עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

עגלות קפה באזור הגליל (עליון/תחתון) ששווה להכיר

עגלות קפה באזור הגליל (עליון/תחתון) ששווה להכיר

אזור הגליל, העליון והתחתון כאחד, הוא אזור שופע בנופים ירוקים משגעים, אטרקציות נהדרות ומגוון רחב מאד של אפשרויות, העומדות לרשותם של העוברים ושבים. בין אם אתם מגיעים לסוף שבוע קצר בגליל העליון או התחתון, בין אם אתם מגיעים לנופש ארוך של יותר משבוע, ובין אם אתם חולפים באזור הזה כאורחים לרגע, תשמחו וודאי לגלות שטרנד עגלות הקפה הגיע גם לשם ובאזור היפהפה הזה נמצאות להן לא מעט עגלות קפה מצוינות שתשמחה לעמוד לרשותכם.

טרנד עגלות הקפה באזור הגליל

טרנד עגלות הקפה הפך לדינמי ומשגשג מאד בנוף האורבני כאן, בארץ, המעצב מחדש את האופן שבו אנשים חווים ויוצרים אינטראקציה עם קפה. עגלות קפה ניידות אלו מציעות שילוב ייחודי של נוחות, איכות ומשיכה תרבותית, והן מספקות מענה רגעי לאורח החיים המהיר של תושבי העיר או היישובים באותה הסביבה. עגלות קפה ממוקמות בצורה אסטרטגית באזורים עתירי תנועה, כגון מרכזי ערים, אזורי עסקים ואטרקציות תיירותיות, ומאפשרות ללקוחות ליהנות מהחליטות האהובות עליהם ללא צורך להיכנס לבית קפה מסורתי.

חלק מהפיתוי של עגלות קפה טמון ביכולת שלהן להציג חדשנות תוך כיבוד תרבות הקפה המסורתית. עגלות רבות מציעות מגוון רחב של אפשרויות קפה, החל ממשקאות אספרסו קלאסיים ועד משקאות קפה קרים ותערובות מיוחדות. השימוש בפולי קפה איכותיים הוא לעתים קרובות ממקור מקומי והוא נקלה בקפידה, כדי להבטיח שהלקוחות יחוו את אותה רמת מצוינות כמו בבית קפה. יתר על כן, המגע האישי של בריסטות מיומנים מוסיף רובד של אומנות שהופך את פעולת הזמנת הקפה לחוויה מרתקת.

מעבר לאיסוף כוס הקפה, עגלות קפה הפכו גם למוקדים תרבותיים המטפחים מעורבות קהילתית. הם משמשים כנקודות מפגש לאנשים המחפשים רגע של הפוגה או מפגש מהיר עם חברים ועמיתים. הפריסה הפתוחה של העגלות הללו מעודדת אינטראקציות ושיחות ספונטניות, ומטפחת תחושת אחווה בין האנשים. בנוסף, ריבוי עגלות קפה עולה בקנה אחד עם דגש רחב יותר על קיימות ופרקטיקות מודעות אקולוגיות. עגלות רבות בגליל נותנות עדיפות לשימוש בחומרים הניתנים למחזור ובפרקטיקות ידידותיות לסביבה, והן מהדהדות עם המודעות הגוברת לצריכה אחראית.

עגלות הקפה המומלצות ביותר בגליל

עספורה – עגלת קפה בהרדוף

במקום פסטורלי, בהרדוף, נמצאת עגלת הקפה המקסימה הזו שמהווה אתנחתא חביבה לעוברים ושבים. המקום פתוח לאורך כל השבוע, למעט בימי ראשון, מהשעה 07:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים ברציפות. מעבר לקפה, כמובן, יש גם סלטים טריים, מאפים טובים ואווירה נפלאה שהופכת את העצירה הזו למומלצת במיוחד.

הדיבור, עגלת קפה צומת ישע
הדיבור, עגלת קפה צומת ישע

קפה הדיבור – עגלת קפה צומת ישע

אם אתם עוברים בצומת ישע, באזור צפת, בין אם בדרך לטיול ובין אם לאחר שכבר סיימתם אותו או אולי נסעתם לבקר חברים, קפה הדיבור היא עגלת קפה מקסימה ממש באמצע הדרך. עגלת הקפה הזו פתוחה לאורך כל השבוע, מהשעה 07:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים ומציעה, מעבר לאווירה ביתית חמימה ונעימה, גם כריכים טעימים, מאפים נהדרים וקפה משובח. תוכלו לעצור שם לקפה ומאפה או למשהו קליל אחר ולצאת לדרך שבעים ומרוצים.

צ'צ'ו – עגלת קפה במשגב

במשגב, בפארק אוסטרליה, לא רחוק מכרמיאל, עומדת לה עגלת קפה מתוקה בשם צ'צ'ו. עגלת קפה זו, שנמצאת ממש בלב היער, פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00 בבוקר ועד 13:30 בצהריים ובסופי שבוע עד השעה 14:00. תוכלו למצוא בה שלל של מאפים נהדרים, קפה איכותי שיש האומרים בין הטובים ביותר בארץ, אווירה משגבניקית קלילה ומסבירת פנים ועוד כמה סלטים, כריכים ומנות נהדרות שמתאים לאכול אותן בחוץ, על השולחן כשאתם מוקפים בעצים.

