עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

הצריף "בית של קפה" – עגלת קפה היוגב

הצריף "בית של קפה" – עגלת קפה היוגב

עגלת קפה ביוגב. מוקפת בשדות העמק הירוק. מקום רב לפרוס מחצלות (יש גם שולחנות במקום). תפריט מגוון אבל לא מעט דברים נגמרים יחסית מהר ולא ניתן להזמין.

מקום קסום שפתוח בימי שישי ושבת
אווירה פסטורלית בטבע.
בתפריט לקחנו פיצות בטאבון נדירות ומיוחדות מיצים מיוחדים שלא יצא לי לטעום כאלה .באנו ביום אחר ולקחנו קוראסון מלוח באגסים וגבינה קפה קר וקוראסון שוקולד וקפה יש מגוון של מנות נוספות שהשארנו לנו לבוא ביום אחר מומלץ מאוד וכיף שיש פנינה כזו בעמק יזרעאל בקיבוץ היוגב.

חשוב לדעת על הצריף "בית של קפה" – עגלת קפה היוגב

עגלת בוטיק כשרה בפתח תקווה!
כתובת: פארק אוחיון, בזל 2 פתח תקווה
שעות פעילות:
ימי א'-ה' 16:00 – 22:00
יום ו' 9:00 – 14:00

אחים מקסימים, נדיבים,אווירה שקטה ומהממת אוכל טעים😍😍😍 תבואו לגמרי מומלץ

אחת מעגלות הקפה הטובות באיזור!
מרווח מאוד, דברים מאוד מעניינים בתפריט, טעים ואחלה שירות של אנשי הצוות!
אופציה מצויינת בדרך לטיולים באיזור הצפון 👌🏼

