שלהם ומתחילים לאכול אוכל צמחוני מכל מיני סוגים. האוכל הצמחוני מצידו, עבר שדרוג משמעותי בשנים האחרונות, ובהרבה מקרים, אנשים אפילו מעדיפים אותו על פני האופציות המסורתיות. הנישה הזו נדדה מהמסעדות וכעת הגיעה גם לעגלות הקפה. עגלות קפה צמחוניות מספקות מענה איכותי ונכון עבור אנשים שרוצים ליהנות מפינוק של אמצע הדרך, מבלי להתפשר על העקרונות שלהם.

מענה לכל דורש

עגלות קפה צמחוניות מספקות לא רק אוכל, אלא גם קונספט שמכיל את כולם. חשוב לציין שאין כזה דבר עגלת קפה שהיא רק צמחונית, אלא יש עגלות שמעבר למענה הרגיל עבור כולם, נותנות גם מענה ספציפי עבור הקהל הצמחוני, שהולך וגדל בשנים האחרונות. יש גם עגלות קפה שנותנות מענה לטבעונים, שהמגבלות עליהם הן אפילו גדולות יותר. הרעיון הוא לתת מענה לא רק מבחינת כמות, אלא גם מבחינת איכות, וגם בזה, יש עגלות קפה מצטיינות, שמצליחות לשמור על טעם, בריאות והנאה במקום אחד. הנה כמה מהן…

מה שמייחד את עגלות הקפה הטבעוניות הללו הוא המחויבות שלהן למקורות אתיים וידידותיים לסביבה. עגלות קפה רבות נותנות עדיפות לפולי קפה בסחר הוגן ולחלופות חלב מהצומח, תוך התאמה לעקרונות של טבעונות וקיימות כאחד. לצד קפה טבעוני, העגלות הללו מציעות מגוון של מאפים, חטיפים וכריכים מענגים המציגים את היצירתיות של מטבח טבעוני. העגלות מייצרות לעתים קרובות מרכיבים מקומיים ואורגניים, התורמים לתמיכה ביצרנים מקומיים תוך הפחתת טביעת הרגל הקשורה להובלת מזון.

עגלות קפה טבעוניות בישראל לא רק מספקות את בלוטות הטעם אלא גם מטפחות תחושת קהילה ותודעה. הן מציעות מרחב שבו אנשים יכולים להתאסף, להתענג על פינוקים טבעוניים טובים, ולהשתתף בשיחות סביב צריכה מודעת וטבעונות לעיתים. העגלות לעתים קרובות מעלות את המודעות להשלכות הסביבתיות והאתיות של בחירות תזונתיות, ומעודדות את הלקוחות לשקול את ההשפעה של בחירת המזון שלהם על בעלי חיים, מערכות אקולוגיות ורווחה אישית. בעוד מגמה זו ממשיכה לשגשג, עגלות קפה טבעוניות מדגימות כיצד חוויות קולינריות יכולות להוות זרז לשינוי חיובי, ולקדם אורח חיים בר-קיימא וחמלה יותר בלב שגרת היומיום.

עגלות הקפה הצמחוניות המומלצות ביותר

*שימו לב: עגלות הקפה המופיעות מטה מתאימות הן לצמחוניים, תודות לפתרונות המותאמים להם, והן לאוכלי כל. הן אינן על טהרת הצמחונות בלבד.

טרמינל קפה - בת ים

טרמינל קפה היא עגלת הקפה ששמה דגש על קיימות. היא אקולוגית מבחינה חברתית ועיצובית, ואפילו הזבל האורגני במקום הופך לקומפוסט לטובתם הצמחים. כל הכלים הם מתכלים, ובמקום יש גם עניין חברתי של מתן הזדמנות עבודה למתמודדי נפש. העגלה מעוצבת לעילא על ידי מעצבת איכותית במיוחד, ותוכלו למצוא בה פיצות ופוקאצ'ות בטאבון, בייגל טוסטים, בורקס טורקי ומאפים מכל מיני סוגים. השתייה מגוונת וכוללת שתייה חמה וקרה, ויש מגוון קינוחים לכל דורש. במקום אפשר למצוא גם גבינה טבעונית כדי לשים על הפיצות והפוקאצ'ות, ובאופן כללי, כל אחד יכול למצוא את עצמו במקום המיוחד הזה. המקום פתוח בימים ראשון עד חמישי מ-9:00 עד 16:00, אם כי החברים מארגנים לעיתים ערבי קונספט בהם המקום פתוח, כך שכדאי להתעדכן ברשתות החברתיות.

