עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה באזור עמק חפר

עגלות קפה באזור עמק חפר

אחד האזורים המעניינים והקולינריים ביותר בארץ ביחס לגודלו, הוא אזור עמק חפר. בעמק חפר מסתתרות לא מעט פנינות קולינריות הפונות לתיירים ותושבים כאחד, אך בין המסעדות ובתי קפה, דווקא עגלות הקפה הקסומות באזור מצליחות להתעלות על הכל. העגלות האלגנטיות הללו הופכות את חווית הקפה למיוחדת ופסטורלית. עמק חפר נמצאת במקום בו עוברים המון אנשים שנמצאים בדרך לטיולים בצפון או לאנשים שחוזרים למרכז, ולכן, הקהל הוא רב, והעגלות מציעות מגוון פשוט עצום.

ריכוז גדול באזור קטן

עגלות הקפה באזור הן מיוחדות מאוד, וכאלו שמשקיעות לא רק באוכל, אלא גם בכל מה שמסביב. אל האזור נוהרים בכל סוף שבוע המוני תיירים שרוצים או לעצור ולקבל משהו טעים בדרך לצפון, או כאלו שהגיעו במיוחד ורוצים לטייל באזור. העגלות הן מגוונות, מציעות דברים שונים ובעיקר אפשר לראות ריכוז גדול יחסית באזור קטן, אשר מאפשר את המגוון הזה. אז בואו נסו את העגלות הללו, שנמצאות באזורים פסטורליים ואידיאליים לקפה ומאפה.

עגלות הקפה השוות ביותר באיזור עמק חפר

עגלגלה קפה וקהילה - יד חנה

עגלגלה קפה וקהילה, כשמה כן היא, היא עגלת קפה ששמה דגש לא רק על האוכל, אלא על החוויה והאווירה הכללית. המקום נמצא בפינה קסומה ביד חנה, והוא משתמש רק בכוס רב פעמית מתוך התחשבות בסביבה. במקום יש קפה משובח במיוחד, עם כל תחליפי הקפה למעדיפים זאת. במקום ישנם מאפים רבים, כריכים, פיצה הנעשית בטאבון במקום, שייקים, בולים (קערות) בכל מיני סוגים ועוד. המקום מנוהל על ידי זוג חביב שמנהל את המקום עם חיוך. האווירה מאוד נעימה, והמקום נמצא ליד מדשאה עם משחקים לילדים, כך שתוכלו להעסיק את הקטנטנים בזמן שאתם נהנים עם הקפה והאוכל. אפשר לשבת גם על ערסלים ומחצלות, ויש המון מקומות ישיבה באזור מוצל. בימי שני, שלישי, רביעי וחמישי המקום פתוח מ-7:00 עד 13:00, כאשר בימי שלישי הוא פתוח גם מ-16:00 עד 19:00. בימי שישי המקום פתוח מ-7:00 עד 14:00 ובשבת מ-9:00 עד 14:00.

עגלגלה קפה וקהילה, עגלת קפה ביד חנה
עגלגלה קפה וקהילה, עגלת קפה ביד חנה

בצל התאנה - בת חן

הבעלים של בצל התאנה הוא, שימו לב, אדם בשם אילן תאנה, שפשוט רצה לשלב כמה מהתשוקות הגדולות ביותר שלו – אוכל, טבע, אירוח ואנשים. עגלת הקפה הזו מביאה איתה את כל מה שעגלת קפה צריכה להיות – מקום מפגש כיפי וטעים באווירה קסומה. המקום יושב באזור גדול יחסית, ככה שהילדים יכולים לשחק ולרוץ, והתפריט הוא מאוד מגוון. זה מתחיל עם קפה של דיטה ומשקאות כיפיים גם לקיץ וגם לחורף. בתפריט יש מבחר עצום של כריכים, מאפים, טוסטים, סלטים, פיצות, פוקצ'ות ואפילו מוזלי. בשישי תמצאו גם קובנה וג'חנון אמיתי וכן חלות באפייה ביתית. ישנן גם מנות לטבעונים ולאנשים הנמנעים מגלוטן. במקום יש המון מתוקים כמו מאפינס ומקרונים, ואפילו קינוחים בתוך צנצנת. אפשר למצוא גם לחם כוסמין ומיצים סחוטים במקום. המקום פתוח בימי ראשון עד שישי מהשעה 8:00 עד השעה 14:00, והוא אינו פתוח בשבת.