חוות דעת, טיפים ומידע חשוב - המלצות מטיילים

כמה חמודים שם. באנו בשישי של ערב סוכות. היתה מזג אויר קסום רוח עמק חמימה וכלבים מתרוצצים על הדשא. סלט ירוק מוש היה מושלם. קפה טוב, סנדביף טרי ובעיקר אווירה טובה ואנשים נחמדים. יופי של מעבר בדרך צפונה ובכלל. אפשרויות צמחוניות: סלט ירוק מוש
מקום חמוד במושב היוגב שאפשר לעצור בו להפסקת אוכל. באנו לבדוק את ההיצע הטבעוני ולקחנו קערת "שדות ירוקים", כריך חציל, סלט שורשי העמק ולשתייה לימונדה ורודה שהייתה מעולה וקפה. הקערה שהגיעה עם תוספת גרנולה, קוקוס, תפוחים ופירות יער לצערי הייתה מאוד מיימית וללא הרבה טעם. הכריך היה נחמד עם טעם חזק של החציל השרוף והסלט היה המנה החביבה עליי שהגיע עם רוטב וינגרט הדרים ממש מוצלח ותוספת של מיקס פיצוחים קראנצ'י. השירות היה מקסים וקשוב, המקום פסטורלי עם הרבה שולחנות עץ קטנים לשבת בטבע. כרגע עוד אין היצע של מאפים טבעונים אבל אולי בעתיד עוד יוסיפו.
הגענו בשבת לקראת סגירה, כבר בקושי נשאר להם אוכל. לקחנו מאפה קינמון, שוקו חם מקופלת וסחלב. לא אהבתי את הסחלב (היה לו טעם לוואי קצת מוזר) וביקשתי שוקו במקום. התכוונתי לשלם על השוקו והוצאתי את הכסף אבל בגלל שהחזרתי את הסחלב ואמרתי שלא היה לטעמי, הם סירבו לקחת תשלום נוסף ופשוט החליפו לי את המשקה בחינם. שירות מקסים ואדיב, אחלה מקום ואחלה אווירה. אם לא היה קר מידי בחוץ היינו גם יושבים שם, לקחנו לדרך. חניה: כולם חנו בשביל עפר בכניסה למקום, נאמר לנו שעתיים לפני (סביבות 15:00) היה המון אנשים ככה שלדעתי בשעות העומס יהיה קשה מאוד למצוא חניה בלי לרדת לשטח.
במיקום פסטורלי, במושב היוגב, בינות לעצים ולאוויר הצלול, נחבא לו בית של קפה וחליטות צמחים לעילא ולעילא. מעבר לדוכן שבצריף, יקבלו אתכם בסבר פנים מאירות וקורנות, שירה, נועה ועודד המקסימים. עם סנדוויצ'ים שניכר כי הושקעה בהם הרבה מחשבה ואהבה. מיני מאפים שמזמן הם כבר לא סתם קרואסונים, אלא כריכים בטעמים נפלאים. בקיצור, באמצע העמק, היכן שהירוק מתחיל לבצבץ, קם לו קפה לתפארת. הגענו, הופתענו ומבטיחים לחזור בהקדם.
מקום נחמד, האוכל טעים המחרים גבוהים. בשבתות יש הרבה אנשים כדאי להביא מחצלת.
בין כרי דשא אינסופיים, רק חצי שעה מחיפה, נמצא בית קפה קטן מסוג food truck, עם פינוקים של קפה, כריכים, קינוחים, שירות מקסים, אווירה כיפית ורגועה של בראנץ' בשישי, מוסיקת רקע ועוד המון רקע – ירוק, משולב ברקיע תכלת מהאגדות. אם מתחשק לכם לצאת מהעיר וליהנות מהנוף הקסום של עמק יזרעאל – סעו לצריף במושב היוגב ועצרו לקפה וארוחת בוקר טעימים, טריים וסופר מפנקים! שבו סביב שולחן או על מחצלת, יש גם שמיכות לימים קרירים – כל מה שיעשה לכם טוב. חנייה בשפע..
קסם של מקום! הגענו מהקריות ותוך כחצי שעה נסיעה הגענו למקום. היינו בשבת האחרונה עם ילדים בני 4 והיה פשוט כיף! פרסנו מחצלת ונהננו מבריזה טובה ואוכל טוב.
צפוף עמוס יקר ולא הכי טעים. גם סלט קפרזה ממולא בתחתית בחסות לא קשורות ומבאסות, לימונדה אובר מתוקה בלתי שתייה, ושירות פשוט קר רוח-לא ממליץ
מקום מעלף עם קפה איכותי, אוכל טוב מחומרי גלם איכותיים ואחלה נוף. זוג אחים שמנהל את המקום מהלב ודואג לפרטים הקטנים, ללא ספק נחזור!
מקום חמוד מאוד לעצור בו בדרך לאנשהו בעמק יזרעאל… נמצא קרוב לצומת מגידו. אנשים חמודים ומאוד שירותיים, אוכל טעים ומוגש יפה, משקאות קלים מפירות ביצור מקומי, אפילו עם הלוגו על הבקבוק והכוס.
מקום באוויר הפתוח באווירה טובה. במקום ישנו צריף המוכר מזון קל – כריכים, מאפים, שתייה קרה וחמה, סלטים, קרואסונים ועוד. ישנן מקומות ישיבה עם שולחנות ואפשרות לפרוס מחצלת. המלצה חמה על האוכל באופן כללי. מחיר: מעט גבוה אבל לא נורא שורה תחתונה: מקום כיפי להעביר עם הילדים. ממליץ בחום
אחלה קפה, כריכים מיוחדים וטעימים. אווירה טובה. מומלץ מאוד!! היה פשוט מושלם, טעים בטירוף ושירות מדהים! הבריסטה מצוינת, קולד ברו לא מהעולם הזה… מחכה כבר לפעם הבאה 😍
המקום ממש נחמד, באמת צריף כזה שנמצא ליד שדות גדולים, השירות טוב, אחרי ההזמנה אפשר לשבת באחד ממקומות הישיבה ולאכול עם הנוף הפוטוגני. המנות טובות, אנחנו הזמנו 2 קערות – אסאי bowl וסאן שאיין bowl שהיו ממש נחמדות, בסך הכל אחלה מקום, מומלץ
זה מתחיל כך… שלט אקראי וקטן בכניסה למושב היוגב… עגלת קפה קטנטונת , גרור כיסא ושולחן למקום המועדף עליך ואתה מסודר. שירות אדיב מאוד, הכל מוכן מבעוד מועד למעט הטוסטים והשתיה החמה. כל מה שבחרנו מהתפריט היה מוצלח מאוד ועושה רושם שמישהו חשב על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בין עוד עגלת קפה למקום שמתחשק לך לשבת בו עוד קצת ולהזמין עוד משהו טעים… הקפה היה טוב! והתמחור הכללי של התפריט די הוגן. אין במקום שירותים ויש לקחת את הנושא בחשבון.

היית בעגלת הקפה הצריף "בית של קפה" – עגלת קפה היוגב ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!