עספורה - עגלת קפה בהרדוף

הרפת (הלא פעילה, אל חשש) בישוב הרדוף הפסטורלי מארחת אתכם לחוויה מדהימה. הקרון במקום פתוח ומסביבו תמצאו המון מקומות ישיבה נעימים. האווירה במקום היא מאוד קלילה, עם וייב כפרי ואותנטי. במקום יש כריכים מעולים, וקפה ברמה גבוהה מאוד. בתוך כך, המקום מציע מגוון פשוט עצום לצמחונים וטבעונים. המקום רגיש לנושא, ואם תבקשו, יוציאו לכם מנה שמתאימה בדיוק להעדפות הקולינריות שלכם. המקום משתמש גם בביצי חופש, גבינה מן הטבע ואפילו עשבים מיוחדים לתיבול כמו מנגולד. במקום תמצאו גם הרבה מאוד משקאות מעניינים, אך אל תוותרו על הקפה הטעים, וגם קחו קצת זמן לשבת במקום וליהנות ממנו, ולא לחטוף משהו בדרך החוצה. המקום פתוח בימי שני עד שבת משעה 7:00 בבוקר עד 16:00 אחה"צ. בימי ראשון המקום סגור.

מינה טראק - יער חולדה

עגלת הקפה לילו שבבית הלוי מציעה מבחר של מנות, כולל מנות טבעוניות. מעבר לחנייה צמודה בשפע ומקומות ישיבה מוצלים, תמצאו גם כריכים טובים, תה מכל מיני סוגים (עם אפשרות למלא כמה פעמים), מיץ תפוזים טרי שנסחט במקום ואפשרויות טעימות שונות. המוסיקה ברקע, האווירה וכמובן גם השירות החייכני הופכים את הביקור לחוויה נעימה במיוחד. העגלה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 07:30 בבוקר ועד 14:30 בצהריים ומהשעה 16:00 אחר הצהריים ועד 19:00 לפנות ערב. בימי שישי היא פתוחה עד השעה 14:30. בשבתות המקום סגור.

מינה טראק – עגלת קפה ביער חולדה

יער חולדה הוא אחד היערות הכי לא מוערכים בישראל. המיקום שלו, בדיוק באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים, הוא מיקום קלאסי, לא עמוס מדי, קרוב לאטרקציות נוספות ולערים מרכזיות וכזה שנותן ערך מוסף לבאים מכל הכיוון. באמצע היער תמצאו את עגלת הקפה מינה טראק, שמגישה אוכל מגוון ואיכותי במיוחד. במקום מגישים גבינות מחלב בופאלו, עם כריכים מיוחדים ובעיקר סלטים יוצאי דופן. לצד הכריכים והסלטים תמצאו גם מאפים ברמה גבוהה, שתייה מגוונת (כולל סיידר ביתי) וקפה מעולה. אפשר למצוא גם קוראסונים, דנישים ועוד. שימו לב לבונוס הגדול – כל התפריט יכול להיות צמחוני או טבעוני על פי דרישה. אפשר לקבל את אותן מנות שכולם מקבלים, עם התאמות ספציפיות, וטעם לא פחות טוב. המקום הוא נעים במיוחד, מזמין ועם מקומות ישיבה מוצלים. המקום המיוחד פתוח רק ביום שבת, מהשעה 8:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים.

קטרינה עגלת קפה מושב בן שמן
קטרינה עגלת קפה מושב בן שמן

קטרינה – עגלת קפה במושב בן שמן

במושב בן שמן חיה משפחתו של השף יוני ביסטריצר. עגלת הקפה שהוא מפעיל במקום היא על שם סבתו המנוחה, והיא בהחלט עושה עבודה טובה בהנצחה באמצעות אוכל טוב ואווירה נעימה. במקום תמצאו המון פיצות, סלטים וכריכים, והכל טרי וטעים. בז'אנר הקינוחים תהנו ממאפים, עוגות, ביסקוויטים ומה לא. ומה לגבי הצמחונים והטבעונים? תוכלו ליהנות מתפריט עשיר שעונה לצרכים שלכם – מבלי להתפשר על הטעם והאיכות. במקום תמצאו שורה ארוכה של משקאות חמים וקרים, וגם משקאות ייחודיים כמו גרין פאוור וגרניטה פקאן, ששווה מאוד לנסות. הנוף במקום הוא פסטורלי ועוצר נשימה, ושווה מאוד לעצור במקום אם אתם מגיעים לאזור. יש במקום מלא מחצלות ומקומות ישיבה נעימים, הוא נגיש והיחס במקום מקבל המון מחמאות. קטרינה פתוחה בימי שישי מ-8:00 עד 15:00, אך לעיתים הוא גם פתוח לערבי ספיישל באמצע השבוע, ולכן, כדאי להתעדכן ברשתות החברתיות בנושא.