ימינ'ס - ניצני עוז

עגלת הקפה ימינ'ס היא עגלה קסומה באווירה משפחתית בלב ניצני עוז, ובסמוך לכביש 6. המקום שם דגש על קפה משובח, לצד מנות טריות וגם גבינות שמגיעות היישר ממחלבת הבוטיק שנמצאת במושב. בסמוך למקום אפשר למצוא גן שעשועים שיעסיק את הילדים ובתפריט יש היצע פשוט ענק לאנשים שנמנעים מגלוטן. תערובת הקפה במקום היא של חברת HAUSBRADT האיכותית, ולגבי השתייה – תוכלו למצוא משקאות מפנקים גם בקטגוריית הקרים וגם בקטגוריית החמים. בתפריט האוכל אפשר למצוא כריכים, בולים, פלטת גבינות מפנקת, טוסטים ועוד. כל הכריכים מתאימים לנמנעים מגלוטן, וכן הטוסטים ופלטת הגבינות. גם לטבעונית יש אופציות מפנקות, כולל קערת אסאי. הקינוחים לנמנעים מגלוטן והטבעוניים טרם הגיעו, אך הם בתכנון. אז מה בכל זאת לקינוח: כדורי שוקולד, קוראסון גלידה, עוגיות שוקולד צ'יפס ועוד. המקום פתוח בימים ראשון עד חמישי בין 7:00 ל-14:00, ובאותם ימים, מלבד יום שני, הוא פתוח גם מ-16:30 עד 20:00. ביום שישי המקום פתוח מ-7:00 עד 14:30, ובשבת הוא סגור.

קפה במושב - בארותיים

עינב סופר אלימלך הקימה את קפה במושב בלוקיישן פשוט מושלם. המקום נמצא על כר דשא בתוך המושב בארותיים, כאשר הוא מוקף בעצי אקליפטוס, במה שמהווה את הלוקיישן המושלם לכוס קפה טובה. במקום מתגאים בקפה איכותי במיוחד, מ-4 תערובות שונות של BEANZ, לטעמו האישי של הלקוח. המקום נמצא בסמוך לכביש 6, ויש לו גן שעשועים קרוב, כך שהילדים יכולים לשחק בזמן שאתם נהנים מהאוכל. במקום יש משקאות חמים וקרים, כולל מאצ'ה לאטה קר מיוחד מאוד. בתפריט תמצאו כריכים, קישים, חצ'אפורי, מאפים ומוזלי, ובשישי גם סביח צרפתי! לנמנעים מגלוטן ולטבעונים יש גם כן מנות איכותיות מאוד, ובז'אנר המתוק אפשר למצוא מאפים מתוקים, עוגות גרנולה, קרטיבים ועוד. במנות המיוחדות תמצאו מאפה ריקוטה יוצא דופן, ובמקום יש גם מנות לילדים. העגלה קרובה להמון אזורי טיול באזור, כך שתוכלו להמשיך לטיול או לעצור בדרך הביתה. המקום פתוח בימי ראשון עד שישי משעה 8:00 עד 13:30, והוא אינו פתוח ביום שבת.

קפה במושב
קפה במושב

רגע לקפה - בחן

רגע לקפה היא עגלת הקפה הקרובה ביותר למסעדה שניתן למצוא באזור, הן מבחינת האוכל והן מבחינת האירוח. את המקום הקימה משפחת שיקלר, אשר שמה דגש על קפה ברמה גבוהה וקינוחים טריים. העגלה קרובה לכביש 6, והיא גם סמוכה לגן שעשועים עבור הילדים. הקפה במקום הוא של תערובת DADA ויש משקאות לימים קרים וחמים כאחד. שימו עין על השוקו פרלינים אם אתם מגיעים בחורף. בתפריט אפשר למצוא כריכים, סלטים, טוסטים, פיצות ובולים שונים, כאשר כמעט כל המנות מגיעות גם בוורסיות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים. לקינוח אפשר למצוא מאפים מתוקים, פחזניות, וכן עוגות שונות, כולל עוגות שמרים למכירה בשישי. אחת המנות המיוחדות במקום זה סלט הרועים המרענן. גם הילדים יוכלו ליהנות מתפריט מותאם, לפני או אחרי שמטיילים באזור. ביום ראשון המקום פתוח בין 7:30 ל-14:00, ובימי שני, רביעי וחמישי הוא פתוח גם בין 7:30 ל-13:00 וגם בין 16:00 ל-19:00. בימי שלישי הוא פתוח רק בין 7:30 ל-13:00, ובימי שישי בין 8:00 ל-14:00. בשבת המקום סגור.

