עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

טנא – עגלת קפה במשתלת חדוה בגן אבן יהודה

טנא – עגלת קפה במשתלת חדוה בגן אבן יהודה

אחד המקומות המיוחדים בשרון אוכל מהמשתלה יענו פארמ טו טייבל מהיד לפה וללקק את האצבעות שירות מדהים מיצים בסחיטה קרה וכמובן הקפה הכי טעים במזרח התיכון (:
אחת העגלות קפה המקסימות באזור, מול אבן יהודה, ובעצם ממוקמת בתוך משתלה בין השדות. קפה טוב ואוכל טעים וטרי. מיקום שקט והרבה צל.

הכל כל כך טרי. שולפים את הירקות ממש מהשדה , מטר מהשולחן. מעדנים לבוקר טבעי מהטבע. מקום עם אווירה שמחה, אנשים מחייכים, אוכל מעולה וטרי. היינו נוסעים קילומטרים רבים לכזה מקום ועכשיו יש ליד הבית. אפשר לשבת עם הלפטופ מתחת לעץ על כוס קפה, לנשנש מהמאפים הטריים ולתדלק בקוקטלים של מיצים טבעיים מדהימים. מקום שמושך לבוא כל יום. תבלו.

חשוב לדעת על טנא – עגלת קפה במשתלת חדוה בגן אבן יהודה

אפשרויות שירות: לאכול במקום · אין משלוחים
כתובת: אבן יהודה (במשתלת חדוה בגן)
שעות פעילות:
יום חמישי 9:00–15:00
יום שישי 9:00–14:00
יום שבת סגור
יום ראשון 9:00–15:00
יום שני 9:00–15:00
יום שלישי 9:00–15:00
יום רביעי 9:00–15:00

טלפון: 054-980-6025

טנא - עגלת קפה במשתלת חדוה בגן
טנא - עגלת קפה במשתלת חדוה בגן

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

״טנא״ כל הכבוד על בחירת מקום שלו חקלאי וכה רגוע התפריט עשיר מגוון ומתעדכן בהתאם לגידולי השדה והעונה כל ביס ונגיסה מפעילים את כל חושי טעם, ריח, ראיה מישוש ואף את השמיעה ממליצה לכל קוראי וחברי
באנו כמה חברים ביום שישי היה אווירה טובה, אבל לצערנו היו המון אנשים! חיכינו 45 דק רק כדי להזמין את האוכל ולקח עוד 20 דק עד שהיה מוכן. בנוסף, לא היה מקומות ישיבה וגם לזה לקח זמן. היה אוכל נהדר, מאוד טרי וטעים. גם הקפה היה טוב! שירות מקסים למרות העומס וכמות גדולה של הזמנות. בנוסף, יש מלא דוכנים ודברים מסביב שהם נחמדים מאוד כמו פיצה, דוכן פרחים, דוכן של מאכלים טבעוניים וכמובן המשתלה שהייתה טיפה יקרה אבל מאוד יפה עם המון גיוון. ממליצה מאוד אבל להגיע מוכנים להמתין! אפשרויות צמחוניות: היו המון אפשרויות צמחוניות לא בטוחה לגבי הטבעוני כי לא בדקתי מתאים לילדים: היו לא מעט ילדים ותינוקות, אבל לא היה להם המון מה לעשות אלא אם ההורים היו איתם ועשו איתם סיור לראות את הגינת ירקות וכו. אבל היה המון מקום להביא שמיכה ולשים כמה צעצועים חניה: שימו לב, ביום שישי מאוד עמוס. אבל יש המון חנייה! קצת סבלנות וכולם מצאו (היינו 4 רכבים שבאו ממקומות שונים בארץ וזמנים אחרים)
לקחנו פוקאצ'ה תפוח אדמה מדורה עם אנשובי ושמנת חמוצה (42 שח), בצק הפוקצ'ה היה מוצלח, אבל תפוחי האדמה היו חתוכים עבה מידיי והאנשובי לא מורגש, כך שהמנה לא היתה מוצלחת. בדיעבד הצטערנו שלא לקחנו סלט, בשולחנות לידנו לקחו סלט והוא נראה טרי ומרענן. לקחנו גם בלונדי פצפוצי שוקולד (16 שח) שהיה מוצלח מאד. לקח מעל 20 דקות לקבל את המנה, זב הרגיש קצת מוגזם אבל האווירה ממש כייפית וירוק ונעים מסביב בזמן שמחכים.

ישבנו היום בקפה טנא תחת בוסתן גפן מרהיב,אכלנו אוכל טעים ומיוחד ,טל בן ארצי,בעל המקום והשף המליץ על
המנות המיוחדות והחוויה הייתה מושלמת, מקום קסום בשילוב אוכל מושקע ,מתכון להנאה. מומלץ בחום!

מקום נסתר ונחמד יש עגלת קפה ו סנדוויצ’ים הזמנתי לחמנית בריוש עם סלט ביצים עלה 28 שקל נראה לי מוגזם ללחמניה קטנה . בנוסף יש גם משתלה ופינות מסתור שאפשר לשבת .
מקום מושלם לשבת בו! לשבת באווירה טובה בטבע, שירות טוב ואדיב, אוכל טעים, קפה טעים, המון אופציות טבעוניות גם יש משתלה ליד העגלת קפה בהחלט נחזור

היית בעגלת הקפה טנא – עגלת קפה במשתלת חדוה בגן אבן יהודה ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!