קפה קירשנר - בית לחם הגלילית

האווירה בעגלת הקפה "קירשנר" היא ייחודית ויוצאת דופן, מפני שהיא נמצאת בחצר טמפלרית פסטורלית בבית לחם הגלילית. המבנה הטמפלרי הישן ועצי השקד שבמקום נותנים וייב שאין בהרבה מקומות אחרים. הצוות במקום הוא מאוד נחמד ואדיב, ועל האוכל אין פשרותי. המקום מאוד מומלץ גם לילדים שבהחלט יוכלו למצוא את עצמם בתפריט המעניין. פרט לקפה איכותי, בעגלה המשפחתית מוגשים גם מאכלים ומאפים שנעשים בעבודת יד על ידי אתיקה, אמו של ינון. טיפ: אל תוותרו עליהם. בתפריט אפשר למצוא קפה של פרימו ארומה, משקאות חורף וקיץ בהתאם לעונה, כריכים, סלטים, בורקסים טורקיים אסליים ואפילו פודינג צ'יה. טבעוניים או צמחוניים, אל תדאגו, שכן תוכלו לקבל מגוון רחב של מאפים מתוקים, בראוניז וארטיקים טבעיים, אשר יענו לצרכים התזונתיים שלכם. לאחר הארוחה, אפשר אף לטייל בישוב הקסום, וליהנות מיום של כיף. בימי רביעי וחמישי המקום פתוח מ-8:00 עד 13:30. ביום שישי מ-8:00 עד 14:30, ובשבת מ-8:00 עד 15:30.

קפה צ'צ'ו - עגלת קפה במשגב

קפה צ'צ'ו הוא מקום ייחודי בניהול משפחתי. במקום, המנוהל על ידי אורי, בתו כליל ובן זוגה ינון, יש דגש גדול על מודעות אקולוגית, וזה מתבטא גם בתפריט, גם בחומרי הגלם הטריים וגם בכלים הרב פעמיים בהם האוכל מוגש. אורי, כליל וינון רוכשים את כל חומרי הגלם שלהם מיצרנים מקומיים, במטרה לפתח את אזור הגליל, ולתת פרנסה למקומיים. המקום מגיש קפה מתערובות של מותג מגנלי, ואפשר למצוא במקום גם משקאות חורף מחממים וגם משקאות קיץ קלילים כמו אפוגטו ומשקה אלות. בתפריט של המקום יש מגוון גדול של כריכים, מאפים מלוחים, קוראסונים ממולאים, טוסטים ובולים מלאים בפירות מרעננים. בשבת יש במקום גם ג'חנון, ויש מספיק מנות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים, כולל סלטים ברמה גבוהה מאוד. בקינוחים תוכלו למצוא בראוניז, מאפינס פירות יער, עוגיית מעמול וגם "בומבה" שוקולד. מקום נהדר לעצור בו כאשר מטיילים או מפדלים על האופניים באזור. המקום פתוח בכל יום בשבוע בין השעות 8:00 עד 14:00.