הפוכות - חיבת ציון

עגלת הקפה של נתי וגילי סבג שוכנת בתוך המושב הפסטורלי חיבת ציון, כאשר כל העיצובים ופריטי העץ הם מעשה ידיו של גילי המוכשר. המקום קרוב לכביש 4, עם פינת צל שאיכשהו, תמיד יש בה רוח נעימה. הקפה במקום הוא של תערובת DADA, והוא כולל משקאות חמים (שימו לב לשוקופלא) ומשקאות קיץ מרעננים. בתפריט אפשר למצוא כריכים, מאפים, טוסטים, סלטים, קישים, לביבות ובולים שונים. למעשה, התפריט הוא מאוד עשיר, וכולל גם הרבה מאוד אופציות לנמנעים מגלוטן ולטבעונים, כולל פודינג צ'יה מעניין. גם הקינוחים הם רבים ומגוונים, וכוללים וופל בלגי, עוגה בחושה, עוגות פאי ועוד. האסאי בול והג'בטוסט הם שתי מנות הדגל, והם מאוד מעניינות ושוות טעימה. המקום הוא גדול ואפשר להניח בו ערסלים או שמיכות ולשבת בכיף. ליד המקום יש גם גן שעשועים לילדים. במקום פתוח בימי ראשון עד שישי משעה 8:00 עד 14:00.

עגלה של קפה - חניאל

עגלת הקפה שבוחרת בשם "עגלה של קפה" חייבת להיות עגלה מיוחדת מאוד. המקום נמצא במרכז המושב הפסטורלי חניאל, לצד המון ספסלים ועצים שמייצרים צל ואווירה נעימה. אפשר גם לשכב על הדשא, לפרוש שמיכות וליהנות ממשהו מאוד יוצא דופן. השירות במקום הוא אדיב ונעים, ומאוד כיף לשהות במקום למשך זמן רב. המקום מגיש קפה ברמה גבוהה, וכן משקאות חמים, שייקים, סנדביצ'ים, מאפים ועוד. אגב, המקום הוא יחסית טכנולוגי לעגלת קפה, ועם ההזמנה מקבלים זמזם, שקורא לכם ברגע שההזמנה מוכנה. המקום גם מחלק כרטיסיות שמקנות קפה חינם לאחר כמה ביקורים, אז בהחלט שווה לכם לחזור. וגם: שימו לב לגימיק הבא: הכוסות והקשים במקום אכילים לחלוטין, כך שהחברים בהחלט יודעים לשווק את עצמם. המקום פתוח בימי ראשון עד חמישי מ-7:15 עד 12:00, וביום שישי מ-7:15 עד 13:00. ביום שבת המקום סגור.

עגלה של קפה | בית קפה בוטיק על גלגלים במושב חניאל

מלודי ג'ולי - כפר ויתקין

עגלת הקפה של מלודי ג'ולי בכניסה לכפר ויתקין שמה דגש על המון סוגים של חלב ותחליפי חלב לקפה האיכותי שהיא מגישה. המקום מבליט את עניין הבריאות, ומציע המון חטיפי גרנולה, וחטיפים טעימים ובריאים לכל דורש. המקום מלא בנקודות מוצלות בהן אפשר לשבת כדי לנצל את המדשאה הגדולה ליד העגלה. העגלה נמצאת בדרך לחיפה, ויש בה גשר רומנטי קטנטן בין שתי גדות נהר וגם ריח מקומי של פרות ופרדסים. במקום תמצאו מגוון רחב של מאפים וכריכים, ובעיקר קינוחים טעימים וכאלו שמצטלמים טוב לאינסטגרם. אפשר להגיע עם הילדים ולקבל בילוי משפחתי נהדר בדרך לטיול, או בחזרה ממנו. המיקום הנהדר, הגישה הקלה, האוכל הטעים וחניית העפר הגדולה, הופכת את העגלה הזו למשהו ששווה בהחלט לעצור בו. בימי ראשון עד חמישי המקום פתוח בין 6:30 ל-13:00, ובשישי ובשבת מ-8:00 עד 13:00.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה באזור עמק חפר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!