עגלת קפה / עגלות קפה ישראל
Search
Search

מכונות קפה ידניות: כל מה שחשוב לדעת לקראת הרכישה הקרובה

מכונות קפה ידניות: כל מה שחשוב לדעת לקראת הרכישה הקרובה

הקפה. משקה הבוקר שכל כך הרבה יעידו שהם פשוט ״לא יכולים בלעדיו״ צריך להיות מדויק ומוכן בזמן. היום אמנם אפשר לראות בתי קפה בכל פינה אך אין כל סיבה לעמוד בתור (בוודאי לא לפני הקפה הראשון) כשאפשר להכין את המשקה המושלם בבית. 

מכונות קפה ידניות עובדות על הקונספט שנשמע לרגע פשוט. הקפה הטחון פוגש את המים הרותחים המתנקזים דרך המסנן ישירות אל הכוס. אמרנו שהפעולה פשוטה אך ברור לנו שכל מכונת קפה יכולה להניב תוצאה שונה כיוון שישנם כל כך הרבה מרכיבים המשפיעים על הטעם הסופי של המשקה האהוב. על מנת להבין את הקסם של מכונות הקפה ולבחור את האחת המתאימה לנו ביותר, נפגשנו עם קרמה+ המתמחה בתחום ובזכותה גילינו על היתרונות של המכונות הידניות ואת כל מה שחשוב לדעת לפני הרכישה.

מהי מכונת קפה ידנית? 

כשאנחנו מסתכלים על עולם מכונות הקפה אנחנו יכולים לראות שפע של אפשרויות. ברור כי האפשרויות השונות יכולות לבלבל ולהעלות את השאלה איך אפשר לבחור מתוך כל המבחר. הדבר הראשון שכדאי להכיר הוא ההבדל בין מכונות הקפה הידניות לבין אלו האוטומטיות. המכונות הידניות מופעלות על ידינו והן דורשות (קצת) יותר מאשר לחיצת כפתור. 

אנחנו צריכים לטחון את פולי הקפה ורצוי קרוב לזמן הכנת הקפה, לשים את הקפה במתקן ומכאן והלאה לתת למכונה לעבוד. מדובר למעשה בפעולה אחת נוספת של טחינה שאנחנו מבצעים בעצמנו על ידי מכונה נפרדת או באותה המכונה, תלוי בדגם. את הטחינה נרגיש מיד בטעם הטרי והעוצמתי וזאת כמובן בתנאי שאנחנו דאגנו לטחון את הפולים בעצמנו.

חמשת המרכיבים שיש להתייחס אליהם ברכישת המכונה

אי אפשר להגיד שיש מכונת קפה ידנית אחת שנכונה לכולם. לכל אחד יש תקציב שונה, העדפה ייחודית בנוגע לדרך תפעול המכונה, חלק רוצים שהמכונה תציע גם פונקציה של הקצפת חלב ולכל אחד טעם אישי לא רק בקפה אלא גם באסתטיקה של המטבח. בתהליך הרכישה יש להתייחס לכל הנושאים הללו.

עלות

הנושא הראשון שיש להתייחס אליו הוא התקציב ואפשר להגיד שהשמיים הם הגבול. גם כאשר מדובר במכונת קפה ידנית לבית ולמשרד התקציב יכול לשמש כבסיס ולצמצם את האפשרויות כך שיהיה לנו קל יותר לבצע את הבחירה המתאימה ביותר.

אלו אשר מעוניינים למצוא מכונה משובחת במחיר נמוך יחסית ימצאו את דלונגי Delonghi Dedica Arte EC 885.BG אשר מציעה עיצוב פונקציונלי וקומפקטי לקפה משובח כולל אפשרות להקצפה. לעומת זאת אלו שהתקציב שלהם גבוה יותר יתחברו בוודאי למכונת Stone Mine Premium שמופעלת במהירות, מציעה קפה איכותי וכל זאת בעיצוב שכיף להתגאות בו.

נוחות

כאשר אנחנו מדברים על נוחות אנחנו מתייחסים בעיקר לדרך בה מתבצעת טחינת הקפה ושלבי ההכנה השונים. יש לחשוב מה מספר כוסות הקפה שנרצה להכין בכל פעם ובמהלך היום ולהתייחס לקריטריונים של מיכל הפולים, מיכל המים, מגש הניקוז, מספר הכוסות שאפשר להכין כל פעם והאם המכונה גם מקציפה או לא.

מכונת הקפה הידנית של דלונגי La Specialista EC9355.M מציעה איכות גבוהה, מיכל פולים גדול, מד טמפרטורה ופונקציות קפה שונות שמאפשרות להכין בו זמנית שתי כוסות. כמו כן היא מציעה גם מתקן הקצפת קפה לאוהבי הקפוצ׳ינו. המכונה מרשימה מאד אך לאחר מספר התנסויות השימוש בה פשוט וקל וכל כוס קפה יוצאת פשוט מושלמת.

נראות

נקודה שיכולה להיות חשובה ובעיקר כשהדבר נוגע למכונות קפה ביתיות היא הנראות של מכונת הקפה. המטבח שלנו הוא אחד המקומות התוססים והשימושיים בבית ולכן לרבים מאיתנו חשוב שכל פרט בחלל יראה מושלם. כיף לדעת שהיום ישנן מכונות אשר משדרגות את המראה הכללי כמו מכונת הקפה של גאג׳יה Gaggia New Classic limited היפיפייה.

מכונת קפה ידנית מרשימה נוספת, גם בביצועים וגם במראה, אשר משתלבת בכל מטבח מודרני היא מכונת אספרסו רוקט Rocket Appartamento שמביאה תחכום, אלגנטיות וקפה משובח פעם אחר פעם. המראה של המכונה משרת את שלבי ההכנה השונים ולכן כשאנחנו חושבים על הרכישה הקרובה עלינו להביא בחשבון את כל המרכיבים שחשובים לנו ולזכור כי מכונה טובה תשרת אותנו למשך שנים רבות (והרבה קפה). 

היית בעגלת הקפה מכונות קפה ידניות: כל מה שחשוב לדעת לקראת הרכישה הקרובה ? נשמח לשמוע את חוות דעתך!

לחזור למשהו ספציפי?

עגלות קפה שאולי יעניינו אותך

Search

רוצה להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל עדכונים על עגלות קפה, המלצות וטיפים?

תמליצו לי

מה כשר?

מה פתוח בשבת?

אפשר כאן 👇 לחפש עגלת קפה בתיאור חופשי בצ'אט של גוגל לפי שם העגלה, מיקום, סוג אוכל ועוד פרמטרים רבים..

עוד לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? עקבו אחרינו coffeecarts.israel@

error: Content is protected !!