קפה צ׳צ׳ו

פתפותים - עגלת קפה בעמיעד

קרן זיו רבובסקי וקייטי בול, פתחו את עגלת הקפה "פתפותים" בסמוך ליקב המיוחד בתוך קיבוץ עמיעד. המקום הוא יפהפה ונמצא בתוך גינה פרחונית, והאווירה היא פסטורלית. השניים שמים דגש על קפה משובח, אך בעיקר על מאפים יחודיים שמגיעים מהמאפייה במקום. שימו לב כי כל המוצרים של עגלת הקפה הזו מיוצרים מקמח כוסמין בריא, אך אין זה אומר שהשפים המוכשרים עשו ויתורים בתחום הטעם או המרקם, אלא להפך. המקום קרוב לכביש 90 ומושך אליו הרבה חובבי אוכל וקפה שמטיילים באזור, כך שהטראפיק הוא גדול. הקפה במקום הוא מתערובת מיובאת ואפשר למצוא במקום גם הרבה משקאות חמים וקרים, כולל "סיידר קופצני" שקופץ לעין ובהחלט שווה ניסיון. בתפריט יש כריכים, מאפים מלוחים, טוסטים, קישים, פוקצ'ות, פרעצל, ברוסקטות וכן מנות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים (חפשו את המאפינס ואת הסלט ללא גלוטן). בז'אנר המתוק, יש במקום בראוניז וכדורי שוקולד בין השאר. במקום שמים דגש גדול על מחזור, וכל הכלים הם מתכלים. אפילו שאריות הקפה הופכים לדשן, וכל הוייב הוא מאוד טבעי ובריא. בימי שני, שלישי, רביעי, חמישי ושישי, המקום פתוח מ-7:30 עד 16:00, ובשבת מ-9:00 עד 17:00. בימי ראשון המקום סגור.

דורא - עגלת קפה במשתלת הגולן,

בכניסה לעגלת הקפה "דורא" אפשר להתרשם מיד כי המרחבים, האווירה וקבלת הפנים רק מכינים את הכר לשהות מהנה וטעימה. האוכל והשתייה הוא מתוצרת מקומית ואפילו במחירים נוחים. זהו מקום מושלם לעצירה באמצע הדרך לטיול באזור, או רגע לפני שיוצאים לדרך הארוכה הביתה, עם מקומות ישיבה רבים, צל ושירות פשוט נהדר. במקום יש תפריט מאוד מגוון, והוא גם מותאם לילדים מבחינת האוכל וגם מבחינת הפעילויות. העגלה קטנה ומעוצבת ובמקום יש נוף מהמם, אך האלמנט הבולט הוא השירות רחב הלב שנותן מענה לכולם, גם לאלו עם מגבלות תזונתיות שונות. במקום ישמחו להתאים לכם את המנות וישמרו על השולחנות נקיים בכל עת, והכל עם חיוך מאוזן לאוזן. חוויה כפרית נהדרת עם אוכל מקומי, שכולל פיצות, סלטים וכריכים ברמה גבוהה, לצד קינוחים נהדרים והרבה מנות מותאמות לצמחונים עם חלב סויה, שקדים ותחליפים נוספים. מקום נפלא לארוחת בוקר או עצירה לקפה ועוגה בדרך להמשך הטיול. בימי ראשון המקום פתוח מ-9:30 עד 13:00, ובשני עד שישי הוא פתוח מ-9:00 עד 13:00. המקום סגור בימי שבת.

קטיפינה - עגלת קפה בנווה אטי"ב

השוני בעגלת הקפה קטיפינה הוא שלא מדובר רק בעגלה קולינרית, אלא חלק מחוויה של קומפלקס גדול של פעילויות משפחתיות. זה מתחיל עם קטיף דובדבנים ופירות יער וממשיך אל תוך עגלת הקפה המקסימה והטעימה, שנותנת מענה לכולם. בעגלה יש פינות ישיבה מוצלות, קפה משובח, כריכים, ארטיקים טבעיים ואפילו בולים מרעננים של אסאי כמו בברזיל. המקום מגיש קפה איטלקי של חברת HAUSBRANDT האיכותית והמוכרת, וגם אוכל ברמה גבוהה, כולל אוכל צמחוני וטבעוני מכל מיני סוגים, וכל אחד יכול למצוא את עצמו. בונוס מעניין: ספלי הקפה במקום מיוחדים ויפים לעין, וגם אפשר "להיזרק" על הדשא במקום עם מוזיקה נעימה ומשחקי קופסה. השייקים במקום הם נהדרים, ויש גלידות לילדים ושתייה קרה שיעשו לכם את כל החוויה לנעימה יותר בימי הקיץ. המקום מתאים גם לצמחונים וטבעונים עם המון אופציות מעניינות וטעימות, מכל מיני סוגים. יש שיגידו שזה המקום עם האווירה הנעימה ביותר באזור, ועם המענה הקולינרי הטעים ביותר, גם לצמחונים ולטבעונים, אפילו בכל הארץ. אפילו החנייה במקום קרובה ונגישה, ומאוד נוח ונעים להגיע למקום וליהנות ממנו. המקום פתוח רק בימי שישי ושבת מהשעה 9:00 עד השעה 17:00.

היית בעגלת הקפה עגלות הקפה הצמחוניות שכדאי לכם להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!