מי אלמה Mi Alma – עגלת קפה ביובלים

ממש באותו האזור, במרחק של 5 דקות נסיעה, נמצאת עגלת קפה נוספת, והפעם בישוב החמוד יובלים, שגם הוא במשגב. מי אלמה ממוקמת בחורשה חביבה ביישוב ומקבלת את העוברים ואת השבים עם הרבה מאד חיוך. בעלי העגלה אייל ומאיה מתפעלים באופן מקצועי ומסביר פנים את העגלה הזו, שפתוחה לאורך כל השבוע, למעט בימי ראשון, מהשעה 08:00 בבוקר ועד 13:30 בימים שני עד חמישי ובימי שישי ושבת עד השעה 15:00 בצהריים. התפריט מציע כמובן קפה טעים, משקאות קרים, כריכים, מאפים ועוד. אל תפספסו אם אתם בסביבה.

מי אלמה, עגלת קפה ביובלים
מי אלמה, עגלת קפה ביובלים

פתפותים – עגלת קפה בקיבוץ עמיעד

אם אתם באזור קיבוץ עמיעד ומחפשים מאפים בריאים 100 אחוז כוסמין, פתפותים היא בדיוק המקום המתאים לעצור בו. עגלת הקפה הזו מציעה לכם מבחר נהדר של מאפים עשויים 100 אחוז כוסמין, אבל לא רק. תמצאו בה גם מיצים אורגניים מעולים, קפה טוב, טוסטים, כריכים, עוגיות ועוגות נהדרות. יש אופציות טבעוניות וגם מקומות ישיבה מוצלים למי שרוצה. עגלת הקפה פתוחה מדי יום, למעט בימי ראשון, מהשעה 07:30 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים.

החלוצים – עגלת קפה בראש פינה

מטיילים בראש פינה היפה או בסביבה הקרובה לה? החלוצים, עגלת קפה מתוקה בראש פינה, פתוחה בכל יום, למעט בימי ראשון, מהשעה 09:00 בבוקר ועד 17:00 אחר הצהריים והיא מציעה לכם מבחר רחב של אפשרויות כולל ארוחת בוקר גלילית טובה. מאפים נהדרים, כריכים, סלטים, קפה ומשקאות נוספים, את כל אלה ועוד תוכלו למצוא בעגלת הקפה הזו. לא לפספס.

קפה בארקה – עגלת קפה בגילון

ביישוב גילון, לא רחוק מכרמיאל, ממוקמת עגלת קפה חביבונת בשם קפה בארקה. עגלת הקפה הזו פתוחה בסופי השבוע בלבד, בשישי מהשעה 08:30 ועד 14:30 בצהריים ובשבת מהשעה 07:30 ועד 17:00 אחר הצהריים והיא נקודת עצירה נפלאה. הנוף הירוק מסביב בהחלט מוסיף לאווירה ויש גם מקומות ישיבה מוצלים למי שרוצה לעצור לכמה רגעים. בתפריט תמצאו מאפים טובים, קפה טעים, משקאות נוספים וגם כריכים. השירות נהדר ומסביר פנים.

עגלת קפה גילון

עיינה – עגלת קפה בעין הנצי"ב

עגלת הקפה עיינה היא נקודת עצירה נעימה בעין הנצי"ב. על רחבת דשא ירוק עומדת לה עגלת הקפה הזו שמציעה משקאות חמים וקרים, שייקים, מיצים, כריכים, טוסטים ומאפים וכל זאת לצד שירות נעים. היא פתוחה בימים ראשון עד שישי מהשעה 07:00 עד 13:00 והיא כשרה עם תעודה. אם אתם מחפשים עגלת קפה בטבע, מצאתם.

שישו קפה - מושב הזורעים

בקיבוץ הזורעים נמצאת עגלת קפה מתוקה בשם שישו, עגלת קפה כשרה שפתוחה לאורך כל השבוע, למעט בשבתות, ימי ראשון ושלישי. בימים שני, רביעי וחמישי היא פתוחה מהשעה 09:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים ובשישי מהשעה 08:30 בבוקר ועד 13:00 בצהריים. היא מציעה מאפים, כריכים מעולים, משקאות חמים וקרים וגם אווירה נינוחה ונעימה. הנוף מסביב משגע, האוויר נקי והשירות מאיר פנים.

על הואדי – עגלת קפה בהושעיה

על הואדי, עגלת קפה בהושעיה, היא נקודת עצירה מושלמת לעוברים ושבים. היא פתוחה בימי שישי בלבד מהשעה 08:00 בבוקר ועד 13:00 ומציעה מאפים, כריכים, משקאות חמים וקרים וגם אווירה קלילה מאד. הקפה הוא מקליה מקומית והוא טרי וטעים והמאפים שבמקום מגיעים חמים חמים מהטאבון. יש כמה מקומות ישיבה מוצלים וזו יופי של אתנחתא לכל מי שבסביבה בימי שישי.

קפה 79 – עגלת קפה בקיבוץ הסוללים

בקיבוץ הסוללים עומדת עגלת קפה בשם קפה 79 (על שם הכביש), שמשמשת נקודת עצירה נפלאה. היא פתוחה לאורך כל השבוע, מהשעה 07:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים, בשבת עד 16:00 והיא מציעה מבחר רחב מאד של אפשרויות: מאפים מלוחים ומתוקים, משקאות חמים וקרים, כריכים מכל מיני סוגים וגם מקומות ישיבה מוצלים ונופים ירוקים. בין אם אתם בתחילתו של טיול בגליל ובין אם סיימתם אותו, כדאי לכם לעצור, אם אתם בסביבה, בקיבוץ הסוללים לקפה טעים ומאפה או כריך בצד.

היית בעגלת הקפה עגלות קפה באזור הגליל (עליון/תחתון) ששווה להכיר ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!